[A6 C4 2.5 TDi Ael] Problem z światłami drogowymi tzw (dług)
[A6 C4 2.5 TDi Ael] Problem z światłami drogowymi tzw (dług)
WItam Problem mam od dawna chodzi o bakietke zmiany swiateł krótkich sygnalow wogole nie moge puscic , a zeby swiecily cały czas to musze z 20 razy je wlaczac i wylaczac az zalacza na chwile .... i same sie wylacza. Mechanik powiedzial ze sie bagietka juz wyrobila i mam pytanie ... czy mozna zmienic tylko wlacznik z lewej strony ..... od swiatel dziennych i drogowych i od tempomatu razem w tym ... czy to musi byc caly zespolony przykladowo taki http://allegro.pl/item909466417_przelac ... a6_c4.html
odrazu z kierunkowskazami . czy mozna poprostu lewa strone ta co niedziala http://allegro.pl/item939024259_audi_80 ... cznik.html
czy nie ma zadnego problemu ze zmiana jednego ... tylko glowien o t o mi chodzi bo nie wiem czy w tych modelach jest roznie ze mozna zmieniac odzielnie lub tylko zespolone w calosci
odrazu z kierunkowskazami . czy mozna poprostu lewa strone ta co niedziala http://allegro.pl/item939024259_audi_80 ... cznik.html
czy nie ma zadnego problemu ze zmiana jednego ... tylko glowien o t o mi chodzi bo nie wiem czy w tych modelach jest roznie ze mozna zmieniac odzielnie lub tylko zespolone w calosci
- robak26
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1137
- Rejestracja: 30 lip 2009, 17:52
- Imię: Krzysztof
- Moje auto: A6 C4
- Rocznik: 1996
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.3 133KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Płock
- Kontakt:
Nie kupuj drugiej.
Naprawiłem trzy sztuki i wszystko śmiga.
Na stykach zrobił się nagar.
Wszystkie Audiki z tamtych lat miały ten problem.
Czy to B3, B4 czy A6 C4 to manetki są prawie identyczne.
W B3 rózniły się tym ,że miały włączanie awaryjnych.
Wyczyść i wszystko będzie jak w nowym.
Jak będziesz miał problem z rozebraniem to pisz.
Prostsze niż się wydaje.
Naprawiłem trzy sztuki i wszystko śmiga.
Na stykach zrobił się nagar.
Wszystkie Audiki z tamtych lat miały ten problem.
Czy to B3, B4 czy A6 C4 to manetki są prawie identyczne.
W B3 rózniły się tym ,że miały włączanie awaryjnych.
Wyczyść i wszystko będzie jak w nowym.
Jak będziesz miał problem z rozebraniem to pisz.
Prostsze niż się wydaje.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 78
- Rejestracja: 08 lip 2009, 15:23
- Lokalizacja: Zamość
Kolega robak dobrze mówi 2 dni temu czyściłem te styki w manetkach bo mi cały czas jakby kierunki się włączały i strasznie mnie to denerwowano a roboty jest mało góra do godzinki czasu i po sprawie. A teraz coś śmiesznego ale prawdziwego może komuś się przyda po zdjęciu poduszki z kierownicy ukazuję się śruba i potrzeba do niej specjalny klucz a ten klucz posiada każdy kto ma w domu drzwi bo klamka od byle jakich drzwi rewelacyjnie tam pasuję i nawet wygodnie takim kluczem kręcić hehe. pozdrawiam jak ktoś nie wieży niech sprawdzi
Piotr
Koolas załączam linka z opisem do C5, ale nie sądzę żeby w C4 różniło się bardzo:
a6-c5-niedzialajace-kierunkowskazy-vt5328,30.htm
a6-c5-niedzialajace-kierunkowskazy-vt5328,30.htm
Tata - 80 B4 SEDAN 1Z + A6 C5 SEDAN AWX
brat - A4 B5 AVANT AFN -> A6 C5 AVANT AVF
ja - Było A6 C5 SEDAN AWX (Przekazane Tacie)
Jest: Czarne A6 C5 AVANT AVF
OOOO ..... mamy w genach
Jeśli pomogłem --> naciśnij "Pomógł"
brat - A4 B5 AVANT AFN -> A6 C5 AVANT AVF
ja - Było A6 C5 SEDAN AWX (Przekazane Tacie)
Jest: Czarne A6 C5 AVANT AVF
OOOO ..... mamy w genach
Jeśli pomogłem --> naciśnij "Pomógł"
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 78
- Rejestracja: 08 lip 2009, 15:23
- Lokalizacja: Zamość
Więc dla bezpieczeństwa lepiej jest odpiąć klemy w kierownicy w tylnej części masz dwa otworki w nich są wkrętaki na śrubokręt krzyżakowy odkręcasz je i ciągniesz poduchę do siebi odpinasz kable i z poduchą na tyle i nie przekręcaj stacyjki po odpięciu kabli bo komuter złapie błąd, rozbiesz obódowę stacyjki popuść metalową obręcz trzymającą manetki też śrubokrętem porozpinaj kable imasz jąna wirzchu w manetce masz malutkie śrubi 3 lub4 i 2 zatrzaski podważ je najlepiej cieniutkim śrubokrętem i wyciągasz i to by było tyle ciężko się za to zabrać ale cała operacja jest prosta jak bódowa cepa. Powodzenia
Piotr
- robak26
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1137
- Rejestracja: 30 lip 2009, 17:52
- Imię: Krzysztof
- Moje auto: A6 C4
- Rocznik: 1996
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.3 133KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Płock
- Kontakt:
Holera.
ÂŚmiem twierdzić ,że da się bez zdejmowania kiery.
Cały włącznik dzieli się na dwie części.
O ile dobrze pamiętam trzymają się na 4-ech lub 5-ciu długich wkrętach.
Jeżeli po zdjęciu osłon ,będzie dostęp do tych wkrętów nie ma potrzeby zwalać kiery.
Ale tego nie jestem pewien.
Jest jeszcze obejma i to chyba zespolona z lewą częścią włącznika i ona może utrudnić sprawę.
ÂŚmiem twierdzić ,że da się bez zdejmowania kiery.
Cały włącznik dzieli się na dwie części.
O ile dobrze pamiętam trzymają się na 4-ech lub 5-ciu długich wkrętach.
Jeżeli po zdjęciu osłon ,będzie dostęp do tych wkrętów nie ma potrzeby zwalać kiery.
Ale tego nie jestem pewien.
Jest jeszcze obejma i to chyba zespolona z lewą częścią włącznika i ona może utrudnić sprawę.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 78
- Rejestracja: 08 lip 2009, 15:23
- Lokalizacja: Zamość
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga