[A6 C4] obniżenie zawieszenia
- gumisv6
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 341
- Rejestracja: 02 gru 2008, 19:04
- Imię: Tomasz
- Moje auto: A6 C4
- Rocznik: 1996
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.2 137KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Chełm
[A6 C4] obniżenie zawieszenia
witam was
ostatni temat tego typu to 2 lata wstecz i ostatnia zapomniana pozycja w tym dziale więc przydałoby się to rozszerzyć bo pewnie wielu z nas pewnie z chęcią by to zrobiła
szybki już przyciemniłem teraz przez zimę zbieram zawieszenie wachacze i te różne których wiele na szczęście niema i chciałbym postawić audiole na ziemie
poszukuję opinni o sprężynkach jak się jeździ na takich -40 i co brać
JAMEX -???-
http://www.allegro.pl/item788863012_jam ... a6_c4.html
TA-Technix -???-
http://www.allegro.pl/item792124202_aud ... sport.html
EIBACH
http://www.allegro.pl/item787937736_spr ... f_vat.html
co do ostatniej pozycji to napewno gratis dostajemy gwarancje bo to dobra firma ale cenowo trochę odstrasza...
może macie jakieś swoje typy bo jednak wpada się w parę dziurek rocznie, a niechciałbym raczej takich "na jeden raz"
czekam na wasze opinnie
ostatni temat tego typu to 2 lata wstecz i ostatnia zapomniana pozycja w tym dziale więc przydałoby się to rozszerzyć bo pewnie wielu z nas pewnie z chęcią by to zrobiła
szybki już przyciemniłem teraz przez zimę zbieram zawieszenie wachacze i te różne których wiele na szczęście niema i chciałbym postawić audiole na ziemie
poszukuję opinni o sprężynkach jak się jeździ na takich -40 i co brać
JAMEX -???-
http://www.allegro.pl/item788863012_jam ... a6_c4.html
TA-Technix -???-
http://www.allegro.pl/item792124202_aud ... sport.html
EIBACH
http://www.allegro.pl/item787937736_spr ... f_vat.html
co do ostatniej pozycji to napewno gratis dostajemy gwarancje bo to dobra firma ale cenowo trochę odstrasza...
może macie jakieś swoje typy bo jednak wpada się w parę dziurek rocznie, a niechciałbym raczej takich "na jeden raz"
czekam na wasze opinnie
- zbys20
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 209
- Rejestracja: 11 wrz 2008, 18:45
- Lokalizacja: leżajsk/wuustwezel BE
ja mam Jamexy i raczej nie polecam brat ma w BMW założone Eibach i jest dużo lepiej,
moją niunie na nierównościach buja i często dobija a brata Bmw jeżdzi jak marzenie :lol:
mam porównanie bo wczesniej jeżdziliśmy na orginałach i nie było większej róznicy międży autami.
jak możesz to dołóż do Eibach i będzie git
moją niunie na nierównościach buja i często dobija a brata Bmw jeżdzi jak marzenie :lol:
mam porównanie bo wczesniej jeżdziliśmy na orginałach i nie było większej róznicy międży autami.
jak możesz to dołóż do Eibach i będzie git
będzie: S6 C4
Z przodu wstawione sprężyny H&R (-40 mm) i amortyzatory Bilstein (PNE-3039) o standartowym skoku, z tyłu sprężyny obniżające (-40 mm) i amortyzatory koni. Prowadzenie nie do porównania ze standardem, szczególnie w zakrętach, przy czym komfort jazdy całkiem znośny.
Gorąco polecam firmę H&R i Bilstein.
Gorąco polecam firmę H&R i Bilstein.
- GrzesiekA6
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 167
- Rejestracja: 29 kwie 2008, 21:21
- Lokalizacja: szczecin
- gumisv6
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 341
- Rejestracja: 02 gru 2008, 19:04
- Imię: Tomasz
- Moje auto: A6 C4
- Rocznik: 1996
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.2 137KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Chełm
no zapewne lepiej jest wyłożyć na coś lepszego niż później na każdym dołku kur***ć na całe otoczenie
czyli jest sens obniżania przy seryjnych amorkach??
jak to będzie się zachowywało??
dodam że na seryjnych sprężynach amorkach i zimowych oponach zawieszenie elegancko pracuje pływam, ale na 225/45R17 już jest znacznie gorzej czasami potrafi nim bujnąć zresztą może nawet nie czasami ale można się denerwować i to dosyć często, zmieniając na obniżone zawieszenie chciałbym go bardziej usztywnić tak, żeby powiedzmy częsta przypadłość jak jade na 17" i parę dołków i nagle obniżona się pułap drogi taki schodek w dół to potrafi wtedy nim bujnąć masakra, jak zmienię na obniżone będzie sztywno szedł razem z pułapem drogi??
kurde niewiem jak to wytłumaczyć :P
ale może zrozumiecie...
elmi_k pozbyłeś się może problemu kąta koła??
dzieki za odpowiedzi
czyli jest sens obniżania przy seryjnych amorkach??
jak to będzie się zachowywało??
dodam że na seryjnych sprężynach amorkach i zimowych oponach zawieszenie elegancko pracuje pływam, ale na 225/45R17 już jest znacznie gorzej czasami potrafi nim bujnąć zresztą może nawet nie czasami ale można się denerwować i to dosyć często, zmieniając na obniżone zawieszenie chciałbym go bardziej usztywnić tak, żeby powiedzmy częsta przypadłość jak jade na 17" i parę dołków i nagle obniżona się pułap drogi taki schodek w dół to potrafi wtedy nim bujnąć masakra, jak zmienię na obniżone będzie sztywno szedł razem z pułapem drogi??
kurde niewiem jak to wytłumaczyć :P
ale może zrozumiecie...
elmi_k pozbyłeś się może problemu kąta koła??
dzieki za odpowiedzi
- elmi_k
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 551
- Rejestracja: 23 gru 2007, 15:05
- Imię: Emil
- Moje auto: A6 C4
- Rocznik: 1997
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.5TDI AAT 115KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Poznań
jakis sens to ma... ale najlepiej wtedy obnizac jak najmniejmarecki666 pisze:no zapewne lepiej jest wyłożyć na coś lepszego niż później na każdym dołku kur***ć na całe otoczenie
czyli jest sens obniżania przy seryjnych amorkach??
jak to będzie się zachowywało??
dodam że na seryjnych sprężynach amorkach i zimowych oponach zawieszenie elegancko pracuje pływam, ale na 225/45R17 już jest znacznie gorzej czasami potrafi nim bujnąć zresztą może nawet nie czasami ale można się denerwować i to dosyć często, zmieniając na obniżone zawieszenie chciałbym go bardziej usztywnić tak, żeby powiedzmy częsta przypadłość jak jade na 17" i parę dołków i nagle obniżona się pułap drogi taki schodek w dół to potrafi wtedy nim bujnąć masakra, jak zmienię na obniżone będzie sztywno szedł razem z pułapem drogi??
kurde niewiem jak to wytłumaczyć :P
ale może zrozumiecie...
elmi_k pozbyłeś się może problemu kąta koła??
dzieki za odpowiedzi
z tym pulapem po obnizeniu poprostu nie bedzie falowania. jak jest caly kit springi+ amorki to napewno.
tak jak pisalem wczesniej jest inna charakterystyka. z tylu mam standardowe amorki przy nizszej sprezynie i przy przejezdzaniu przez "spiacego policjanta" tyl idzie max do dolu i do gory... wyobraz co sie dzieje gdy caly amorek wtedy sie wydluza bo nic w zasadzie go juz nie trzyma i pozniej niestety z wielkim impetem musi opasc (i to sie nazywa dobijanie:p)
mam Koni na tyl - jednak sa od 100 i niestety talerzyk jest nizej i po zalozeniu dupa bardzo siada...
co do katow - nie rozwiercalem obsad. obsady poszly max na zewnatrz i tak zostaly ustawione. jest troche poza bledem ale narazie nie zaobserwowalem scinania opon
- GrzesiekA6
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 167
- Rejestracja: 29 kwie 2008, 21:21
- Lokalizacja: szczecin
A nie wiem bo nie było uzasadnione ale 5mm chyba nie robi różnicy^^elmi_k pisze:lepiej bo co??GrzesiekA6 pisze:gdzieś przed chwilą na forum czytałem że lepiej 35 dać.
Przyglądałem się dzisiaj jak by to wyglądało u mnie i byłbym na tak, co prawda miałbym problem z wjechaniem choćby na własną działkę ale to można przeboleć jakoś.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 7
- Rejestracja: 30 lip 2009, 12:05
- Lokalizacja: Biała Podlaska
- Kontakt:
Taki offtop lekki. Nie wiem Panowie gdzie mieszkacie, ale ja mam standardowa zawieche i czasami musze sie skupic zeby wjezdzac u mnie gdzies na parking czy nawet miejsce pracy, nie zachaczyc gdzies podwoziem, nie mowiac ze czasami trzeba przeskoczyc jakis maly kraweznik czy cos podobnego. Niska zawiecha bardzo mi sie podoba, ale wydaje mi sie strasznie nie praktyczna. Chyba ze jakos wzmacniacie "podloge" dodatkowo :D
- elmi_k
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 551
- Rejestracja: 23 gru 2007, 15:05
- Imię: Emil
- Moje auto: A6 C4
- Rocznik: 1997
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.5TDI AAT 115KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Poznań
a patrzyles na wlepe?? moze masz standardowo zawieszenie obnizone. ja tylko raz lekko zarysowalem a tak nie ma problemu...bojkar pisze:Taki offtop lekki. Nie wiem Panowie gdzie mieszkacie, ale ja mam standardowa zawieche i czasami musze sie skupic zeby wjezdzac u mnie gdzies na parking czy nawet miejsce pracy, nie zachaczyc gdzies podwoziem, nie mowiac ze czasami trzeba przeskoczyc jakis maly kraweznik czy cos podobnego. Niska zawiecha bardzo mi sie podoba, ale wydaje mi sie strasznie nie praktyczna. Chyba ze jakos wzmacniacie "podloge" dodatkowo :D
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga