Audi A6 Klub Polska Strona Główna




PRZYPOMNIJ HASLO

 


 Ogłoszenie 
OC/AC OC/AC pompa wspomagania ZF Led Toyota Avensis felgi audi a6 warsztat Gdańsk Tarcze, hamulce forum audi a6
SklepOpon.com
opony i felgi
Kup OC/AC
Pompa oryginał
"ZF"
Maglownica
Sklepledowy.pl
Felgi aluminiowe
AZet Auto Serwis
Układ hamulcowy Sprawdzenie VIN

Weryfikacja Historii Wypadkowej Pojazdu


Poprzedni temat «» Następny temat
Niestabilne na wietrze
Autor Wiadomość
Zbój 


Model: S6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 4.2 ANK 340KM
Napęd: Quattro
Rok: 2001
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: ANK
Imię: Krzysiek
Pomógł: 4 razy
Wiek: 30
Dołączył: 17 Sie 2014
Posty: 243
Skąd: Siedlce/Parczew
Wysłany: 2016-12-14, 16:28   

Daj znać jak będziesz już po jak wrażenia po stawieniu i podpatrz jak mu idzie ustawienie tego ;)
 
 
Dealer Audi A6 



Model: RS6 C5/C6
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 4.0 560KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004/2010
Skrzynia: Tiptronic
Posty: 4256
Skąd: Serwis
palec85 


Model: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 2.4 165KM
Napęd: FWD
Rok: 1998
Skrzynia: Manual
Kod silnika: ALF
Imię: Tomasz
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 23 Wrz 2015
Posty: 290
Skąd: Słubice, Polska
Wysłany: 2016-12-15, 16:52   

Niestety nie widzialem jak ustawial bo okazalo sie ze siadla prawa koncowka drazka i zostawilem mu auto. Koncowka po 7 tyskm z skv germany z testu z innego postu. W kazdym razie gosc mowil ze ustawial krzywa zbieznosci,z gadki dalo sie wywnioskowac ze sie zna na tym wiec zostaje mu wierzyc. Sprawdze w weekend na trasie jak sie jezdzi. Ale pytanie inne mam,czy roznica w pochyle kol o 10 minut moze byc widoczna w ten sposob ze lewe kolo jest prawie na rowni z blotnikiem a prawe ma gore pochylona do srodka?pochylenie lewego -1º05' a prawe -1º15'. Widac golym okiem roznice w pochyleniu. Czy tak malej roznicy nie powinno byc widac i jest to efekt zgietej np. zwrotnicy?autko ladnie jedzie i nic nie sciaga ani nie zdarlo mi opon letnich jak ostatnio je sciagalem.
 
 
xpbit 



Model: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 2.8 ACK 193KM
Napęd: Quattro
Rok: 1997
Skrzynia: Manual
Kod silnika: ACK
Imię: Łukasz
Pomógł: 2 razy
Wiek: 27
Dołączył: 07 Mar 2009
Posty: 613
Skąd: Rybno k/Działdowa
Wysłany: 2016-12-16, 10:40   

Apropo geometri.....

Jakie sa wskazania kata pochylenia kola z przodu bo u mnie konta nigdy nie byly dobre zawsze na czerwono z przodu..... a ustawic sie ich nie da


Pozdrawiam <rotfl>
_________________
_________________________________ Audi Quattro______________________________
 
 
Dealer Audi A6 



Model: RS6 C5/C6
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 4.0 560KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004/2010
Skrzynia: Tiptronic
Posty: 4256
Skąd: Serwis
Pietrzy5 


Model: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Diesel
Silnik: 1.9TDI AWX 131KM
Napęd: FWD
Rok: 2002
Skrzynia: Manual
Imię: Piotrek
Dołączył: 04 Lip 2016
Posty: 2
Skąd: Lublin
Wysłany: 2017-01-04, 13:25   

Witam
u mnie jest podobnie- rzuca na wietrze, niestabilny na prostym, myszkuje.... wymieniłem już zawieszenie... amory tył i dalej to samo... dodam że tule z tyłu są ok... gdy auto kupiłem to na autostradzie szło jak pocisk a teraz strach 140 przekraczać bo żyje swoim życiem... może to te tuleje sanek ... jak coś się zmieni będe pisał...
 
 
Pioter.P 


Model: A6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 1.9TDI AWX 131KM
Napęd: FWD
Rok: 2002
Skrzynia: Manual
Kod silnika: AWX
Imię: Piotrek
Wiek: 26
Dołączył: 15 Sty 2017
Posty: 4
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2017-01-15, 15:07   

Witam
Dość często pokonuje trasę Gdańsk-Lublin jadąc autostradą A1 i A2. Tak się akurat zdarza, że często wieje silny wiatr z zachodu/północnego zachodu, więc na A1 odczuwa się i to bardzo silny wiatr boczny.
Wyjeżdżając/wjeżdżając za ekrany trzeba kontrować kierownicą.
Czasami przy bardzo mocnych szkwałach znosi mnie na sąsiedni pas.. Wszystko przy prędkości 120-140 km/h. Ostatnio trochę się przez to wystraszyłem i zastanawiam się czy napewno wszystko z zawieszeniem jest ok...
Czy może to normalna rzecz i nie ma co się przejmować?
Ostatni przegląd wykazał, że tylna tuleja belki jest do wymiany. Po wymianie nic się nie zmieniło...
Może to amortyzatory? Sam nie wiem...
 
 
mat1324 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0 CDYA 239KM
Napęd: Quattro
Rok: 2011
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: CDYA
Imię: Mateusz
Pomógł: 182 razy
Wiek: 24
Dołączył: 23 Sty 2013
Posty: 2724
Skąd: Nowy Tomyśl

Wysłany: 2017-01-15, 16:32   

Przy mocniejszym podmuchu auto ma prawo lekko się bujnąć i ewenualnie lekko się przesunąć, ale na pewno nie zjeżdżać na sąsiedni pas :shock: . Sprawdź jaką sprawność mają amorki. Chociaż z drugiej strony mój wuja ma Passata B5 FL 1.9TDI ze standardowym zawieszeniem i w nim nawet nie musi mocno wiać, aby zaczął się bujać. Dodam, że ma świeżo wymienione amorki na Sachsa i brak luzów w zawieszeniu. Niestety, ale taki urok zawiasu w Passacie. Może jest to fajne dla pasażera, ale dla mnie kierowcy już nie, ponieważ auto nie wykonuje dokładnie tego czego chcę. Wolę sztywniejsze zawieszenie.
 
 
Dealer Audi A6 



Model: RS6 C5/C6
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 4.0 560KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004/2010
Skrzynia: Tiptronic
Posty: 4256
Skąd: Serwis
Pioter.P 


Model: A6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 1.9TDI AWX 131KM
Napęd: FWD
Rok: 2002
Skrzynia: Manual
Kod silnika: AWX
Imię: Piotrek
Wiek: 26
Dołączył: 15 Sty 2017
Posty: 4
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2017-01-15, 17:08   

Amorki sprawdzałem - przód sprawność koło 75 % po obu stronach, tył około 80%.
Z tym, że z tyłu amortyzatory wymieniłem jakieś 10 tys. km temu.
 
 
palec85 


Model: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 2.4 165KM
Napęd: FWD
Rok: 1998
Skrzynia: Manual
Kod silnika: ALF
Imię: Tomasz
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 23 Wrz 2015
Posty: 290
Skąd: Słubice, Polska
Wysłany: 2017-01-15, 17:28   

Chyba tu jest racja,taki urok tego standartowego zawieszenia. Ja juz mam wszystko wymienione od amorow przod tyl po wahacze i tuleje sanek. Mnie wracajac ze swiat autostrada co prawda w 4 osoby i z dosyc zapakowanym bagaznikiem w czasie mocniejszego wiatru(sprawdzalem w necie i ponoc byl ok 25km/h) tez nosilo przy ok 110km/h ze ciarki czasem na plecach przechodzily jak bujnelo. Niektorzy wydawalo sie ze jada normalnie i szybciej ale byc moze to kamikadze po prostu:)nie wiem czy wiatr rzedu 20-25km/h to duzy ale u mnie juz odczuwalny na aucie,chyba ze obciazony tyl zrobil tez swoje tutaj.
 
 
Pioter.P 


Model: A6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 1.9TDI AWX 131KM
Napęd: FWD
Rok: 2002
Skrzynia: Manual
Kod silnika: AWX
Imię: Piotrek
Wiek: 26
Dołączył: 15 Sty 2017
Posty: 4
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2017-01-15, 18:52   

Jak jest wiatr około 25 km/h to w moim aucie jest mało odczuwalny... Ostatnio co jeździłem to wiatr stały kolo 40-50 km/h a w porywach do 70 km/h..
 
 
Dealer Audi A6 



Model: RS6 C5/C6
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 4.0 560KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004/2010
Skrzynia: Tiptronic
Posty: 4256
Skąd: Serwis
palec85 


Model: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 2.4 165KM
Napęd: FWD
Rok: 1998
Skrzynia: Manual
Kod silnika: ALF
Imię: Tomasz
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 23 Wrz 2015
Posty: 290
Skąd: Słubice, Polska
Wysłany: 2017-01-15, 20:25   

Moze obciazenie tylu mialo wplyw bo przod poszedl do gory a moze te podmuchy byly jednak wieksze bo zerwal sie ostry deszcz i ostry wiatr a do tego przedmuchy jak na autostradzie. Mijajac sie z tirem z naprzeciwka przy ponad 100km/h nie wzrusza autem jak mialo to miejsce przed wymianami w zawieszeniu. Opony mam continentale z pazdziernika 2016 205/55/16 z et35 jak zasugwrowal jeden z uzytkownikow najbardziej optymalnym dla tego rozmiaru wiec raczej nie moga miec zlego wplywu na prowadzenie.
 
 
chris1987 



Model: A6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 1.9TDI 131KM
Napęd: FWD
Rok: 2002
Skrzynia: Manual
Kod silnika: AWX
Imię: Krzychu
Pomógł: 10 razy
Dołączył: 09 Sie 2011
Posty: 161
Skąd: Sz-N
Wysłany: 2017-01-16, 00:30   

Rodzice maja a4 b6 1,6 100km - najzwyklejszy kondon, jeszcze z oryginalnym zawieszeniem w "stylu off road" na 15 calowych balonach. Zwiecha z przodu jest taka sama jak w a6 C5, tył inny. Pomimo ze auto ma 130tys km nalatane to, czy jedziesz 100 czy 170km/h na autostradzie to nic nie czuć, trzyma się jak głupie. Gdy wieje mocny wiatr czuć ze buja, ale auto jedzie pewnie, przyjemnie i bez stresu.

U mnie z miesiąca na miesiąc jest coraz gorzej. Na wiosnę wyminie tuleje w sankach + zrobię krzywą zbieżności i dam znać.
Jak kupiłem swoja a6 prawie 3lata temu jechało jak przyklejone. Strasznie mnie to cieszyła jazda w wietrzne dni. Ponieważ auto fajnie się zachowywało, a nawet w ogóle nic nie odczuwałem. Amory odpadają co roku na tej samej stacji SKP mam po 70-80%, wszystko sztywne. Końcówki drążków z drążkami nowe.
_________________
173KM/376NM
 
 
palec85 


Model: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 2.4 165KM
Napęd: FWD
Rok: 1998
Skrzynia: Manual
Kod silnika: ALF
Imię: Tomasz
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 23 Wrz 2015
Posty: 290
Skąd: Słubice, Polska
Wysłany: 2017-01-16, 07:21   

Ten silny wiatr mozemy sobie w sumie dwojako tlumaczyc bo nigdy nie wiadomo z jaka predkoscia w danej chwili wieje i z jaka predkoscia sa chwilowe podmuchy😀jak widocznie cale galezie drzew chodza to mysle,ze jest juz spory wiatr i moze autkiem nosic i chyba nie bedzie tu nic nadzwyczajnego. Nie wiem jak maja sie do tego zimowe opony ktore maja przewaznie mniejsze indeksy przez co sa mniej sztywne jak rowniez maja mieksza mieszanke. To tez chyba powinno miec wplyw na znoszenie przez wiatr.
 
 
Dealer Audi A6 



Model: RS6 C5/C6
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 4.0 560KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004/2010
Skrzynia: Tiptronic
Posty: 4256
Skąd: Serwis
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do: