Audi A6 Klub Polska Strona Główna




PRZYPOMNIJ HASLO

 


 Ogłoszenie 
OC/AC OC/AC pompa wspomagania ZF Led Toyota Avensis felgi audi a6 warsztat Gdańsk Tarcze, hamulce forum audi a6
SklepOpon.com
opony i felgi
Kup OC/AC
Pompa oryginał
"ZF"
Maglownica
Sklepledowy.pl
Felgi aluminiowe
AZet Auto Serwis
Układ hamulcowy Sprawdzenie VIN

Weryfikacja Historii Wypadkowej Pojazdu


Poprzedni temat «» Następny temat
Niestabilne na wietrze
Autor Wiadomość
palec85 


Model: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 2.4 165KM
Napęd: FWD
Rok: 1998
Skrzynia: Manual
Kod silnika: ALF
Imię: Tomasz
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 23 Wrz 2015
Posty: 290
Skąd: Słubice, Polska
Wysłany: 2016-12-01, 22:56   

No u mnie w zakretach i na rownym tez jezdzi elegancko. Jutro zamawiam tuleje i po niedzieli bede wymienial gdzies sroda czwartek bo juz rozmawialem z mechanikiem dzisiaj takze dam znac.
 
 
Dealer Audi A6 



Model: RS6 C5/C6
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 4.0 560KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004/2010
Skrzynia: Tiptronic
Posty: 4256
Skąd: Serwis
chris1987 



Model: A6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 1.9TDI 131KM
Napęd: FWD
Rok: 2002
Skrzynia: Manual
Kod silnika: AWX
Imię: Krzychu
Pomógł: 10 razy
Dołączył: 09 Sie 2011
Posty: 161
Skąd: Sz-N
Wysłany: 2016-12-01, 23:53   

Tuleje ori, czy LEM, Corteco? Tedgum :D ?
_________________
173KM/376NM
 
 
palec85 


Model: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 2.4 165KM
Napęd: FWD
Rok: 1998
Skrzynia: Manual
Kod silnika: ALF
Imię: Tomasz
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 23 Wrz 2015
Posty: 290
Skąd: Słubice, Polska
Wysłany: 2016-12-02, 00:46   

Nie no ori pewnie z 2 razy tyle beda kosztowaly co lemy:)lemfordery starcza juz do konca zywota auta mysle:)

[ Dodano: 2016-12-08, 13:58 ]
No wiec jestem po wymianie tulei sanek kolego i powiem Ci tak: stare 2 tuleje wygladaly masakrycznie,guma pozrywana,powykruszana. @ pozostale tak w miare. Co do jazdy to zawieszenie zrobilo sie faktycznie ciche i jak y bardziej spojne ale...kuzwa dalej cos stuka w prawym kole jak na skreconych kolach podjezdzam pod kraweznik i nie mam pojecia juz co to jest.Poduszki sanek to byla ostatnia rzecz do wymiany.Nie wiem,moze od maja juz faktycznie jakas tuleja wahacza siadla. Relacje z trasy jak sie jezdzi zdam jutro bo dzisiaj poza miasto sie nie wybieram.

[ Dodano: 2016-12-08, 15:55 ]
Sprawa pukania zalatwiona. Gosc na geometrii zobaczyl ze poducha skrzyni jest niedokrecona (brak nakretki). Do tego sanki przestawione po wymianie tulei,slabo dokrecone,masakra. Ale teraz jest git,czuc roznice w jezdzie po miescie,szczegolnie akustyczna. Jutro napisze kolego jak przy wiekszych predkosciach lata po powyginanej drodze.
 
 
Dealer Audi A6 



Model: RS6 C5/C6
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 4.0 560KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004/2010
Skrzynia: Tiptronic
Posty: 4256
Skąd: Serwis
mat1324 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0 CDYA 239KM
Napęd: Quattro
Rok: 2011
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: CDYA
Imię: Mateusz
Pomógł: 182 razy
Wiek: 24
Dołączył: 23 Sty 2013
Posty: 2724
Skąd: Nowy Tomyśl

Wysłany: 2016-12-08, 16:24   

Mam nadzieję, że teraz będzie wszystko ok <lol> .
 
 
repek92 



Model: A6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.5TDI BAU 180KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004
Skrzynia: Tiptronic
Imię: Marcin
Pomógł: 7 razy
Wiek: 25
Dołączył: 23 Lip 2013
Posty: 500
Skąd: Jelenia Góa

Wysłany: 2016-12-08, 20:06   

u mnie tez cos puka i nie mam pojecia co wymienilem zawieche tuleje sanek, najbardziej stuka jak jade np fo sfaldowany asfalcie. moze ktos bedzie cos wiedzial co to moze byc?
_________________
Audi To Nie Marka - To Styl Zycia !
 
 
chris1987 



Model: A6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 1.9TDI 131KM
Napęd: FWD
Rok: 2002
Skrzynia: Manual
Kod silnika: AWX
Imię: Krzychu
Pomógł: 10 razy
Dołączył: 09 Sie 2011
Posty: 161
Skąd: Sz-N
Wysłany: 2016-12-10, 23:59   

Wykruszone i bardziej zmęczone były te bliżej przodu, czy te przy "bananach"?
Dalej mnie ciekawi jak auto prowadzi się na autostradzie przy dużych prędkościach :)
_________________
173KM/376NM
 
 
Dealer Audi A6 



Model: RS6 C5/C6
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 4.0 560KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004/2010
Skrzynia: Tiptronic
Posty: 4256
Skąd: Serwis
xpbit 



Model: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 2.8 ACK 193KM
Napęd: Quattro
Rok: 1997
Skrzynia: Manual
Kod silnika: ACK
Imię: Łukasz
Pomógł: 2 razy
Wiek: 27
Dołączył: 07 Mar 2009
Posty: 613
Skąd: Rybno k/Działdowa
Wysłany: 2016-12-11, 11:01   

jaki auto ma przebieg że tuleje sanek się rozsypały ? :shock:

ja mam 360tys km i przy sankach nie ma się do czego przyczepić a nic tam nie było wymieniane....

u mnie na drodze przy prędkościach powyżej 120km/h przy wyprzedzaniu jakichś ciężarówek albo przy wietrze to samochód od lewej do prawej.....

też diagnoza była niejasna wymienione amortyzatory kpl wahaczy wszystkie poduszki sprawdzane i dupa nic.... co się okazało potem że nikt wcześniej nie dojrzał z tyłu przy odpowiednim nagięciu wahaczy widać było pozrywane już tulejki z tylu przez co samochód w ogóle nie trzymał geometri i dlatego tak latał jak ściera po drodzę :]
_________________
_________________________________ Audi Quattro______________________________
 
 
palec85 


Model: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 2.4 165KM
Napęd: FWD
Rok: 1998
Skrzynia: Manual
Kod silnika: ALF
Imię: Tomasz
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 23 Wrz 2015
Posty: 290
Skąd: Słubice, Polska
Wysłany: 2016-12-11, 12:18   

Chris1987 chyba te z przodu,z takimi wiekszymi "garbami"gumowymi. Predkosciami autostradowymi jeszcze nie jechalem bo nie bylo okazji na autostrade wyleciec ale przy 130-140 jest na pewno stabilniej. Dzisiaj jest wietrzna pogoda wiec sprawdze jak na wiatr bedzie reagowalo i napisze.
Xpbit u mnie po wymianie kompletu wahaczy,koncowek drazkow i amorow efekt byl falej taki sam,moze nie taki sam ale niewielka poprawa. Auto ma 260tys nakrecone.
 
 
Zbój 


Model: S6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 4.2 ANK 340KM
Napęd: Quattro
Rok: 2001
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: ANK
Imię: Krzysiek
Pomógł: 4 razy
Wiek: 30
Dołączył: 17 Sie 2014
Posty: 243
Skąd: Siedlce/Parczew
Wysłany: 2016-12-11, 20:01   

A geometria była ustawiana razem z tzw "krzywą zbierzności"?
 
 
Dealer Audi A6 



Model: RS6 C5/C6
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 4.0 560KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004/2010
Skrzynia: Tiptronic
Posty: 4256
Skąd: Serwis
chris1987 



Model: A6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 1.9TDI 131KM
Napęd: FWD
Rok: 2002
Skrzynia: Manual
Kod silnika: AWX
Imię: Krzychu
Pomógł: 10 razy
Dołączył: 09 Sie 2011
Posty: 161
Skąd: Sz-N
Wysłany: 2016-12-11, 21:36   

Xpbit, my nie mamy quattro. Z tylu jest belka skrętna z dwiema dużymi gumami. U siebie ewidentnie czyje ze to przód ucieka i jest niestabilny.
_________________
173KM/376NM
 
 
palec85 


Model: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 2.4 165KM
Napęd: FWD
Rok: 1998
Skrzynia: Manual
Kod silnika: ALF
Imię: Tomasz
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 23 Wrz 2015
Posty: 290
Skąd: Słubice, Polska
Wysłany: 2016-12-12, 16:11   

Powiem Ci tak...przy 120km/h mijajac sie z tirem z naprzeciwka przy wietrznej pogodzie nie ma juz efektu zarzucenia autem jedynie lekkie jak by przyhamowanie ale jedzie prosto takze chyba te tuleje sanek maja duze znaczenie.
 
 
chris1987 



Model: A6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 1.9TDI 131KM
Napęd: FWD
Rok: 2002
Skrzynia: Manual
Kod silnika: AWX
Imię: Krzychu
Pomógł: 10 razy
Dołączył: 09 Sie 2011
Posty: 161
Skąd: Sz-N
Wysłany: 2016-12-12, 17:07   

Z tego co piszesz przedni i tylne tuleje się różnią. W ETKA maja inne oznaczenia, ale gdy wpisze ori numery to i tak pokazuje te same zamienniki. :|
U siebie w takim razie zacznę od tych tulei. Jakiś sprytny ściągacz muszę do tego skonstruować.
_________________
173KM/376NM
 
 
Dealer Audi A6 



Model: RS6 C5/C6
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 4.0 560KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004/2010
Skrzynia: Tiptronic
Posty: 4256
Skąd: Serwis
palec85 


Model: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 2.4 165KM
Napęd: FWD
Rok: 1998
Skrzynia: Manual
Kod silnika: ALF
Imię: Tomasz
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 23 Wrz 2015
Posty: 290
Skąd: Słubice, Polska
Wysłany: 2016-12-12, 17:23   

Ja na iparts wpisywalem te numery z etki i pokazywalo rozne,tzn jedne na przod a drugie na tyl.
 
 
enduro7 


Model: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 2.8 AQD 193KM
Napęd: Quattro
Rok: 1999
Skrzynia: Manual
Kod silnika: AQD
Pomógł: 29 razy
Dołączył: 03 Lut 2010
Posty: 1410
Skąd: warminsko-mazurskie
Wysłany: 2016-12-12, 19:38   

Zbój napisał/a:
A geometria była ustawiana razem z tzw "krzywą zbierzności"?

jeśli mechanicznie podzespoły sprawne i auto nie bite to zbój dał wam wlllllaściwą odpowiedz na niestabilne auto
inna sprawa to żę 90% ustawiających nie wie co to krzywa zbierzności
 
 
palec85 


Model: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 2.4 165KM
Napęd: FWD
Rok: 1998
Skrzynia: Manual
Kod silnika: ALF
Imię: Tomasz
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 23 Wrz 2015
Posty: 290
Skąd: Słubice, Polska
Wysłany: 2016-12-12, 19:46   

U mnie w okolicy niestety nikt nie slyszal o krzywej zbieznosci ale po wymianie praktycznie calej zawiechy i tych tulei sanek auto naprawde odzyskalo pewniejsze prowadzenie i brak reakcji na podmuchy wiatru.

[ Dodano: 2016-12-14, 13:59 ]
Normalnie znalazl sie u mnie w miescie gosc co slyszal o krzywj zbieznosci:)na moje pytanie czy ustawiaja powiedzial tak, to sie w dwoch poziomach ustawia,szok:)jutro jade na ustawienie.
 
 
Dealer Audi A6 



Model: RS6 C5/C6
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 4.0 560KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004/2010
Skrzynia: Tiptronic
Posty: 4256
Skąd: Serwis
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do: