Audi A6 Klub Polska Strona Główna




PRZYPOMNIJ HASLO

 


 Ogłoszenie 
Zanim napiszesz nowy temat na forum a6, skorzystaj ze standardowej lub poniższej, dodatkowej wyszukiwarki. Twój problem mógł być już omawiany.

części aut Led Toyota Avensis felgi audi a6 milionczesci Tarcze, hamulce forum audi a6 forum a6
gekoczesci.pl
Sklepledowy.pl
Sklep alufelgi
Części A6 C5
AZ Auto Serwis
Układ hamulcowy Sprawdzenie VIN
Harry Auto Care

Weryfikacja Historii Wypadkowej Pojazdu

Menu
Kontakt
Forum
Szukaj
Rejestracja
Nasze Kluby
Forum Audi Q7

Szybka rejestracja
Użytkownik:
Hasło: Potwierdź Hasło:
E-mail: @
 Płeć: Kobieta Mężczyzna
Model:
Nadwozie:
Zasilanie:
Silnik:
Napęd:
Rok:   
Skrzynia:
Imię:   


Szukaj
Szukaj:
Szukaj w:

Zaawansowane wyszukiwanie

Kto jest na czacie
Na czacie jest 0 użytkowników
[ Zaloguj się by wejść na czat ]

Najaktywniejsi użytkownicy
0x4B25A  postów 7207
daniel1997  postów 5705
bendzji  postów 4325

Portal Audi A6 Forum

SYMPHONY II bardzo słabo grają tylne głośniki
Autor: DiMateo @ Dzisiaj 15:46
Witam, jak w temacie czy ktoś się spotkał już z radiem symphony II z subwooferem i tył grał mu bardzo słabo ? Wiem, że to radio podaje jedynie dźwięk na tył, a resztą zajmuję się wzmacniacz w bagażniku. Pytanie tylko czy to może być wina wyłącznie subwoofera z wzmacniaczem czy czegoś innego. Jakieś pomysły. Pozdawiam

Komentarze: 0 :: Zobacz komentarze (Dodaj swój komentarz)

[ BMK 3.0 224 KM] 3.0 TDI BMK bardzo głośna praca silnika
Autor: kisek123 @ Dzisiaj 15:20
Witam mam problemy z moim BMK. Rano na zimnym silnik ma strasznie nierówną prace, a gdy dodam gazu i puszcze to przy schodzeniu z obrotów coś aż tak uderza. Tragiczną pracę silnika najbardziej słychać na zimnym. Na ciepłym silniku uspokaja się to, ale można dosłyszeć że silnik do końca nie chodzi równo. Jeździłem po mechanikach jeden stwierdził rozrząd , drugi tłok, a trzeci sprzęgło hydrokinetyczne. Nie chce bawić się w "strzelanie mechaników'" i wymienić pół samochodu. Może ktoś z forum miał takie objawy i pomoże. Wysyłam filmik który może trochę to zobrazuje .
https://www.youtube.com/watch?v=HJHx9msM4fc

Komentarze: 1 :: Zobacz komentarze (Dodaj swój komentarz)

radio audi A6 C5
Autor: lukasz_1986 @ Dzisiaj 12:03
Cześć,


piszę bo mam mały problem, rano miałem problem z opdaleniem samochodu, aku był tak wyładowany, że nawet wskaźniki na zegarach sie nie zapaliły po przekręceniu zapłonu. na szczescie udało mi sie odpalić audi od auta żony, ale teraz nie działa mi radio, nie chce sie nawet włączyć żeby wpisać kod. Jest na to jakaś kombinacja przycisków żeby je uruchomić, czy muszę to zrobić poprzez podpięcie auta pod kompa ?



Ps. sprawdzałem bezpieczniki i sa OK.

Komentarze: 0 :: Zobacz komentarze (Dodaj swój komentarz)

a6 c5 2.7 ARE /a4 b7 2.0t BWE - Moduł komfortu
Autor: Skalniak71 @ Dzisiaj 10:20
Witam. Mam interfejs delphi ds100e/150e wraz z programem delphi.
Próbuję połączyć się z modułem komfortu w celu zaprogramowania domykania szyb z pilota, w a4 b7 nie mogę się połapać gdzie wyłączyć autolock centralnego zamka podczas jazdy.
Nie znam kanałów ani wartości jakie powinny być.

W a6 nie mogę znaleźć w ogóle modułu komfortu w programie. Mając vcds / vag.com dałbym sobie radę, natomiast znaleźć informacje o interfejsie delphi to jakiś dramat...

Pozdrawiam[/list]

Komentarze: 1 :: Zobacz komentarze (Dodaj swój komentarz)

Logi do oceny BDH
Autor: skoda00 @ Dzisiaj 9:28
Witam
Mam problem z BDH z błędem 00550 i 18265 (ESP)
Problem pojawia się przy spokojnej jeździe, wtedy spada wysterowanie zaworu w grupie 4 logów ( cold start valve ) do zera powoli.
A jak przyśpieszę do 4 tyś to wraca z powrotem do ok 60% a później znów spada przy spokojnej jeździe.
Dodam że pompa była regenerowana 2 lata temu w Bosch Lublin woliński, wymiana wtrysku sterującego na nowy bosch i komplet końcówek DSLA.


http://vaglog.pl/log-000_5YDqwZ7.html
http://vaglog.pl/log-001_Oh4kFfD.html
http://vaglog.pl/log-004_MA4M5T.html
http://vaglog.pl/log-013_Ik2Hd24.html
http://vaglog.pl/log-014_9icD6Af.html
http://vaglog.pl/log-004_89m8r.html - dynamiczny podczas ok 15-20min jazdy ( widoczne skoki w ostatniej pozycji )

Komentarze: 0 :: Zobacz komentarze (Dodaj swój komentarz)

[ AYM 2.5 155 KM] Probem z czujnikiem temperatury oleju
Autor: Alanno @ Dzisiaj 8:20
Ostatnio wskaźnik temperatury oleju przestał pokazywać wartości- pierwsza myśl odpięta kostka. Zaglądam pod autko a tam się okazje że nigdzie tej kostki nie ma :[ Czy wie ktoś skąd idą przewody do tego czujnika? z góry dziękuje za odpowiedź.

Komentarze: 0 :: Zobacz komentarze (Dodaj swój komentarz)

[ MANUAL+Q] Półośka prawa 2,4 Quattro 5 biegów przegub od ja
Autor: Quattross @ Wczoraj 19:26
Witam mam do wymiany przeguby z prawej strony więc postanowiłem wymienić całą półośke na używaną . Mam pytanie od jakich pojemności pasuje oraz czy różnica czy automat czy manual czy prawa różni się długością od lewej ?

Komentarze: 0 :: Zobacz komentarze (Dodaj swój komentarz)

[ MANUAL+Q] Uderzenia w tylnym moście przy szybkiej zmianie
Autor: DawidK @ Wczoraj 17:37
Witam,
Przy szybkich zmianach biegów podczas przyspieszania słyszę uderzenia w okolicach dyferencjału.
Poniżej zdjęcie mojej poduszki dyferencjału.
Czy ta szczelina ma tam być taka duża?
Czy może powinienem zmienić poduszkę i uderzenia powinny ustąpić ?

[/quote]

Komentarze: 0 :: Zobacz komentarze (Dodaj swój komentarz)

[ BMK 3.0 224 KM] Na niskich obrotach nie chodzi na jeden cy
Autor: adolfik007 @ Wczoraj 17:35
Witam wszystkich, posiadam a6 od niedawna i pojawił się pierwszy problem. Postaram się objawy i dotychczasowe działania opisać jak najdokładniej.
Któregoś dnia odpaliłem samochód i wszystko było ok, bez żadnych niepokojących objawów ruszyłem w drogę, po przejechaniu kilku kilometrów poczułem że auto nierówno pracuje na niskich obrotach, silnik drga i auto straciło moc. Ale dzieje się tak tylko poniżej ok 1800 obrotów, powyżej gdy odpala się turbo wszystko wydaje się być ok, nie trzęsie, auto będzie i ciągnie dobrze.
Po podłączeniu komputera wykazało podniety wtrysk nr 5. Kupiłem wtrysk regenerowany, sprawdzony, na 100 procent dobry. Wymieniłem, wtrysk zaadaptowany, ale niestety komputer nadal pokazuje to samo, nadal wtrysk nr 5 padnięty, pomiary praktycznie się nie zmieniły. Dla mnie mało prawdopodobne żeby oba wtryski były tak samo uszkodzone.
Auto delikatnie kopci na biało i dym śmierdzi ropą.
Kolejna sprawa ze przy którymś podłączeniu komputera pojawił się błąd wałka rozrząd...

[ Czytaj całość ]
Komentarze: 8 :: Zobacz komentarze (Dodaj swój komentarz)

Najaktywniejsi użytkownicy
0x4B25A  postów 7207
daniel1997  postów 5705
bendzji  postów 4325

Witamy Gość
Obecny czas to 2017-02-20, 18:50
Styl forum:

Zaloguj
Użytkownik:
Hasło:
Zapamiętaj 
Zapomniałem hasła
Rejestracja

Statystyki
Nasi użytkownicy napisali 537300 postów, 50995 tematów
Mamy 61084 zarejestrowanych użytkowników
Ostatnio zarejestrowana osoba: einstein19