Forum Audi A6 Klub Strona Główna




PRZYPOMNIJ HASLO

 

 Ogłoszenie 
Zanim napiszesz nowy temat, skorzystaj ze standardowej lub poniższej, dodatkowej wyszukiwarki. Twój problem mógł być już omawiany.

SKLEP AUDI felgi audi a6 audi a6 xenon reklama Tarcze, hamulce forum a6 forum a6
Sklep, części Sklep alufelgiExpress Parts Regeneracja HC Wyświetlacz LCD AZ Auto Serwis Układ hamulcowy Auto Oświetlenie Sklepledowy.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
Czujnik G62 czujnik temperatury płynu chłodzącego 2,4 benzyn
Autor Wiadomość
audizeus 



Model: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 2.4 165KM
Napęd: FWD
Rok: 1997
Skrzynia: Manual
Kod silnika: AGA
Wiek: 47
Dołączył: 17 Lip 2010
Posty: 29
Skąd: Poznań
Wysłany: 2012-07-22, 01:04   Czujnik G62 czujnik temperatury płynu chłodzącego 2,4 benzyn

Witam zakładam nowy temat po przeszukaniu całego działu elekrycznego. :(

Po sprawdzeniu wagiem auta wywalił nam ten błąd :

coolant temp.g62 signal toohigh p0118-35-10 intermittent

przeszukałem różne fora int. i doczytałem tego--

''16502 - Engine Coolant Temp. Sensor (G62): Signal too High
Czujnik G62 - czyli wymieniamy czujnik temperatury płynu chłodzącego - sygnał za wysoki oznacza zwarcie w czujniku. Komputer dostaje nie prawidłowe dane o temperaturze silnika więc podaje za dużą dawkę paliwa na wtryskiwacze twierdząc że silnik jest jeszcze nie rozgrany lub nie dogrzany - czyli działa częściowo automatyczne ssanie i większe zużycie paliwa.
Diagnostyka - Błędy VAG dotyczące temperatury czujnika (G2 i G62)
Czujnik temperatury G62 i G17

Pytanie ....Czy ktoś wymieniał ten czujnik i gdzie on się znajduje?
Chodzi mi o motor 2,4 benzyna 121 KW
_________________
Brać z życia ile się da....
 
 
Tomek.TDI 



Model: A6 C6
Nadwozie: Sedan
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.7TDI 163KM
Napęd: FWD
Rok: 2006
Skrzynia: Manual
Kod silnika: BSG
Imię: Tomek
Wiek: 31
Dołączył: 1 Kwietnia 2008
Posty: 2356
Skąd: Warszawa
Raf4rb 


Model: A6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 2.7T 230KM
Napęd: FWD
Rok: 2000
Skrzynia: Manual
Pomógł: 9 razy
Wiek: 34
Dołączył: 30 Lis 2009
Posty: 144
Skąd: Hrubieszów
Wysłany: 2012-07-22, 08:18   

Jak staniesz z przodu auta przed silnikiem, to czujnik znajdziesz z lewej strony za silnikiem, są to dwa czujniki w jednym G2/G62, cztery kabelki z niego wychodzą.
 
 
xoslox 



Model: A3 8L
Nadwozie: Hatchback
Zasilanie: Diesel
Silnik: 1.9TDI 90KM
Napęd: FWD
Rok: 2000
Skrzynia: Manual
Imię: Kamil
Pomógł: 32 razy
Wiek: 27
Dołączył: 28 Sty 2012
Posty: 770
Skąd: Ostrowiec Świętokrzyski
Wysłany: 2012-07-22, 10:55   

Tak jak kolega pisze po lewej stronie pod rurą doprowadzającą powietrze. Musisz to wszystko zdemontować i masz łatwy dostęp do czujnika z 4 przewodami. Ja miałem oryginalnie niebieski 4-pin ale kupiłem nowy zielony 4-pin firmy ELTH 059 919 501 i temperatura elegancko trzyma na 90st. Jak chcesz sprawdzić VAGiem to wchodzisz w 01 Engine, 08 Meas. Blocks, grupa 007 i odczyt temperatury z 4 pola (wskazanie z czujnika G62), następnie wychodzisz od razu z 01 Engine i wchodzisz w 17 Instruments, 08 Meas. Blocks, grupa 03 i odczyt temperatury z 1 pola (wskazanie z czujnika G2) - obydwa odczyty tj. z G62 i G2 mają być identyczne lub zbliżone z tolerancją 5*C (jeśli tolerancja będzie zbyt duża to albo czujnik jest daremny albo rezystancja na instalacji jest rozbieżna).

Dodatkowo możesz przeczytać ten temat http://www.a6klub.pl/viewtopic.php?t=3896 na ko?cu opisałem trochę jak sprawdzić czujnik G62.

wykresczujnikatempertaury2ck.jpg
Zale?no?? rezystancji czujnika od temperatury.
Plik ściągnięto 336 raz(y) 70,65 KB

czujniktemperaturyg2qh4.jpg
Zdj?cie z ETKA
Plik ściągnięto 398 raz(y) 50,48 KB

1.JPG
Czerwone pole oznacza co musisz zdemontowa? - pod tym jest czujnik temperatury plynu chlodzacego.
Plik ściągnięto 1953 raz(y) 94,85 KB

_________________
Mój Folder o Audi
 
 
Tomek.TDI 



Model: A6 C6
Nadwozie: Sedan
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.7TDI 163KM
Napęd: FWD
Rok: 2006
Skrzynia: Manual
Kod silnika: BSG
Imię: Tomek
Wiek: 31
Dołączył: 1 Kwietnia 2008
Posty: 2356
Skąd: Warszawa
audizeus 



Model: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 2.4 165KM
Napęd: FWD
Rok: 1997
Skrzynia: Manual
Kod silnika: AGA
Wiek: 47
Dołączył: 17 Lip 2010
Posty: 29
Skąd: Poznań
Wysłany: 2012-07-22, 18:11   

?liczne dzięki koledzy.Jutro jadę do sklepu .
_________________
Brać z życia ile się da....
 
 
dawsko8071 


Model: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 2.8 AQD 193KM
Napęd: FWD
Rok: 2000
Skrzynia: Manual
Kod silnika: AQD
Dołączył: 20 Wrz 2011
Posty: 13
Skąd: sosnowiec
Wysłany: 2013-01-16, 13:24   

witam mam taki podobny problem mianowicie auto po odpaleniu zaczyna złe chodzić obroty falują pod kompa go podpiolem i wyskoczył błąd 16502 czy to będzie ten czujnik o którym piszecie >> ? on będzie odpowiedzialny za te obroty >>? i gdzie go mogę kupic ??
 
 
grzemo 


Model: A6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 2.8 193KM
Napęd: Quattro
Rok: 1998
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: ALG
Pomógł: 54 razy
Dołączył: 08 Wrz 2009
Posty: 1991
Skąd: mazowsze
Wysłany: 2013-01-16, 20:54   

dawsko8071,
Czujnik temperatury płynu chłodzącego G62 masz do wymiany.

dawsko8071 napisał/a:
i gdzie go mogę kupic


Podejrzewam że w każdym sklepie motoryzacyjnym, ale polecam w aso bo z zamiennikami różnie bywa.
 
 
Tomek.TDI 



Model: A6 C6
Nadwozie: Sedan
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.7TDI 163KM
Napęd: FWD
Rok: 2006
Skrzynia: Manual
Kod silnika: BSG
Imię: Tomek
Wiek: 31
Dołączył: 1 Kwietnia 2008
Posty: 2356
Skąd: Warszawa
xoslox 



Model: A3 8L
Nadwozie: Hatchback
Zasilanie: Diesel
Silnik: 1.9TDI 90KM
Napęd: FWD
Rok: 2000
Skrzynia: Manual
Imię: Kamil
Pomógł: 32 razy
Wiek: 27
Dołączył: 28 Sty 2012
Posty: 770
Skąd: Ostrowiec Świętokrzyski
Wysłany: 2013-01-16, 23:41   

Kliknij Tu masz na allegro oryginalny. Wyprzedają ASO i zawsze trochę taniej.
_________________
Mój Folder o Audi
 
 
--RaDeK-- 


Model: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 2.8 ALG 193KM
Napęd: Quattro
Rok: 1998
Skrzynia: Tiptronic
Imię: Radek
Pomógł: 2 razy
Wiek: 25
Dołączył: 12 Sty 2010
Posty: 568
Skąd: Warmińsko - Mazurskie
Wysłany: 2013-01-17, 12:52   

xoslox napisał/a:
Kliknij Tu masz na allegro oryginalny. Wyprzedają ASO i zawsze trochę taniej.

nie wiem czy to przypadek czy jak, ale jak kupiłem czujnik ze Skody ori z ASO to bardzo długo wchodzil mi na 90 stopni. niby palił dobrze, ale jednak coś było nie tak. Wsadziłem stary i wbujał sę 2x szybciej.
_________________
Moje autko: http://www.a6klub.pl/viewtopic.php?t=42470
 
 
dawsko8071 


Model: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 2.8 AQD 193KM
Napęd: FWD
Rok: 2000
Skrzynia: Manual
Kod silnika: AQD
Dołączył: 20 Wrz 2011
Posty: 13
Skąd: sosnowiec
Wysłany: 2013-01-17, 14:21   

Mam do was prośbę proszę o dokładne zdjęcia co mam ściągnąć zęby go znaleźć byłem dziś u mechanika i go nie może znaleźć gdzie on jest nacie jakieś zdjęcia /?
 
 
Tomek.TDI 



Model: A6 C6
Nadwozie: Sedan
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.7TDI 163KM
Napęd: FWD
Rok: 2006
Skrzynia: Manual
Kod silnika: BSG
Imię: Tomek
Wiek: 31
Dołączył: 1 Kwietnia 2008
Posty: 2356
Skąd: Warszawa
dawsko8071 


Model: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 2.8 AQD 193KM
Napęd: FWD
Rok: 2000
Skrzynia: Manual
Kod silnika: AQD
Dołączył: 20 Wrz 2011
Posty: 13
Skąd: sosnowiec
Wysłany: 2013-01-17, 15:59   

ok już się przywitałem ;)
 
 
kot919 



Model: A6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 2.7T 230KM
Napęd: Quattro
Rok: 1999
Skrzynia: Manual
Kod silnika: AJK
Imię: Piotr
Pomógł: 59 razy
Wiek: 32
Dołączył: 26 Kwi 2010
Posty: 1516
Skąd: Grudziądz
Wysłany: 2013-01-17, 19:30   

dawsko8071 napisał/a:
Mam do was prośbę proszę o dokładne zdjęcia co mam ściągnąć zęby go znaleźć byłem dziś u mechanika i go nie może znaleźć gdzie on jest nacie jakieś zdjęcia /?

Pozycja nr 14 na rysunku. Tak jak wspominali koledzy wcześniej, ściągnij osłonę silnika oraz rurę dolotową idącą od przepływomierza do kolektora dolotowego. Czujnik będzie osadzony dokładnie pod nią.

silnik_przegl?d.png
Widok rur ch?odzenia od 'ty?u' silnika
Plik ściągnięto 480 raz(y) 67,11 KB

 
 
dawsko8071 


Model: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 2.8 AQD 193KM
Napęd: FWD
Rok: 2000
Skrzynia: Manual
Kod silnika: AQD
Dołączył: 20 Wrz 2011
Posty: 13
Skąd: sosnowiec
Wysłany: 2013-01-17, 19:35   

to jest ten czujnik g62?? jak tam to proszę powiedzcie mi jedno jak ten dolot ściągnąć zęby się tam dostać są 3 śruby i gdzie jest 4 zęby ja odkręcic bo nie wiem jak to rozebrać :(
 
 
Tomek.TDI 



Model: A6 C6
Nadwozie: Sedan
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.7TDI 163KM
Napęd: FWD
Rok: 2006
Skrzynia: Manual
Kod silnika: BSG
Imię: Tomek
Wiek: 31
Dołączył: 1 Kwietnia 2008
Posty: 2356
Skąd: Warszawa
daniel1997 



Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.7TDI 163KM
Napęd: FWD
Rok: 2006
Skrzynia: Manual
Kod silnika: BSG
Imię: Daniel
Pomógł: 152 razy
Wiek: 36
Dołączył: 19 Mar 2011
Posty: 5069
Skąd: Nowa Sól
Wysłany: 2013-01-17, 19:44   

dawsko8071, demontujesz elastyczną rure od dolotu aby wcisnąć ręke jest ciasno ale wykonalne sam to robiłem <okok>
_________________
Ufam wszystkim ludziom, lecz każdemu tylko raz.
Wirus 230 KM i 486 NM

 
 
dawsko8071 


Model: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 2.8 AQD 193KM
Napęd: FWD
Rok: 2000
Skrzynia: Manual
Kod silnika: AQD
Dołączył: 20 Wrz 2011
Posty: 13
Skąd: sosnowiec
Wysłany: 2013-01-17, 20:06   

tej obudowy co jest od dolotu przy przepustnicy nie ruszałeś ?? i dostałes sie tam ?? dziwne to bo ja go w ogóle nie widze jak sciagne tylko ta rure elastyczna :(
 
 
daniel1997 



Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.7TDI 163KM
Napęd: FWD
Rok: 2006
Skrzynia: Manual
Kod silnika: BSG
Imię: Daniel
Pomógł: 152 razy
Wiek: 36
Dołączył: 19 Mar 2011
Posty: 5069
Skąd: Nowa Sól
Wysłany: 2013-01-17, 20:54   

dawsko8071, nie ruszałem odkręciłem tylko elastyczną rure przepustnica filtr wsadziłem tam łape <okok> została troszkę pozdzierana ale czujnik wymieniłem a nie wpomne ile zdrowasiek poleciało.
_________________
Ufam wszystkim ludziom, lecz każdemu tylko raz.
Wirus 230 KM i 486 NM

 
 
Tomek.TDI 



Model: A6 C6
Nadwozie: Sedan
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.7TDI 163KM
Napęd: FWD
Rok: 2006
Skrzynia: Manual
Kod silnika: BSG
Imię: Tomek
Wiek: 31
Dołączył: 1 Kwietnia 2008
Posty: 2356
Skąd: Warszawa
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do: