Audi A6 Klub Polska Strona Główna




PRZYPOMNIJ HASLO

 


 Ogłoszenie 
Zanim napiszesz nowy temat na forum a6, skorzystaj ze standardowej lub poniższej, dodatkowej wyszukiwarki. Twój problem mógł być już omawiany.

OC/AC OC/AC Regeneracja reflektorów części aut superparts.pl Led Toyota Avensis felgi audi a6 milionczesci warsztat Gdańsk Tarcze, hamulce forum audi a6
SklepOpon.com
opony i felgi
Kalkulator
OC/AC
Regeneracja
reflektorów
superparts.pl
Sklepledowy.pl
Felgi aluminiowe
Części A6 C5
AZet Auto Serwis
Układ hamulcowy Sprawdzenie VIN

Weryfikacja Historii Wypadkowej Pojazdu


Poprzedni temat «» Następny temat
[INNY] AWT 1.8T wypadanie wszystkich zapłonów
Autor Wiadomość
eldozet 


Model: A6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 1.8T AWT 150KM
Napęd: FWD
Rok: 2002
Skrzynia: Manual
Kod silnika: AWT
Imię: Łukasz
Wiek: 30
Dołączył: 29 Sty 2013
Posty: 150
Skąd: Warszawa/Lublin
Wysłany: 2013-09-19, 23:43   [INNY] AWT 1.8T wypadanie wszystkich zapłonów

Koledzy jest problem! ;)

Zapalam silnik bez roznicy czy na gazie i na benzynie, Zaczyna nim telepać zero błedów zaczyma jechać 2 tysiace obrotów zaczyna sie mocno dławić wyskakuje błąd ZBYT WYSOKA TEMPERATURA LAMBDA 2 no ale jade dalej dlaje trzesie redukuje gaz w podloge i przy 5 tys obrotów tak trzesie że zapala CHECK i mryga. Na komputerze pojawia sie komunikat o wymianie wszystkich zaplonów 1,2,3,4.

Wymieniłem przepływkę, cewki, sprawdzone przewody elektryczne, filtry, świece są stare NGK


Po skasowaniu błędów wszystko wraca do normy

Mam downpipe na 2 emulatorach sonde nr 2 .
_________________
Trochę się znam, a trochę nie znam :)
 
 
Dealer Audi A6 



Model: RS6 C5/C6
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 4.0 560KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004/2010
Skrzynia: Tiptronic
Posty: 4256
Skąd: Serwis
dark79 



Model: A6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 1.8T APU 150KM
Napęd: FWD
Rok: 2000
Skrzynia: Manual
Kod silnika: APU
Imię: Darek
Pomógł: 1 raz
Wiek: 38
Dołączył: 22 Mar 2009
Posty: 90
Skąd: Penge/London
Wysłany: 2013-09-20, 17:29   

swiece to bym zmienil na samym poczatku, przed przeplywka i cewkami...
 
 
eldozet 


Model: A6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 1.8T AWT 150KM
Napęd: FWD
Rok: 2002
Skrzynia: Manual
Kod silnika: AWT
Imię: Łukasz
Wiek: 30
Dołączył: 29 Sty 2013
Posty: 150
Skąd: Warszawa/Lublin
Wysłany: 2013-09-22, 00:18   

swiece platyna nowe NGK dalej to samo
_________________
Trochę się znam, a trochę nie znam :)
 
 
Dealer Audi A6 



Model: RS6 C5/C6
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 4.0 560KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004/2010
Skrzynia: Tiptronic
Posty: 4256
Skąd: Serwis
Doc 



Model: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 1.8T AJL 180KM
Napęd: FWD
Rok: 1998
Skrzynia: Manual
Kod silnika: AJL
Imię: Andrzej
Pomógł: 12 razy
Dołączył: 08 Gru 2007
Posty: 2000
Skąd: Legionowo
Wysłany: 2013-09-22, 22:42   

eldozet, może być cewka zapłonowa albo moduł zapłonowy. Tylko dziwne, że nie ma nic z VAG'iem.
 
 
gutek_cargo 



Model: S6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 4.2 340KM
Napęd: Quattro
Rok: 2002
Skrzynia: Tiptronic
Imię: PIOTREK
Dołączył: 15 Sie 2013
Posty: 32
Skąd: Podlaskie
Wysłany: 2013-09-24, 18:16   

Słyszałem o podobnym problemie u kumpla ale tam był motor 2,8 koleszka zasięgną info u specjalisty i wyobrazicie sobie że doradził mu zmienić akumulator o odpowiednich parametrach do tego motoru bo miał za mały i po podłączeniu przekręcić stacyjkę tak aby nie uruchomić zapłonu włączyć neutral uruchomić zapłon odczekać tak 60sekund i wyłączyć zapłon następnie uruchomić auto. Wiecie że pomogło auto pracuje do tej pory równo bez problemów :) sam byłem w szoku.
_________________

 
 
eldozet 


Model: A6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 1.8T AWT 150KM
Napęd: FWD
Rok: 2002
Skrzynia: Manual
Kod silnika: AWT
Imię: Łukasz
Wiek: 30
Dołączył: 29 Sty 2013
Posty: 150
Skąd: Warszawa/Lublin
Wysłany: 2013-09-24, 18:19   

ja mam do 1,8T wrzucony 74 Ah ale wymieniłem jakiś czas temu katalizator na rure z kwasówki z wolnym przelotem w ktorej siedza dwie sondy. Sonda 2 jest na emulatorze i zastanawiam sie czy to moze być wina tego

[ Dodano: 2013-09-24, 22:25 ]
Koledzy a może macie jakiegoś dobrego elektryka/elektronika samochodowego w Warszawie Ząbkach lub okolicach który nie weżmie 100 tysiecy a naprawi :)
_________________
Trochę się znam, a trochę nie znam :)
 
 
Dealer Audi A6 



Model: RS6 C5/C6
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 4.0 560KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004/2010
Skrzynia: Tiptronic
Posty: 4256
Skąd: Serwis
toman 


Model: 80 B4
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: Inny
Napęd: FWD
Rok: 1994
Skrzynia: Manual
Imię: Tomek
Wiek: 28
Dołączył: 18 Sie 2013
Posty: 1
Skąd: Lublin
Wysłany: 2013-09-25, 23:26   

znajomy w 1.8T ARZ miał problem po odpaleniu po nocy. Silnik jakby pracował na 3 cylindrach, dopiero po chwili pracował normalnie.

brejdakowi w 1.8T AWT na 1 biegu jechał normalnie, na kolejnych zaczynał szarpać i jakby odcinać przy około 4 tys obrotów. Po podpięciu do kompa wyskoczył błąd z wypadajacym zapłonem. Cewki i świece były sprawdzone, a po zmianie oleju jak ręką odjął, zero problemów w obu przypadkach

zalewali motula 10w40 :)

może sprawdź ten trop..
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do: