Forum Audi A6 Klub Strona Główna




PRZYPOMNIJ HASLO

 

 Ogłoszenie 
Zanim napiszesz nowy temat, skorzystaj ze standardowej lub poniższej, dodatkowej wyszukiwarki. Twój problem mógł być już omawiany.

audi a6 sklep audi a6 radio regeneracja xenonów reklama forum a6 Tarcze, hamulce LED
Express Parts Motostacja.pl Hustla Online Regeneracja HC AZ Auto Serwis Pompy olejowe Układ hamulcowy Sklepledowy.pl

Poprzedni temat «» Następny temat
[A6 C4] obniżenie zawieszenia  
Autor Wiadomość
gumisv6 
Normalniak



Model: A6 C4
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 2.6 150KM
Napęd: FWD
Rok: 1996
Skrzynia: Manual
Kod silnika: ABC
Pomógł: 9 razy
Wiek: 27
Dołączył: 02 Gru 2008
Posty: 288
Skąd: Chełm
Wysłany: 2009-10-24, 04:09   [A6 C4] obniżenie zawieszenia

witam was
ostatni temat tego typu to 2 lata wstecz i ostatnia zapomniana pozycja w tym dziale więc przydałoby się to rozszerzyć bo pewnie wielu z nas pewnie z chęcią by to zrobiła

szybki już przyciemniłem teraz przez zimę zbieram zawieszenie wachacze i te różne których wiele na szczęście niema i chciałbym postawić audiole na ziemie :)

poszukuję opinni o sprężynkach jak się jeździ na takich -40 i co brać

JAMEX -???-
http://www.allegro.pl/ite...audi_a6_c4.html

TA-Technix -???-
http://www.allegro.pl/ite...enia_sport.html

EIBACH
http://www.allegro.pl/ite...bach_f_vat.html

co do ostatniej pozycji to napewno gratis dostajemy gwarancje bo to dobra firma ale cenowo trochę odstrasza... :(
może macie jakieś swoje typy bo jednak wpada się w parę dziurek rocznie, a niechciałbym raczej takich "na jeden raz" :)

czekam na wasze opinnie
 
 
Audi A6 Klub
Junior Admin

Model: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 3.2 FSI 255KM
Napęd: Quattro
Rok: 2005
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: AUK
Imie: Alex
Dolaczyl: 30 Paz 2007
Posty: 1732
Miasto/Region: Warszawa
elmi_k 
Nawiedzacz



Model: A6 C4
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.5TDI 140KM
Napęd: FWD
Rok: 1997
Skrzynia: Manual
Pomógł: 16 razy
Dołączył: 23 Gru 2007
Posty: 420
Skąd: Kraków/Chełm
Wysłany: 2009-10-24, 10:21   

polecam sprezyny H&R (-40)

tylko ze lepiej zalozyc dodatkowo krotsze amorki. ja z przodu mam krotkie Koni a tyl standard i tylem czasami potrafi "bujnac". przyjemnie sie wchodzi w zakrety :)
_________________
A6 C4 2.5 TDI (AEL) NOGARO BLUE PEARL EFFECT

 
 
Audi A6 Klub
Junior Admin

Model: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 3.2 FSI 255KM
Napęd: Quattro
Rok: 2005
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: AUK
Imie: Alex
Dolaczyl: 30 Paz 2007
Posty: 1732
Miasto/Region: Warszawa
zbys20 
Czasobywacz



Model: Inne
Nadwozie: Inne
Zasilanie: Benzyna
Silnik: Inny
Napęd: FWD
Rok: 2000
Skrzynia: Manual
Pomógł: 3 razy
Wiek: 31
Dołączył: 11 Wrz 2008
Posty: 50
Skąd: leżajsk/wuustwezel BE
Wysłany: 2009-10-24, 10:49   

ja mam Jamexy i raczej nie polecam :-/ brat ma w BMW założone Eibach i jest dużo lepiej,
moją niunie na nierównościach buja i często dobija :-/ a brata Bmw jeżdzi jak marzenie :lol:
mam porównanie bo wczesniej jeżdziliśmy na orginałach i nie było większej róznicy międży autami.
jak możesz to dołóż do Eibach i będzie git <ok>
_________________
będzie: S6 C4
 
 
gumisv6 
Normalniak



Model: A6 C4
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 2.6 150KM
Napęd: FWD
Rok: 1996
Skrzynia: Manual
Kod silnika: ABC
Pomógł: 9 razy
Wiek: 27
Dołączył: 02 Gru 2008
Posty: 288
Skąd: Chełm
Wysłany: 2009-10-24, 11:40   

właśnie najbardziej mi zależy aby to bujanie w miare zlikwidować

dzieki za odpowiedź

niestety ale cena eibacha jak narazie sprawia że trzeba jeszcze poczekać...
 
 
Audi A6 Klub
Junior Admin

Model: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 3.2 FSI 255KM
Napęd: Quattro
Rok: 2005
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: AUK
Imie: Alex
Dolaczyl: 30 Paz 2007
Posty: 1732
Miasto/Region: Warszawa
Valery 
Normalniak



Model: A6 C4
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.5TDI 140KM
Napęd: FWD
Rok: 1997
Skrzynia: Manual
Kod silnika: AEL
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 23 Mar 2009
Posty: 103
Skąd: Łódź
Wysłany: 2009-10-24, 13:48   

Z przodu wstawione sprężyny H&R (-40 mm) i amortyzatory Bilstein (PNE-3039) o standartowym skoku, z tyłu sprężyny obniżające (-40 mm) i amortyzatory koni. Prowadzenie nie do porównania ze standardem, szczególnie w zakrętach, przy czym komfort jazdy całkiem znośny.
Gorąco polecam firmę H&R i Bilstein.
_________________

 
 
GrzesiekA6 
Normalniak



Model: A6 C4
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.5TDI 140KM
Napęd: FWD
Rok: 1996
Skrzynia: Manual
Pomógł: 2 razy
Wiek: 22
Dołączył: 29 Kwi 2008
Posty: 122
Skąd: szczecin
Wysłany: 2009-10-24, 14:14   

Pokaż jak to wygląda, gdzieś przed chwilą na forum czytałem że lepiej 35 dać.
_________________
http://www.youtube.com/watch?v=YTdDuklzIxk
 
 
Audi A6 Klub
Junior Admin

Model: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 3.2 FSI 255KM
Napęd: Quattro
Rok: 2005
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: AUK
Imie: Alex
Dolaczyl: 30 Paz 2007
Posty: 1732
Miasto/Region: Warszawa
elmi_k 
Nawiedzacz



Model: A6 C4
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.5TDI 140KM
Napęd: FWD
Rok: 1997
Skrzynia: Manual
Pomógł: 16 razy
Dołączył: 23 Gru 2007
Posty: 420
Skąd: Kraków/Chełm
Wysłany: 2009-10-24, 14:42   

GrzesiekA6 napisał/a:
gdzieś przed chwilą na forum czytałem że lepiej 35 dać.


lepiej bo co??

Valery napisał/a:
z tyłu sprężyny obniżające (-40 mm) i amortyzatory koni


wiesz moze jaki masz numer tych amorkow Koni ??
_________________
A6 C4 2.5 TDI (AEL) NOGARO BLUE PEARL EFFECT

 
 
zbys20 
Czasobywacz



Model: Inne
Nadwozie: Inne
Zasilanie: Benzyna
Silnik: Inny
Napęd: FWD
Rok: 2000
Skrzynia: Manual
Pomógł: 3 razy
Wiek: 31
Dołączył: 11 Wrz 2008
Posty: 50
Skąd: leżajsk/wuustwezel BE
Wysłany: 2009-10-24, 15:20   

Cytat:
Pokaż jak to wygląda, gdzieś przed chwilą na forum czytałem że lepiej 35 dać.

czy to będzie -35 czy 40 to nie ma róznicy byle były spręzyny dobrej firmy jak H&R czy Eibach :mrgreen:
_________________
będzie: S6 C4
 
 
Audi A6 Klub
Junior Admin

Model: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 3.2 FSI 255KM
Napęd: Quattro
Rok: 2005
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: AUK
Imie: Alex
Dolaczyl: 30 Paz 2007
Posty: 1732
Miasto/Region: Warszawa
elmi_k 
Nawiedzacz



Model: A6 C4
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.5TDI 140KM
Napęd: FWD
Rok: 1997
Skrzynia: Manual
Pomógł: 16 razy
Dołączył: 23 Gru 2007
Posty: 420
Skąd: Kraków/Chełm
Wysłany: 2009-10-24, 15:54   

pasuje jeszcze dac odpowiednie amorki. bo niestety sportowe(krotsze) maja zupelnie inna charakterystyke. i np. koni zamiast wypychac to "sciagaja" auto do dolu. a przy standardowych amorkach to czy to beda H&R czy Eibach to i tak bedzie sie auto dosyc dziwnie zachowywalo przy nierownosciach...
_________________
A6 C4 2.5 TDI (AEL) NOGARO BLUE PEARL EFFECT

 
 
gumisv6 
Normalniak



Model: A6 C4
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 2.6 150KM
Napęd: FWD
Rok: 1996
Skrzynia: Manual
Kod silnika: ABC
Pomógł: 9 razy
Wiek: 27
Dołączył: 02 Gru 2008
Posty: 288
Skąd: Chełm
Wysłany: 2009-10-24, 17:49   

no zapewne lepiej jest wyłożyć na coś lepszego niż później na każdym dołku kur***ć na całe otoczenie
czyli jest sens obniżania przy seryjnych amorkach??
jak to będzie się zachowywało??

dodam że na seryjnych sprężynach amorkach i zimowych oponach zawieszenie elegancko pracuje pływam, ale na 225/45R17 już jest znacznie gorzej czasami potrafi nim bujnąć zresztą może nawet nie czasami ale można się denerwować i to dosyć często, zmieniając na obniżone zawieszenie chciałbym go bardziej usztywnić tak, żeby powiedzmy częsta przypadłość jak jade na 17" i parę dołków i nagle obniżona się pułap drogi taki schodek w dół to potrafi wtedy nim bujnąć masakra, jak zmienię na obniżone będzie sztywno szedł razem z pułapem drogi??
kurde niewiem jak to wytłumaczyć :P
ale może zrozumiecie...

elmi_k pozbyłeś się może problemu kąta koła??

dzieki za odpowiedzi :->
 
 
Audi A6 Klub
Junior Admin

Model: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 3.2 FSI 255KM
Napęd: Quattro
Rok: 2005
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: AUK
Imie: Alex
Dolaczyl: 30 Paz 2007
Posty: 1732
Miasto/Region: Warszawa
elmi_k 
Nawiedzacz



Model: A6 C4
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.5TDI 140KM
Napęd: FWD
Rok: 1997
Skrzynia: Manual
Pomógł: 16 razy
Dołączył: 23 Gru 2007
Posty: 420
Skąd: Kraków/Chełm
Wysłany: 2009-10-24, 18:12   

marecki666 napisał/a:
no zapewne lepiej jest wyłożyć na coś lepszego niż później na każdym dołku kur***ć na całe otoczenie
czyli jest sens obniżania przy seryjnych amorkach??
jak to będzie się zachowywało??

dodam że na seryjnych sprężynach amorkach i zimowych oponach zawieszenie elegancko pracuje pływam, ale na 225/45R17 już jest znacznie gorzej czasami potrafi nim bujnąć zresztą może nawet nie czasami ale można się denerwować i to dosyć często, zmieniając na obniżone zawieszenie chciałbym go bardziej usztywnić tak, żeby powiedzmy częsta przypadłość jak jade na 17" i parę dołków i nagle obniżona się pułap drogi taki schodek w dół to potrafi wtedy nim bujnąć masakra, jak zmienię na obniżone będzie sztywno szedł razem z pułapem drogi??
kurde niewiem jak to wytłumaczyć :P
ale może zrozumiecie...

elmi_k pozbyłeś się może problemu kąta koła??

dzieki za odpowiedzi :->


jakis sens to ma... ale najlepiej wtedy obnizac jak najmniej

z tym pulapem po obnizeniu poprostu nie bedzie falowania. jak jest caly kit springi+ amorki to napewno.

tak jak pisalem wczesniej jest inna charakterystyka. z tylu mam standardowe amorki przy nizszej sprezynie i przy przejezdzaniu przez "spiacego policjanta" tyl idzie max do dolu i do gory... wyobraz co sie dzieje gdy caly amorek wtedy sie wydluza bo nic w zasadzie go juz nie trzyma i pozniej niestety z wielkim impetem musi opasc (i to sie nazywa dobijanie:p)

mam Koni na tyl - jednak sa od 100 i niestety talerzyk jest nizej i po zalozeniu dupa bardzo siada...


co do katow - nie rozwiercalem obsad. obsady poszly max na zewnatrz i tak zostaly ustawione. jest troche poza bledem ale narazie nie zaobserwowalem scinania opon
_________________
A6 C4 2.5 TDI (AEL) NOGARO BLUE PEARL EFFECT

 
 
GrzesiekA6 
Normalniak



Model: A6 C4
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.5TDI 140KM
Napęd: FWD
Rok: 1996
Skrzynia: Manual
Pomógł: 2 razy
Wiek: 22
Dołączył: 29 Kwi 2008
Posty: 122
Skąd: szczecin
Wysłany: 2009-10-24, 18:31   

elmi_k napisał/a:
GrzesiekA6 napisał/a:
gdzieś przed chwilą na forum czytałem że lepiej 35 dać.


lepiej bo co??



A nie wiem bo nie było uzasadnione ale 5mm chyba nie robi różnicy^^
Przyglądałem się dzisiaj jak by to wyglądało u mnie i byłbym na tak, co prawda miałbym problem z wjechaniem choćby na własną działkę ale to można przeboleć jakoś.
 
 
Audi A6 Klub
Junior Admin

Model: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 3.2 FSI 255KM
Napęd: Quattro
Rok: 2005
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: AUK
Imie: Alex
Dolaczyl: 30 Paz 2007
Posty: 1732
Miasto/Region: Warszawa
bojkar 
Nowy


Model: A6 C4
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.5TDI 115KM
Napęd: FWD
Rok: 1997
Skrzynia: Manual
Dołączył: 30 Lip 2009
Posty: 1
Skąd: Biała Podlaska
Wysłany: 2009-10-26, 11:39   

Taki offtop lekki. Nie wiem Panowie gdzie mieszkacie, ale ja mam standardowa zawieche i czasami musze sie skupic zeby wjezdzac u mnie gdzies na parking czy nawet miejsce pracy, nie zachaczyc gdzies podwoziem, nie mowiac ze czasami trzeba przeskoczyc jakis maly kraweznik czy cos podobnego. Niska zawiecha bardzo mi sie podoba, ale wydaje mi sie strasznie nie praktyczna. Chyba ze jakos wzmacniacie "podloge" dodatkowo :D
 
 
elmi_k 
Nawiedzacz



Model: A6 C4
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.5TDI 140KM
Napęd: FWD
Rok: 1997
Skrzynia: Manual
Pomógł: 16 razy
Dołączył: 23 Gru 2007
Posty: 420
Skąd: Kraków/Chełm
Wysłany: 2009-10-26, 12:19   

bojkar napisał/a:
Taki offtop lekki. Nie wiem Panowie gdzie mieszkacie, ale ja mam standardowa zawieche i czasami musze sie skupic zeby wjezdzac u mnie gdzies na parking czy nawet miejsce pracy, nie zachaczyc gdzies podwoziem, nie mowiac ze czasami trzeba przeskoczyc jakis maly kraweznik czy cos podobnego. Niska zawiecha bardzo mi sie podoba, ale wydaje mi sie strasznie nie praktyczna. Chyba ze jakos wzmacniacie "podloge" dodatkowo :D


a patrzyles na wlepe?? moze masz standardowo zawieszenie obnizone. ja tylko raz lekko zarysowalem a tak nie ma problemu...
_________________
A6 C4 2.5 TDI (AEL) NOGARO BLUE PEARL EFFECT

 
 
Audi A6 Klub
Junior Admin

Model: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 3.2 FSI 255KM
Napęd: Quattro
Rok: 2005
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: AUK
Imie: Alex
Dolaczyl: 30 Paz 2007
Posty: 1732
Miasto/Region: Warszawa
mazur pl 
Normalniak



Model: Inne
Nadwozie: Inne
Zasilanie: Diesel
Napęd: FWD
Rok: 2007
Skrzynia: Manual
Wiek: 32
Dołączył: 26 Paź 2009
Posty: 173
Skąd: Mazury
Wysłany: 2009-10-29, 21:57   

Ja bym polecal te http://cgi.ebay.de/KW-Spo...=item19b4437ce5
_________________
http://www.youtube.com/watch?v=_o2RjR3y3yw
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do: