Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[A6 C4] obniżenie zawieszenia

Zawieszenie
Awatar użytkownika
gumisv6
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 341
Rejestracja: 02 gru 2008, 19:04
Imię: Tomasz
Moje auto: A6 C4
Rocznik: 1996
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.2 137KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Chełm

[A6 C4] obniżenie zawieszenia

Post autor: gumisv6 » 24 paź 2009, 04:09

witam was
ostatni temat tego typu to 2 lata wstecz i ostatnia zapomniana pozycja w tym dziale więc przydałoby się to rozszerzyć bo pewnie wielu z nas pewnie z chęcią by to zrobiła

szybki już przyciemniłem teraz przez zimę zbieram zawieszenie wachacze i te różne których wiele na szczęście niema i chciałbym postawić audiole na ziemie :)

poszukuję opinni o sprężynkach jak się jeździ na takich -40 i co brać

JAMEX -???-
http://www.allegro.pl/item788863012_jam ... a6_c4.html

TA-Technix -???-
http://www.allegro.pl/item792124202_aud ... sport.html

EIBACH
http://www.allegro.pl/item787937736_spr ... f_vat.html

co do ostatniej pozycji to napewno gratis dostajemy gwarancje bo to dobra firma ale cenowo trochę odstrasza... :(
może macie jakieś swoje typy bo jednak wpada się w parę dziurek rocznie, a niechciałbym raczej takich "na jeden raz" :)

czekam na wasze opinnie

Awatar użytkownika
elmi_k
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 551
Rejestracja: 23 gru 2007, 15:05
Imię: Emil
Moje auto: A6 C4
Rocznik: 1997
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.5TDI AAT 115KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Poznań

Post autor: elmi_k » 24 paź 2009, 10:21

polecam sprezyny H&R (-40)

tylko ze lepiej zalozyc dodatkowo krotsze amorki. ja z przodu mam krotkie Koni a tyl standard i tylem czasami potrafi "bujnac". przyjemnie sie wchodzi w zakrety :)
A6 C4 2.5 TDI (AEL) NOGARO BLUE PEARL EFFECT

http://img6.imageshack.us/img6/305/95128295.jpg

Awatar użytkownika
zbys20
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 209
Rejestracja: 11 wrz 2008, 18:45
Lokalizacja: leżajsk/wuustwezel BE

Post autor: zbys20 » 24 paź 2009, 10:49

ja mam Jamexy i raczej nie polecam :-/ brat ma w BMW założone Eibach i jest dużo lepiej,
moją niunie na nierównościach buja i często dobija :-/ a brata Bmw jeżdzi jak marzenie :lol:
mam porównanie bo wczesniej jeżdziliśmy na orginałach i nie było większej róznicy międży autami.
jak możesz to dołóż do Eibach i będzie git <ok>
będzie: S6 C4

Awatar użytkownika
gumisv6
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 341
Rejestracja: 02 gru 2008, 19:04
Imię: Tomasz
Moje auto: A6 C4
Rocznik: 1996
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.2 137KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Chełm

Post autor: gumisv6 » 24 paź 2009, 11:40

właśnie najbardziej mi zależy aby to bujanie w miare zlikwidować

dzieki za odpowiedź

niestety ale cena eibacha jak narazie sprawia że trzeba jeszcze poczekać...

Awatar użytkownika
Valery
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 109
Rejestracja: 23 mar 2009, 15:37
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Valery » 24 paź 2009, 13:48

Z przodu wstawione sprężyny H&R (-40 mm) i amortyzatory Bilstein (PNE-3039) o standartowym skoku, z tyłu sprężyny obniżające (-40 mm) i amortyzatory koni. Prowadzenie nie do porównania ze standardem, szczególnie w zakrętach, przy czym komfort jazdy całkiem znośny.
Gorąco polecam firmę H&R i Bilstein.

Awatar użytkownika
GrzesiekA6
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 167
Rejestracja: 29 kwie 2008, 21:21
Lokalizacja: szczecin

Post autor: GrzesiekA6 » 24 paź 2009, 14:14

Pokaż jak to wygląda, gdzieś przed chwilą na forum czytałem że lepiej 35 dać.

Awatar użytkownika
elmi_k
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 551
Rejestracja: 23 gru 2007, 15:05
Imię: Emil
Moje auto: A6 C4
Rocznik: 1997
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.5TDI AAT 115KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Poznań

Post autor: elmi_k » 24 paź 2009, 14:42

GrzesiekA6 pisze:gdzieś przed chwilą na forum czytałem że lepiej 35 dać.
lepiej bo co??
Valery pisze:z tyłu sprężyny obniżające (-40 mm) i amortyzatory koni
wiesz moze jaki masz numer tych amorkow Koni ??
A6 C4 2.5 TDI (AEL) NOGARO BLUE PEARL EFFECT

http://img6.imageshack.us/img6/305/95128295.jpg

Awatar użytkownika
zbys20
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 209
Rejestracja: 11 wrz 2008, 18:45
Lokalizacja: leżajsk/wuustwezel BE

Post autor: zbys20 » 24 paź 2009, 15:20

Pokaż jak to wygląda, gdzieś przed chwilą na forum czytałem że lepiej 35 dać.
czy to będzie -35 czy 40 to nie ma róznicy byle były spręzyny dobrej firmy jak H&R czy Eibach :mrgreen:
będzie: S6 C4

Awatar użytkownika
elmi_k
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 551
Rejestracja: 23 gru 2007, 15:05
Imię: Emil
Moje auto: A6 C4
Rocznik: 1997
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.5TDI AAT 115KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Poznań

Post autor: elmi_k » 24 paź 2009, 15:54

pasuje jeszcze dac odpowiednie amorki. bo niestety sportowe(krotsze) maja zupelnie inna charakterystyke. i np. koni zamiast wypychac to "sciagaja" auto do dolu. a przy standardowych amorkach to czy to beda H&R czy Eibach to i tak bedzie sie auto dosyc dziwnie zachowywalo przy nierownosciach...
A6 C4 2.5 TDI (AEL) NOGARO BLUE PEARL EFFECT

http://img6.imageshack.us/img6/305/95128295.jpg

Awatar użytkownika
gumisv6
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 341
Rejestracja: 02 gru 2008, 19:04
Imię: Tomasz
Moje auto: A6 C4
Rocznik: 1996
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.2 137KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Chełm

Post autor: gumisv6 » 24 paź 2009, 17:49

no zapewne lepiej jest wyłożyć na coś lepszego niż później na każdym dołku kur***ć na całe otoczenie
czyli jest sens obniżania przy seryjnych amorkach??
jak to będzie się zachowywało??

dodam że na seryjnych sprężynach amorkach i zimowych oponach zawieszenie elegancko pracuje pływam, ale na 225/45R17 już jest znacznie gorzej czasami potrafi nim bujnąć zresztą może nawet nie czasami ale można się denerwować i to dosyć często, zmieniając na obniżone zawieszenie chciałbym go bardziej usztywnić tak, żeby powiedzmy częsta przypadłość jak jade na 17" i parę dołków i nagle obniżona się pułap drogi taki schodek w dół to potrafi wtedy nim bujnąć masakra, jak zmienię na obniżone będzie sztywno szedł razem z pułapem drogi??
kurde niewiem jak to wytłumaczyć :P
ale może zrozumiecie...

elmi_k pozbyłeś się może problemu kąta koła??

dzieki za odpowiedzi :->

Awatar użytkownika
elmi_k
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 551
Rejestracja: 23 gru 2007, 15:05
Imię: Emil
Moje auto: A6 C4
Rocznik: 1997
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.5TDI AAT 115KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Poznań

Post autor: elmi_k » 24 paź 2009, 18:12

marecki666 pisze:no zapewne lepiej jest wyłożyć na coś lepszego niż później na każdym dołku kur***ć na całe otoczenie
czyli jest sens obniżania przy seryjnych amorkach??
jak to będzie się zachowywało??

dodam że na seryjnych sprężynach amorkach i zimowych oponach zawieszenie elegancko pracuje pływam, ale na 225/45R17 już jest znacznie gorzej czasami potrafi nim bujnąć zresztą może nawet nie czasami ale można się denerwować i to dosyć często, zmieniając na obniżone zawieszenie chciałbym go bardziej usztywnić tak, żeby powiedzmy częsta przypadłość jak jade na 17" i parę dołków i nagle obniżona się pułap drogi taki schodek w dół to potrafi wtedy nim bujnąć masakra, jak zmienię na obniżone będzie sztywno szedł razem z pułapem drogi??
kurde niewiem jak to wytłumaczyć :P
ale może zrozumiecie...

elmi_k pozbyłeś się może problemu kąta koła??

dzieki za odpowiedzi :->
jakis sens to ma... ale najlepiej wtedy obnizac jak najmniej

z tym pulapem po obnizeniu poprostu nie bedzie falowania. jak jest caly kit springi+ amorki to napewno.

tak jak pisalem wczesniej jest inna charakterystyka. z tylu mam standardowe amorki przy nizszej sprezynie i przy przejezdzaniu przez "spiacego policjanta" tyl idzie max do dolu i do gory... wyobraz co sie dzieje gdy caly amorek wtedy sie wydluza bo nic w zasadzie go juz nie trzyma i pozniej niestety z wielkim impetem musi opasc (i to sie nazywa dobijanie:p)

mam Koni na tyl - jednak sa od 100 i niestety talerzyk jest nizej i po zalozeniu dupa bardzo siada...


co do katow - nie rozwiercalem obsad. obsady poszly max na zewnatrz i tak zostaly ustawione. jest troche poza bledem ale narazie nie zaobserwowalem scinania opon
A6 C4 2.5 TDI (AEL) NOGARO BLUE PEARL EFFECT

http://img6.imageshack.us/img6/305/95128295.jpg

Awatar użytkownika
GrzesiekA6
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 167
Rejestracja: 29 kwie 2008, 21:21
Lokalizacja: szczecin

Post autor: GrzesiekA6 » 24 paź 2009, 18:31

elmi_k pisze:
GrzesiekA6 pisze:gdzieś przed chwilą na forum czytałem że lepiej 35 dać.
lepiej bo co??
A nie wiem bo nie było uzasadnione ale 5mm chyba nie robi różnicy^^
Przyglądałem się dzisiaj jak by to wyglądało u mnie i byłbym na tak, co prawda miałbym problem z wjechaniem choćby na własną działkę ale to można przeboleć jakoś.

bojkar
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 7
Rejestracja: 30 lip 2009, 12:05
Lokalizacja: Biała Podlaska
Kontakt:

Post autor: bojkar » 26 paź 2009, 11:39

Taki offtop lekki. Nie wiem Panowie gdzie mieszkacie, ale ja mam standardowa zawieche i czasami musze sie skupic zeby wjezdzac u mnie gdzies na parking czy nawet miejsce pracy, nie zachaczyc gdzies podwoziem, nie mowiac ze czasami trzeba przeskoczyc jakis maly kraweznik czy cos podobnego. Niska zawiecha bardzo mi sie podoba, ale wydaje mi sie strasznie nie praktyczna. Chyba ze jakos wzmacniacie "podloge" dodatkowo :D

Awatar użytkownika
elmi_k
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 551
Rejestracja: 23 gru 2007, 15:05
Imię: Emil
Moje auto: A6 C4
Rocznik: 1997
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.5TDI AAT 115KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Poznań

Post autor: elmi_k » 26 paź 2009, 12:19

bojkar pisze:Taki offtop lekki. Nie wiem Panowie gdzie mieszkacie, ale ja mam standardowa zawieche i czasami musze sie skupic zeby wjezdzac u mnie gdzies na parking czy nawet miejsce pracy, nie zachaczyc gdzies podwoziem, nie mowiac ze czasami trzeba przeskoczyc jakis maly kraweznik czy cos podobnego. Niska zawiecha bardzo mi sie podoba, ale wydaje mi sie strasznie nie praktyczna. Chyba ze jakos wzmacniacie "podloge" dodatkowo :D
a patrzyles na wlepe?? moze masz standardowo zawieszenie obnizone. ja tylko raz lekko zarysowalem a tak nie ma problemu...
A6 C4 2.5 TDI (AEL) NOGARO BLUE PEARL EFFECT

http://img6.imageshack.us/img6/305/95128295.jpg

mazur pl
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 177
Rejestracja: 26 paź 2009, 21:07
Imię: Jerzy
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2007
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.4 ALF 165KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Mazury

Post autor: mazur pl » 29 paź 2009, 21:57


ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C4 (1991-1997)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga