Audi A6 Klub Polska Strona Główna




PRZYPOMNIJ HASLO

 


 Ogłoszenie 
Zanim napiszesz nowy temat na forum a6, skorzystaj ze standardowej lub poniższej, dodatkowej wyszukiwarki. Twój problem mógł być już omawiany.

części aut serwis maglownica audi a6 felgi audi a6 milionczesci Tarcze, hamulce forum audi a6 forum a6
gekoczesci.pl
MAK LPG
Maglownica Audi
Sklep alufelgi
Części A6 C5
AZ Auto Serwis
Układ hamulcowy Sprawdzenie VIN
Harry Auto Care

Weryfikacja Historii Wypadkowej Pojazdu

Menu
Kontakt
Forum
Szukaj
Rejestracja
Nasze Kluby
Forum Audi Q7

Szybka rejestracja
Użytkownik:
Hasło: Potwierdź Hasło:
E-mail: @
 Płeć: Kobieta Mężczyzna
Model:
Nadwozie:
Zasilanie:
Silnik:
Napęd:
Rok:   
Skrzynia:
Imię:   


Szukaj
Szukaj:
Szukaj w:

Zaawansowane wyszukiwanie

Kto jest na czacie
Na czacie jest 0 użytkowników
[ Zaloguj się by wejść na czat ]

Najaktywniejsi użytkownicy
0x4B25A  postów 7194
daniel1997  postów 5658
szalony  postów 4179

Portal Audi A6 Forum

Nie odpala po podpięciu komputera Audi A6 C5 3.0 PB + LPG .
Autor: warhead92 @ Dzisiaj 17:14
Witam Wszystkich :)

Miałem dziś dziwna sytuacje.


Podjechałem Samochodem do mechanika żeby skasował błąd silnika który zapala się od roku przez to że mam LPG V generacji . . Błąd nie przeszkadzał i nie wpływał na jazdę . Po prostu paliła się kontrolka . Jak ją gasiłem raz na dwa miesiące i znów się zapala. Ale mniejsza o to.

Samochód normalnie jeździł Dziś podjechałem do niego żeby znów usunął mi ten błąd . Podpiął pod kompa i skasował .

Próbuje zapalić samochód zaraz po odpięciu kompa i już nie odpala :(

po 1 godzinie zapalił pojechałem 1 KM i już całkiem zdechł zero reakcji nawet nie kaszle.

Mało tego po przekręceniu stacyjki odrazu startuje wentylator chłodnicy a tego wcześniej nie było .



Na komputerze aktualnie nie ma żadnych Błędów.


Ma ktoś pomysł co to może być lub co mogło się stać. Jeździłem samochodem rok i nic sie nie działo a tu nagle ZONK.

Serdecznie dzięki za podpowiedzi bo jestem bez radny .

Pozdro

Komentarze: 5 :: Zobacz komentarze (Dodaj swój komentarz)

[ AYM 2.5 155 KM] Pilnie poszukuje obudowa pompy oleju
Autor: Nagoom @ Dzisiaj 16:47
Szukam szukam a dostać nie można, a wiec szukam w/w obudowy z przed wprowadzenia zmiany do roku 99r. Z końcówką numeru K. Cały nr to: 059 103 153 k. Jeśli Masz albo wiesz gdzie dostać daj znać

Komentarze: 0 :: Zobacz komentarze (Dodaj swój komentarz)

[APS 2.4 165 KM] Pomoc w odczytaniu logów grupy 90 i 93 a6
Autor: dawd91 @ Dzisiaj 12:55
Witam Mam Problem z moja A6.
Problemy:
-falowanie obrotów na wolnych obrotach
-brak prawidłowego przyśpieszenia
Sprawdzane Vag-Com 311.2

Jedyny błąd jaki się wyświetla vag to 17800 (czujnik położenia wałka rozrządu G163)
Próbowałem go już podmienić z drugiej głowicy ale błąd pozostaje;/
wtyczki sprawdzone napięcie dochodzi
http://vaglog.pl/log-090_093_NYiSYaw.html log na wolnych obrotach
http://vaglog.pl/log-093_090_oqj2Qc.html log 3 bieg i but
Jakieś pomysły ? Może ktoś sprawdzić czy fazy rozrządu działają odpowiednio? z góry Dzięki za zainteresowanie :) :)

Komentarze: 3 :: Zobacz komentarze (Dodaj swój komentarz)

Odma a6 c5 2.4
Autor: palec85 @ Dzisiaj 12:23
Witam. Moze troche czysto amatorsko zapytam...czy odma laczaca glowice gdy z jednej strony jest nie wcisnieta (w moim przypadku ta od strony kierowcy) to moze tamtedy olej w czasie jazdy wylatywac, powodowac ze nawiew bedzie smrod palonego oleju zasysal i auto jak sie troszke zagrzeje to na niskich obrotach, ok 1200rpm bedzie poszarpywalo i dalej szlo normalnie?wymieniali mi uszczelki pod deklami i jak odebralem auto to dalej lekko bylo czyc palony olej i to poszarpywanie sie pojawilo ale dzisiaj zauwazylem,ze wlasnie ta odma nie byla docisnieta. Dopchalem ja,zrobila KLIK i nie wiem czy to moze powodowac takie objawya nie moge teraz pojechac sprawdzic jak chodzi az do wieczora. Dodam,ze przed oddaniem do mechanika poszarpywania nie bylo a dodatkowo wymienialem juz wczesniej zaslepki walkow i 4 uszczelniacze walkow. Teraz razem z deklami mechanik tez wymienial uszczelki pod nastawnikiem.

Komentarze: 6 :: Zobacz komentarze (Dodaj swój komentarz)

[AJG 2.4 163 KM] Utrata mocy, nie przyspiesza w trasie
Autor: ToFel @ Dzisiaj 9:13
Witam. posiadam audi A6 z roku 1997. Silnik 2.4 benzyna. Od pewnego czasu mam pewien problem. Mianowicie chodzi o to, że jak wyjadę autem na autostradę na której poruszam się ze stałą prędkością powiedzmy 130 km/h po kilkudziesięciu km auto wariuje. Od czasu do czasu nie chce mi gazować ! Przestaje łapać moc i zwalnia dopiero po naciśnięciu kilka/kilkanaście razy pedał gazu łapie na nowo i znowu gazuje. Oststnio na trasie Legnica - Wrocław 80 km taka sytuacja zdazyła mi się 5 krotnie :/ Dodam, że jak jeżdże autem po mieście takich problemów nie ma. Pomożecie co to może być ? Pozdrawiam

Komentarze: 1 :: Zobacz komentarze (Dodaj swój komentarz)

[ TIP+Q] Regeneracja/ wymiana konwentera
Autor: barylaa @ Dzisiaj 0:02
Witam, dzisiaj skrzynia zaczęła się dziwnie zachowywać, zczytałem błędy i wyskoczył błąd
17125 Uszkodzenie konwertera sprzęgła

po wykasowaniu auto jechało normalnie ale po chwili błąd powrócił.
Objaw jest taki że na każdym biegu obroty szybko do góry idą i np. niby wrzuca 5 bieg ale są za wysokie obroty i jak delikatnie wcisnę gaz to obroty szybko idą do góry tak jakby sprzęgło się ślizgało i np przy prędkości prędkości pow. 150km/h obroty stają na 3400 i auto słabiej/wogóle nie przyspiesza.

I tu moje pytanie, mieszkam w Lesznie woj. wlkp i szukam w okolicy jakiegoś polecanego warsztatu specjalizującego się w naprawach ASB, regeneracji konwerterów.
Pozdrawiam

Komentarze: 3 :: Zobacz komentarze (Dodaj swój komentarz)

pomocy co to za objaw?
Autor: gzellus13 @ Wczoraj 23:59
Witam czy moze ktos mi pomoc co to sa za objawy?
Audi A6 C6, 2.0 tdi, 140 km, 2008 r, automat
Po ostatniej podrozy cos okolo 70 kilometrow gdy zajechalem, pod dom auto zaczelo bardzo kopcic na bialo! Zadna kontrolka sie nie zaswiecila, olej i plyn w chlodnicy jest ok, auto nie stracilo mocy! Gdy po dwoch godzinach postoju odpalilem auto wszystko bylo ok, ale po przejechaniu jakis 3 kilometrow auto znowu zaczelo kopcic! Sam sprawdzalem bledy podlaczylem OBD2 i nie pokazalo zadnych bledow!
Dolaczam video

https://www.youtube.com/watch?v=cPshcJnaacE

Z gory dziekuje za pomoc!

Komentarze: 2 :: Zobacz komentarze (Dodaj swój komentarz)

[ MULTI] Warsztaty/ mechanicy multitronic.
Autor: Grzego @ Wczoraj 23:53
Witam ponownie.
Mam nadzieję że nie powtarzam tematu.
Wiem że był podobny temat, lecz ogólnie odnoszący się do warsztatów samochodowych- Audi.
Moje pytanie odnosi się o warsztaty w/ na terenie Małopolski gdzie specjalizują się w naprawie/ serwisowaniu skrzyń automatycznych multitronic, samych samochodów marki Audi w tym silników 1.8T, i może jakichś dobrych i wartych pieniędzy lakierników.

Wiem że każdy ma inne zdanie i przeżyć coś innego. Rozumiem że jeden warsztat który jest dobry dla jednego nie będzie dobry dla kogoś innego.

Są takie rzeczy które można samemu zrobić, są natomiast też takie rzeczy które lepiej zlecić specjaliście, i tutaj powstaje problem.

Jak wiemy specjalistów jest od groma gdy mogą "ględzić", natomiast gdy trzeba coś zrobić/ lub po zleceniu wychodzi to co tak naprawdę umieją/ dysponują- wiedza/ jakość wykonania.

Byłbym wdzięczny za pomoc.
A gdy temat był już "wałkowany" i jest konkretny/ zrozumiały, to przepraszam za "zaś...

[ Czytaj całość ]
Komentarze: 0 :: Zobacz komentarze (Dodaj swój komentarz)

[AJK 2.7 230 KM] Błąd 17927 ,co w końcu wymieniać??
Autor: Blondyn988 @ Wczoraj 21:02
Wyskakuje mi błąd 17927, rozrząd rok temu wymieniany i było oki cały czas. Teraz podczas jazdy auto szarpie. Wymieniłem czujnik położenia wału korbowego, czujnik położenia wałka rozrządu napinacze łańcucha wałka rozrządu i nic.

(zaporzyczone z forum)
17927/P1519/005401 - Camshaft Adjustment Bank 1: Malfunction

Ewentualne objawy
Zarowka wskaźnik awarii (MIL) ON

Możliwe przyczyny
Bezpiecznik (y) uszkodzony
Regulacja rozrządu zaworów rzad 1 (N205) niewłaściwa
Okablowanie / lub złącza (y) / do regulacji rozrządu zaworów rzad 1 (N205) niewłaściwe

Możliwe rozwiązania
Sprawdź bezpiecznik (s)
Sprawdzić / wymienić zawór regulacyjny 1 (N205) / test elementów wykonawczych vcds
Sprawdzić okablowanie i / lub złącza (y) z / do regulacji rozrządu zaworów Bank 1 (N205)

Pytanie który to bezpiecznik i czy można w VAG sprawdzić N205???

Komentarze: 4 :: Zobacz komentarze (Dodaj swój komentarz)

Najaktywniejsi użytkownicy
0x4B25A  postów 7194
daniel1997  postów 5658
szalony  postów 4179

Witamy Gość
Obecny czas to 2017-01-24, 20:18
Styl forum:

Zaloguj
Użytkownik:
Hasło:
Zapamiętaj 
Zapomniałem hasła
Rejestracja

Statystyki
Nasi użytkownicy napisali 533720 postów, 50622 tematów
Mamy 60683 zarejestrowanych użytkowników
Ostatnio zarejestrowana osoba: Geronimo Team