Audi A6 Klub Polska Strona Główna




PRZYPOMNIJ HASLO

 


 Ogłoszenie 
OC/AC OC/AC pompa wspomagania ZF Led Toyota Avensis felgi audi a6 warsztat Gdańsk Tarcze, hamulce forum audi a6
SklepOpon.com
opony i felgi
Kup OC/AC
Pompa oryginał
"ZF"
Maglownica
Sklepledowy.pl
Felgi aluminiowe
AZet Auto Serwis
Układ hamulcowy Sprawdzenie VIN

Weryfikacja Historii Wypadkowej Pojazdu


Poprzedni temat «» Następny temat
Geometria Quattro
Autor Wiadomość
xpbit 



Model: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 2.8 ACK 193KM
Napęd: Quattro
Rok: 1997
Skrzynia: Manual
Kod silnika: ACK
Imię: Łukasz
Pomógł: 2 razy
Wiek: 27
Dołączył: 07 Mar 2009
Posty: 613
Skąd: Rybno k/Działdowa
Wysłany: 2017-01-14, 17:12   

Pczester napisał/a:
Nie chce mi się wierzyć że fabryka składa auta, daje później wartości jakie służa do ustawiania geometrii po czym nie można się w nich zmienić. Raczej to brak wiedzy, sprzętu lub jakaś usterka w aucie. Ja też się borykalem z tym bo ktoś mi ogarnął geometrie bo mówili już ze auto bite krzywe i nie da się. Ostatecznie 3 warsztaty próbowały, po czym 4 Pan zrobił robotę jak trzeba

[url=https://images83.fotosik.pl/289/a24b86126f6e3099m.jpg]Obrazek[/URL]



na wydruku widać że kąty przednich kół jak miałeś na minusie tak są dalej czyli nie były przestawiane nic.

jedynie że nie są zaznaczone na czerwono bo program ma taka tolerancje do -1,15 czyli wychodzi na to że kąty przednich kół mają być tak na minusie.

ale wychodzi też na to że kątów się nie przestawia bo tu nie zrobili nic.

minimalnie się coś zmieniło przez to że ruszyli zbieżność.


czyli jak ktoś faktycznie jedne koło przednie ma strasznie na minus a drugie na zero albo na plus to albo przesunięte sanki albo auto krzywe po dzwonie.......

ja np jak jeździłem na geometrie laserowe i na podczerwień.

to w programie były załóżmy audi a6 c5 albo 4b opisane no i quattro ale rodzaje zawieszeń ja mam 1BE a było kilka opcji i niestety nie było z moim silnikiem chociaż nie wiem czy to ma jakieś znaczenie. i nie to że zdawałem się na człowieka co mi ustawiał ale sam mu zaglądałem w ten sprzęt i przeglądałem całe listy i takie to okrojone.....

ja przednie koła miałem zawsze na -1,40 obydwa tak samo przy zawieszeniu 1BE
_________________
_________________________________ Audi Quattro______________________________
 
 
Dealer Audi A6 



Model: RS6 C5/C6
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 4.0 560KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004/2010
Skrzynia: Tiptronic
Posty: 4256
Skąd: Serwis
Pczester 


Model: A8 D3
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0 TDI 233KM
Napęd: Quattro
Rok: 2007
Skrzynia: Tiptronic
Imię: Kamil
Wiek: 32
Dołączył: 17 Wrz 2016
Posty: 82
Skąd: Lidzbark Warmiński
Wysłany: 2017-01-14, 19:35   

Pytałem gościa o te 10' (chyba sekund tak) mówil że to jest nie do zauważenia ani podczas jazdy ani nie wpływa na zużycie.opon. Istotne by starać się ustawić obie strony podobnie. Pokazał mi też na innym samochodzie, że stare miękkie już gumy (zawieszenie bez luzów ale stare tuleje i miękka guma) mają wpływ na geometrie tj ustawił jak należy, po czym poruszał samochodem Góra i dół i już się zmieniły o kilka 0,0.. ' wartości.
 
 
enduro7 


Model: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 2.8 AQD 193KM
Napęd: Quattro
Rok: 1999
Skrzynia: Manual
Kod silnika: AQD
Pomógł: 29 razy
Dołączył: 03 Lut 2010
Posty: 1410
Skąd: warminsko-mazurskie
Wysłany: 2017-01-15, 10:32   

Pczester napisał/a:
Pytałem gościa o te 10' (chyba sekund tak) mówil że to jest nie do zauważenia ani podczas jazdy ani nie wpływa na zużycie.opon. Istotne by starać się ustawić obie strony podobnie. Pokazał mi też na innym samochodzie, że stare miękkie już gumy (zawieszenie bez luzów ale stare tuleje i miękka guma) mają wpływ na geometrie tj ustawił jak należy, po czym poruszał samochodem Góra i dół i już się zmieniły o kilka 0,0.. ' wartości.
tak było u mnie po wymianie na lamfordera parametry się ustabilizowały
PS w usa są dostępne wachacze z możliwością reg kąta pochylenia koła i z wymiennymi końcówkami i tulejami
 
 
Dealer Audi A6 



Model: RS6 C5/C6
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 4.0 560KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004/2010
Skrzynia: Tiptronic
Posty: 4256
Skąd: Serwis
Pczester 


Model: A8 D3
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0 TDI 233KM
Napęd: Quattro
Rok: 2007
Skrzynia: Tiptronic
Imię: Kamil
Wiek: 32
Dołączył: 17 Wrz 2016
Posty: 82
Skąd: Lidzbark Warmiński
Wysłany: 2017-01-15, 11:59   

enduro7, masz jakieś namiary na takie wahacze?
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do: