Audi A6 Klub Polska Strona Główna




PRZYPOMNIJ HASLO

 


 Ogłoszenie 
Zanim napiszesz nowy temat na forum a6, skorzystaj ze standardowej lub poniższej, dodatkowej wyszukiwarki. Twój problem mógł być już omawiany.

OC/AC OC/AC Regeneracja reflektorów części aut superparts.pl Led Toyota Avensis felgi audi a6 milionczesci warsztat Gdańsk Tarcze, hamulce forum audi a6
SklepOpon.com
opony i felgi
Kalkulator
OC/AC
Regeneracja
reflektorów
superparts.pl
Sklepledowy.pl
Felgi aluminiowe
Części A6 C5
AZet Auto Serwis
Układ hamulcowy Sprawdzenie VIN

Weryfikacja Historii Wypadkowej Pojazdu

Menu
Kontakt
Forum
Szukaj
Rejestracja
Nasze Kluby
Forum Audi Q7

Szybka rejestracja
Użytkownik:
Hasło: Potwierdź Hasło:
E-mail: @
 Płeć: Kobieta Mężczyzna
Model:
Nadwozie:
Zasilanie:
Silnik:
Napęd:
Rok:   
Skrzynia:
Imię:   


Szukaj
Szukaj:
Szukaj w:

Zaawansowane wyszukiwanie

Kto jest na czacie
Na czacie jest 0 użytkowników
[ Zaloguj się by wejść na czat ]

Najaktywniejsi użytkownicy
0x4B25A  postów 7095
daniel1997  postów 5275
bendzji  postów 5025

Portal Audi A6 Forum

A6 c6 Tip q olej torsen
Autor: krokodylv6 @ Dzisiaj 12:37
Szybkie pytanie. Jak spuścic olej z torsena?

Komentarze: 1 :: Zobacz komentarze (Dodaj swój komentarz)

[ BSG 2.7 163 KM] Jaki olej do silnika
Autor: tygrysA6 @ Dzisiaj 11:50
Pewnie było przerabiane.....
Jeździł do tej pory (245tyś) na Castrol EDGE 5W30, zastanawiam się czy nie przejść na SHELL HELIX ULTRA ECT 5W30 (nie ma DPF)
Ma ktoś jakieś doświadczenia z Shellem?

Komentarze: 0 :: Zobacz komentarze (Dodaj swój komentarz)

[1.8T Multitronic]Dziwne wycie po odpaleniu
Autor: ketyn92 @ Wczoraj 23:45
Witajcie moi drodzy na naszym forum. Mam grande problem ze swoim autem.

Otóż pacjent to Audi A6 C5 1.8T LPG Multitronic
Sprawa pierwsza:
Od pewnego czasu borykam się z takim o to problemem. Kiedy odpalam swoje auto to spod silnika zaczyna coś dziwnego wyć(jakaś pompka czy coś), kiedy dodam lekko gazu to wycie przestaje, gdy wbiję bieg wycie powraca. I tak jest cały czas na zimnym silniku, kiedy się nagrzeję problem znika. Filmik do mojego problemu:
https://www.youtube.com/watch?v=v87xfnelbEc
Sprawa druga:
Kiedy stoję np na światłach i mam cały czas wbite D to zauważyłem, że obroty delikatnie falują, tak jakby czasami się dławił. myślałem, że świece do wymiany. Świece wymieniłem a problem dale jest. Największe podskoki obrotów są przy zmianie z D na P.
Filmiki:
https://www.youtube.com/watch?v=bztOugh7pKE
https://www.youtube.com/watch?v=ptnfM56b2OM
Jeżeli ktoś miał takie problemy ze swoim autem i się podzieli rozwiązaniem to z góry dziękuję.
Aha. Check engine to od gazu, w ...

[ Czytaj całość ]
Komentarze: 3 :: Zobacz komentarze (Dodaj swój komentarz)

[AQJ 4.2 340 KM] Luźny pasek rozrzadu i błędy położenia wałk
Autor: Krzysiora97 @ Wczoraj 22:45
Witam wszystkich na forum. W mojej S6 mam następujące błędy 17746;17530;17548;17522;17538;17831;17819. Czyli pierwszy czujnik połozenia wałka rozrządu przerwa lub zwarcie do plusa który można wykasować ale po zapaleniu od razu wraca, reszta dotyczy m.in. sond lambda. Zauważyłem ze auto jest troche mułowate jak na 340km dodatkowo na biegu jałowym można zaobserować nie do końca równą prace silnika i tykanie w głowicy po stronie kierowcy lecz to raczej popychacz ponieważ po wymianie oleju zaczyna sie uspakajać. Pierwsze moje podejrzenie padło na przestawiony rozrząd ponieważ w A4 1.8 ADR mialem dokładnie takie same błędy i objawy po przestawieniu błędy znikły silnik ucichł i moc zauważalnie wzrosła. Dziś rozebrałem przód sciaglem osłony rozrządu i moim oczom ukazał sie bardzo luźny pasek rozrządu nawet nie dotykał górnej rolki prowadzącej tylko sobie wisiał luźno. Po ręcznym przekręceniu wałem napiął sie dosyć mocno z tego co wyczytałem na forum to normalne w V'kach ale zeby aż tak bardzo...

[ Czytaj całość ]
Komentarze: 2 :: Zobacz komentarze (Dodaj swój komentarz)

[ TIP+Q] Piasta skrzyni biegów
Autor: Laser @ Wczoraj 21:45
Witam
Mam problem z wibracjami przy przspieszaniu.
Wjechałem na kanał i stwierdziłem że piasta w skrzyni biegów do
której przykręca prawą półośkę ma luz jakieś 2 do 3 mm (góra dół).
Wszystkie pozostałe piasty i przeguby OK
Czy tą piastę można wyjąć bez wyciągania skrzyni i jak jest mocowana ?
i czy łożysko w którym jest ta piasta też można wymienić bez wyciągania skrzyni?
Może ktoś już to robił.
Może jakieś sugestie?

Pozdrawiam

Komentarze: 4 :: Zobacz komentarze (Dodaj swój komentarz)

wymiana silnika [BMK 3,0 224 KM]
Autor: Entol @ Wczoraj 20:56
Witam wszystkich. Ostatnio zaczął szwankować mi silnik. Mechanik po diagnozie powiedział mi że
jeden tłok nie trzyma ciśnienia. Do tego mam problemy z układem chłodzenia, system zasysa mi płyn chłodzący tak że nie ma go naczynku(czy jak to się nazywa) dopiero po odkręceniu wraca do przedziału min/max nie rzadko go brakuje i musiałem uzupełniać. Jeszcze przed rozebraniem silnika i zobaczeniu co tam naprawdę jest ( a wydaje mi się pęknięta głowica) moje pytanie: Jakiego silnika szukać w razie czego?

[ Dodano: 2017-06-22, 18:40 ]
mam jeszcze jedno pytanie czy silnik poliftowy pasuje do nie lifta?
\

Komentarze: 0 :: Zobacz komentarze (Dodaj swój komentarz)

[ BMK 3.0 224 KM] Jaki rozrząd
Autor: D2.Joker @ Wczoraj 20:32
Witam jaki rozrząd wybrać Febi czy Swag?
http://www.iparts.pl/auto...477-103278.html
Czy to prawda że te rozrządy szły na pierwszy montaż?

Komentarze: 6 :: Zobacz komentarze (Dodaj swój komentarz)

Mmi się restartuje
Autor: sidorr @ Wczoraj 19:50
Jak w temacie mmi się restartuje nic nie było zalene w samochodzie tak samo nic nie było robione . nie było podpięte pod VCDS bo nie mam możliwości jak na razie . Światłowód będzie sprawdzony jutro bo przyjdzie petla. Pytanie brzmi tak czy gateway świeci cały czas po przekręceniu kluczyka czy mruga ?

Komentarze: 0 :: Zobacz komentarze (Dodaj swój komentarz)

Witam. Mam problem z audi a6 c6 allroad 3.0 tdi 233
Autor: Getorade @ Wczoraj 19:09
Błędy które mi pokazało to:
P3348 -obwód sterujący doładowaniem usterka elektryczna
-nieciągły
P1018 -zawór sterujący długością kolektora dolotowego (blok2): nie osiagnieto dolnego limitu
Gdy autem jeździ sie spokojnie nic sie nie dzieje gdy tylko zacznie sie jezdzic dynamicznie,ostro to po jakiś 20-30 minutach zapala sie spirala oraz check i leci w tryb awaryjny na autostradzie żadnych problemów tylko w mieście. Proszę o odp osoby znające sie na temacie. Jestem przygotowany do wymiany nastawnika bo sadze , ze to jego sprawka ale nie jestem pewny. No i czy samo przelozenie sterownika na inny pomoze czy trzeba kodowac nowy pod vin budy?.Pozdrawiam

Komentarze: 0 :: Zobacz komentarze (Dodaj swój komentarz)

Najaktywniejsi użytkownicy
0x4B25A  postów 7095
daniel1997  postów 5275
bendzji  postów 5025

Witamy Gość
Obecny czas to 2017-06-22, 18:42
Styl forum:

Zaloguj
Użytkownik:
Hasło:
Zapamiętaj 
Zapomniałem hasła
Rejestracja

Statystyki
Nasi użytkownicy napisali 546634 postów, 52401 tematów
Mamy 62497 zarejestrowanych użytkowników
Ostatnio zarejestrowana osoba: GrześCamel