Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[A6 C4 2.5 TDi Ael] Problem z światłami drogowymi tzw (dług)

Elektryka
ODPOWIEDZ
Tipp-ex
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 132
Rejestracja: 28 sty 2010, 16:13
Lokalizacja: Warszawa

[A6 C4 2.5 TDi Ael] Problem z światłami drogowymi tzw (dług)

Post autor: Tipp-ex » 01 mar 2010, 10:09

WItam Problem mam od dawna chodzi o bakietke zmiany swiateł krótkich sygnalow wogole nie moge puscic , a zeby swiecily cały czas to musze z 20 razy je wlaczac i wylaczac az zalacza na chwile ....;/ i same sie wylacza. Mechanik powiedzial ze sie bagietka juz wyrobila i mam pytanie ... czy mozna zmienic tylko wlacznik z lewej strony ..... od swiatel dziennych i drogowych i od tempomatu razem w tym ... czy to musi byc caly zespolony przykladowo taki http://allegro.pl/item909466417_przelac ... a6_c4.html
odrazu z kierunkowskazami . czy mozna poprostu lewa strone ta co niedziala http://allegro.pl/item939024259_audi_80 ... cznik.html
czy nie ma zadnego problemu ze zmiana jednego ... tylko glowien o t o mi chodzi bo nie wiem czy w tych modelach jest roznie ze mozna zmieniac odzielnie lub tylko zespolone w calosci

Awatar użytkownika
golob
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 293
Rejestracja: 08 mar 2009, 23:22
Lokalizacja: Wro

Post autor: golob » 01 mar 2010, 15:15

Nie ma problemu, możesz zmienić połówke, wszystko sie ładnie rozbiera.

Awatar użytkownika
Koolas
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 77
Rejestracja: 06 lis 2009, 19:08
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

Post autor: Koolas » 06 mar 2010, 13:13

słyszałem że to częsta przypadłość C4 moja też to ma... gdy mocno pociągnę bagietkę do siebie to się załączą ale od siebie (czyli na stałe) to już nie chcą.
ktoś mi mówił że tam wymienia się jakąś blaszkę czy sprężynkę ale też nie wiedział co i jak może ktoś na forum to robił???

Awatar użytkownika
robak26
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1137
Rejestracja: 30 lip 2009, 17:52
Imię: Krzysztof
Moje auto: A6 C4
Rocznik: 1996
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.3 133KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Płock
Kontakt:

Post autor: robak26 » 06 mar 2010, 16:11

Nie kupuj drugiej.
Naprawiłem trzy sztuki i wszystko śmiga.
Na stykach zrobił się nagar.
Wszystkie Audiki z tamtych lat miały ten problem.
Czy to B3, B4 czy A6 C4 to manetki są prawie identyczne.
W B3 rózniły się tym ,że miały włączanie awaryjnych.
Wyczyść i wszystko będzie jak w nowym.
Jak będziesz miał problem z rozebraniem to pisz.
Prostsze niż się wydaje.

Awatar użytkownika
Koolas
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 77
Rejestracja: 06 lis 2009, 19:08
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

Post autor: Koolas » 06 mar 2010, 17:20

robak26, jakbyś mógł tak w kilku słowach opisać jak do tego się zabrać to byłbym wdzięczny.
z góry dzięki :)
USUNIęTO - złamanie punktu 29 Regulaminu!

piotrekr79
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 78
Rejestracja: 08 lip 2009, 15:23
Lokalizacja: Zamość

Post autor: piotrekr79 » 06 mar 2010, 17:25

Kolega robak dobrze mówi 2 dni temu czyściłem te styki w manetkach bo mi cały czas jakby kierunki się włączały i strasznie mnie to denerwowano a roboty jest mało góra do godzinki czasu i po sprawie. A teraz coś śmiesznego ale prawdziwego może komuś się przyda po zdjęciu poduszki z kierownicy ukazuję się śruba i potrzeba do niej specjalny klucz a ten klucz posiada każdy kto ma w domu drzwi bo klamka od byle jakich drzwi rewelacyjnie tam pasuję i nawet wygodnie takim kluczem kręcić hehe. pozdrawiam jak ktoś nie wieży niech sprawdzi
Piotr

Awatar użytkownika
Koolas
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 77
Rejestracja: 06 lis 2009, 19:08
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

Post autor: Koolas » 06 mar 2010, 17:36

ooo to trzeba kierownicę zdjąć żeby się do tego dobrać :?:
nigdy nie zdejmowałem poduchy :!: czy najpierw trzeba zdjąć klemy z aku żeby mi nie strzeliła :?: opiszcie krok po kroku co rozbieraliście
USUNIęTO - złamanie punktu 29 Regulaminu!

Awatar użytkownika
Buczek
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 327
Rejestracja: 29 sty 2009, 09:05
Lokalizacja: Wa-wa

Post autor: Buczek » 06 mar 2010, 18:39

Koolas załączam linka z opisem do C5, ale nie sądzę żeby w C4 różniło się bardzo:

a6-c5-niedzialajace-kierunkowskazy-vt5328,30.htm
Tata - 80 B4 SEDAN 1Z + A6 C5 SEDAN AWX
brat - A4 B5 AVANT AFN -> A6 C5 AVANT AVF
ja - Było A6 C5 SEDAN AWX (Przekazane Tacie)
Jest: Czarne A6 C5 AVANT AVF
OOOO ..... mamy w genach
Jeśli pomogłem --> naciśnij "Pomógł"

piotrekr79
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 78
Rejestracja: 08 lip 2009, 15:23
Lokalizacja: Zamość

Post autor: piotrekr79 » 06 mar 2010, 18:39

Więc dla bezpieczeństwa lepiej jest odpiąć klemy w kierownicy w tylnej części masz dwa otworki w nich są wkrętaki na śrubokręt krzyżakowy odkręcasz je i ciągniesz poduchę do siebi odpinasz kable i z poduchą na tyle i nie przekręcaj stacyjki po odpięciu kabli bo komuter złapie błąd, rozbiesz obódowę stacyjki popuść metalową obręcz trzymającą manetki też śrubokrętem porozpinaj kable imasz jąna wirzchu w manetce masz malutkie śrubi 3 lub4 i 2 zatrzaski podważ je najlepiej cieniutkim śrubokrętem i wyciągasz i to by było tyle ciężko się za to zabrać ale cała operacja jest prosta jak bódowa cepa. Powodzenia
Piotr

Awatar użytkownika
Koolas
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 77
Rejestracja: 06 lis 2009, 19:08
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

Post autor: Koolas » 06 mar 2010, 19:27

piotrekr79, wielkie dzięki, w niedziele po kościele to załatwię <ok> <ok>
USUNIęTO - złamanie punktu 29 Regulaminu!

Awatar użytkownika
robak26
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1137
Rejestracja: 30 lip 2009, 17:52
Imię: Krzysztof
Moje auto: A6 C4
Rocznik: 1996
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.3 133KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Płock
Kontakt:

Post autor: robak26 » 07 mar 2010, 14:44

Holera.
ÂŚmiem twierdzić ,że da się bez zdejmowania kiery.
Cały włącznik dzieli się na dwie części.
O ile dobrze pamiętam trzymają się na 4-ech lub 5-ciu długich wkrętach.
Jeżeli po zdjęciu osłon ,będzie dostęp do tych wkrętów nie ma potrzeby zwalać kiery.
Ale tego nie jestem pewien.
Jest jeszcze obejma i to chyba zespolona z lewą częścią włącznika i ona może utrudnić sprawę.

piotrekr79
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 78
Rejestracja: 08 lip 2009, 15:23
Lokalizacja: Zamość

Post autor: piotrekr79 » 08 mar 2010, 07:27

Szczerze powiedziawszy miałem tą manetkę w rękach i jest tam ona z 2 części pierwsza część to właśnie kierunki a druga to wycieraczki i nie mogłem tego rozczepić a nawet gdyby się dało to i tak trzeba wyjąć całą z kierownicy.
Piotr

Awatar użytkownika
Michaelo
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 229
Rejestracja: 10 wrz 2009, 23:49
Lokalizacja: PP-PCH-PO

Post autor: Michaelo » 08 mar 2010, 16:31

Bez demontażu kiery się nie obejdzie. Robota nie jest trudna :-)
Powoli i nic na siłę!
<b>WEBASTO</b> Feel the drive

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C4 (1991-1997)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga