Audi A6 Klub Polska Strona Główna




PRZYPOMNIJ HASLO

 


 Ogłoszenie 
OC/AC OC/AC pompa wspomagania ZF Led Toyota Avensis felgi audi a6 warsztat Gdańsk Tarcze, hamulce forum audi a6
SklepOpon.com
opony i felgi
Kup OC/AC
Pompa oryginał
"ZF"
Maglownica
Sklepledowy.pl
Felgi aluminiowe
AZet Auto Serwis
Układ hamulcowy Sprawdzenie VIN

Weryfikacja Historii Wypadkowej Pojazdu


Poprzedni temat «» Następny temat
Praca w spedycji międyznarodowej
Autor Wiadomość
krzysiekjx1 



Model: A6 C4
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.5TDI 140KM
Napęd: FWD
Rok: 1996
Skrzynia: Manual
Kod silnika: AEL
Pomógł: 9 razy
Wiek: 43
Dołączył: 18 Sie 2010
Posty: 361
Skąd: dolnosląski
Wysłany: 2016-11-14, 18:45   

dejer napisał/a:
Mazdomania napisał/a:
To chyba trzeba być skończonym idiotą, żeby za najniższą krajową iść na międzynarodówkę. W województwie w którym mieszkam bez doświadczenia dają 3-5k


Dokładnie. Ale takich co zakwaszają rynek jest coraz mniej na szczęście to i zarobki rosną.
Jak już wchodzić w ten biznes, to u dużych przewoźników. Warunki pracy i płacy są zwykle dużo lepsze.
Dużych w sensie http://mexem.com.pl/ofert...miedzynarodowy/
Mają ponad 500 w różnych gabarytach w tym około 150 aut własnych.

Efekt skali sprawia, że i warunki i logistyka jest znacznie lepsza.


w dużej firmie jesteś tylko numerem i bardzo często ponosisz konsekwencje finansowe za sytuacje na które nawet nie miałeś wpływu wiec atmosfera nie jest najlepsza,
ze swojej strony nie polecam podejmowania pracy na międzynarodówce w polskiej firmie bo dobre praktycznie nie istnieją (promil na rynku)
_________________
nikt za darmo ci nie da

 
 
Dealer Audi A6 



Model: RS6 C5/C6
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 4.0 560KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004/2010
Skrzynia: Tiptronic
Posty: 4256
Skąd: Serwis
krzysiek_krakow 


Model: S6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 4.2 340KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: ANK
Imię: Krzysiek
Pomógł: 1 raz
Wiek: 34
Dołączył: 21 Kwi 2014
Posty: 14
Skąd: Kraków
Wysłany: 2016-11-14, 19:12   

Na początku pytałeś o bezpieczeństwo. Nie wiem czy to miałeś na myśli ale przeczytaj:
http://40ton.net/zlodziej...arkowych-ubran/

A kradną teraz wszędzie, we wszystkich krajach, na parkingach przy autostradzie, na płatnych, pod firmą.
 
 
krzysiekjx1 



Model: A6 C4
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.5TDI 140KM
Napęd: FWD
Rok: 1996
Skrzynia: Manual
Kod silnika: AEL
Pomógł: 9 razy
Wiek: 43
Dołączył: 18 Sie 2010
Posty: 361
Skąd: dolnosląski
Wysłany: 2016-11-14, 19:40   

krzysiek_krakow napisał/a:
Na początku pytałeś o bezpieczeństwo. Nie wiem czy to miałeś na myśli ale przeczytaj:
http://40ton.net/zlodziej...arkowych-ubran/

A kradną teraz wszędzie, we wszystkich krajach, na parkingach przy autostradzie, na płatnych, pod firmą.


kradną wszędzie ale to są zdarzenia, natomiast systematycznie kierowca jest okradany przez własnego pracodawce :
-z należnych wynagrodzeń ( mało która firma wypłaca wynagrodzenie za godziny nadliczbowe a poza systemem 2/2 występują ona zawsze )
-z diet
-z ryczałtów za nocleg
- z przyszłych świadczeń emerytalno rentowych z powodu składnia zaniżonych deklaracji do ZUS

także tu nie można mówić o ryzyku, bo trzeba zauważyć że to norma w tym zawodzie jeżeli podejmiesz prace w Polsce
_________________
nikt za darmo ci nie da

 
 
Dealer Audi A6 



Model: RS6 C5/C6
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 4.0 560KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004/2010
Skrzynia: Tiptronic
Posty: 4256
Skąd: Serwis
krzysiek_krakow 


Model: S6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 4.2 340KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: ANK
Imię: Krzysiek
Pomógł: 1 raz
Wiek: 34
Dołączył: 21 Kwi 2014
Posty: 14
Skąd: Kraków
Wysłany: 2016-11-14, 20:50   

krzysiekjx1 napisał/a:
kradną wszędzie ale to są zdarzenia

po tym wpisie mam już praktycznie pewność że nigdy nie jeździłeś "dużym" autem.
Wszystko o czym piszesz to prawda, ale to tylko uszczupla portfel kierowcy natomiast te ja piszesz "zdarzenia" mogą się skończyć tragicznie.
 
 
J@ckFZS 


Model: A6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 2.0 130KM
Napęd: FWD
Rok: 2002
Skrzynia: Multitronic
Imię: Jacek
Dołączył: 24 Paź 2016
Posty: 4
Skąd: Szprotawa
Wysłany: 2016-11-14, 21:20   

panowie, duże firmy nie do końca są złe, na plus jest m.in.
-mniejsze oczekiwanie na ładunki (takie firmy raczej mają podpisane kontrakty) bardzo dużo firm nadal płaci kilometrówki
-jeśli jest jakaś awaria to jest wysyłana pomoc w postaci innego auta lub auta serwisowego
-oczekując na parkingach zawsze można spotkać "swojego"
-jeśli już się stoi na week za miedzą, spedytor kombinuje aby inny kiero zabrał was do bazy
-w przypadku kilometrówek jak nawali auto, zawsze są jakieś Wraki na zastępsto
na minusy to tak jak napisał kolega wyżej
-jesteś tylko pionkiem a to naprawdę zniechęca.
Nie wiem w jakich firmach jeździliście ale niech mi nikt nie pisze o jakiś karach finansowych, od tego jest spedytor aby pomagać kierowcy w trudnych sytuacjach, jemu też zależy aby dany ładunek dojechał, czy kierowca się załadował, każdy wypadek, zdarzenie na drodze informuje się "spedo" aby dogrywał zał i rozł pod godzinę dojazdu kierowcy
_________________
Yamaha FZS 600 Fazer
Audi A6 C5 2.0
Spalanie - Motostat.pl
 
 
krzysiekjx1 



Model: A6 C4
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.5TDI 140KM
Napęd: FWD
Rok: 1996
Skrzynia: Manual
Kod silnika: AEL
Pomógł: 9 razy
Wiek: 43
Dołączył: 18 Sie 2010
Posty: 361
Skąd: dolnosląski
Wysłany: 2016-11-14, 22:11   

J@ckFZS napisał/a:
panowie, duże firmy nie do końca są złe, na plus jest m.in.
-mniejsze oczekiwanie na ładunki (takie firmy raczej mają podpisane kontrakty) bardzo dużo firm nadal płaci kilometrówki
-jeśli jest jakaś awaria to jest wysyłana pomoc w postaci innego auta lub auta serwisowego
-oczekując na parkingach zawsze można spotkać "swojego"
-jeśli już się stoi na week za miedzą, spedytor kombinuje aby inny kiero zabrał was do bazy
-w przypadku kilometrówek jak nawali auto, zawsze są jakieś Wraki na zastępsto


a w małych :
-często są to stałe zlecenia tzw linki, bo taka mała firma nie ma szans na kontrakt
-jeśli jest awaria to nie czekamy aż przyjedzie auto serwisowe, bo takiego nie ma i naprawy wykonuje jakiś lokalny serwis (ASO) w miejscu awarii
- tu trzeba zaznaczyć że w dużej firmie nie sposób być kolegą dla wszystkich a często bywa tak że nawet mając możliwość stać w jednym miejscu razem nie czynią tego
-z tym ściąganiem to zależy od odległości od bazy czy warto wracać do domu żeby za chwile wracać do auta
- raczej dziś nikt nie wysyła wraków i auta które jeżdżą za granice są na tyle świeże że nawet gdy jest awaria to jej usunięcie to raptem kilka godzin

krzysiek_krakow napisał/a:
.... mam już praktycznie pewność że nigdy nie jeździłeś "dużym" autem


skoro tak uważasz ....
nie będę Cie wyprowadzał z błędu <luzik>
_________________
nikt za darmo ci nie da

 
 
Dealer Audi A6 



Model: RS6 C5/C6
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 4.0 560KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004/2010
Skrzynia: Tiptronic
Posty: 4256
Skąd: Serwis
Kmicik 


Model: Nie mam
Nadwozie: Inne
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 1.8 125KM
Napęd: Quattro
Rok: 1994
Skrzynia: Manual
Imię: Witek
Dołączył: 23 Paź 2014
Posty: 16
Skąd: Wawa ->Poznań
Wysłany: 2016-12-21, 11:55   

Ewentualnie jak ktoś nie lubi jeździć w długie trasy, to to zawsze może przesiąść się na wózek widłowy. Kasa może trochę słabsza, ale bezpieczna i bardziej statyczna. Kurs na wózek też łatwiej zrobić i utrzymać niż ma to miejsce w przypadku aut ciężarowych.
Pracować można na zewnątrz jak i wewnątrz. Na http://www.zeppelinpl.com/hyster/ można też znaleźć trochę więcej informacji na temat przykładowego sprzętu na którym się pracuje. Praca wbrew pozorom wcale nie musi być monotonna.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do: