Forum Audi A6 Klub Strona Główna




PRZYPOMNIJ HASLO

 

 Ogłoszenie 
Zanim napiszesz nowy temat, skorzystaj ze standardowej lub poniższej, dodatkowej wyszukiwarki. Twój problem mógł być już omawiany.

felgi audi a6 audi a6 xenon reklama Tarcze, hamulce forum a6 forum a6
Sklep alufelgiExpress Parts Regeneracja HC Wyświetlacz LCD AZ Auto Serwis Układ hamulcowy Auto Oświetlenie Sklepledowy.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[audi a6 c5 1.8 turbo 150 KM] jak sprawdzić turbine
Autor Wiadomość
JARGUT 


Model: A6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.5TDI 150KM
Napęd: Quattro
Rok: 1998
Skrzynia: Manual
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 13 Wrz 2009
Posty: 45
Skąd: Bochnia małopolska
Wysłany: 2010-03-20, 15:20   [audi a6 c5 1.8 turbo 150 KM] jak sprawdzić turbine

Witam wszystkich mam taki problem polegający na tym iż wydaje mi sie że auto powoli traci moc byłem u mechanika podpinał kompa i powiedział że wszystko ok zero błędów ale gdy sprawdzałem węza od turbo to tak jakby nie dawała cisnienia bo przy dodawaniu gazu wogule nie puchnoł wąż tak jak by ciśnienie nie wzrastało
Czy to prawda ze tam turbo działa dopiero pod obciązeniem ?? ???
prosze o pomoc
 
 
Tomek.TDI 



Model: A6 C6
Nadwozie: Sedan
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.7TDI 163KM
Napęd: FWD
Rok: 2006
Skrzynia: Manual
Kod silnika: BSG
Imię: Tomek
Wiek: 31
Dołączył: 1 Kwietnia 2008
Posty: 2356
Skąd: Warszawa
pit 76 



Model: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 1.8T 150KM
Napęd: FWD
Rok: 1999
Skrzynia: Manual
Wiek: 38
Dołączył: 18 Kwi 2009
Posty: 100
Skąd: poznan/IRL Cork
Wysłany: 2010-03-21, 09:18   

JARGUT witam

jakie masz objawy jak jedziesz.muli sie nie ma mocy????
mialem podobne objawy sprawdz najpierw jakie cisnienie daje tobie pompa paliwa, ona moezedzialac ale moze dawac zbyt słabe cisnienie. u mnie dzialala ale dawala tylko 1,5 bar a powinna okolo 3 bar

sprawdz cisnienie pompy paliwa doradzam
pozdro pit
 
 
sylwiasty 



Model: Inne
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 1.8T 150KM
Napęd: Quattro
Rok: 1997
Skrzynia: Manual
Wiek: 38
Dołączył: 26 Gru 2008
Posty: 4
Skąd: Suwałki/Podlasie
Wysłany: 2010-03-21, 09:30   

Witam! Jak kolega wyżej napisał, sprawdź ciśnienie paliwa, warto też przyjrzeć się dla przepływomierza - to że nie ma błędów nie świadczy o tym, że jest sprawny. Warto też podpiąć jaś manometr i sprawdzić w czasie jazdy jak turbinka pompuje.
Nie podałeś, jaki kod silnika. Nowsze chyba mają możliwość sprawdzenia ciśnienia doładowania za pomocą vag'a.
_________________
B2 1.6D '84 - 7.2000->4.2005
B4 ABT "Limited Edition" '94 - 5.2005->5.2009
A4 1.8T (AEB) Q Avant '97 - 5.2009-> http://sylwiasty.fotosik.pl/albumy/655385.html
 
 
Tomek.TDI 



Model: A6 C6
Nadwozie: Sedan
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.7TDI 163KM
Napęd: FWD
Rok: 2006
Skrzynia: Manual
Kod silnika: BSG
Imię: Tomek
Wiek: 31
Dołączył: 1 Kwietnia 2008
Posty: 2356
Skąd: Warszawa
pit 76 



Model: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 1.8T 150KM
Napęd: FWD
Rok: 1999
Skrzynia: Manual
Wiek: 38
Dołączył: 18 Kwi 2009
Posty: 100
Skąd: poznan/IRL Cork
Wysłany: 2010-03-21, 10:13   

nowsze tak
na Vag-u nie wykaze błedow pompy paliwa nie pokaże jekie cisnienie daje pompa. a przepływke warto na chwilke odpiac i wtedy zobaczyc czy jest roznica.
z moich doswiadczen mysle ze zaczalbym od pompy paliwa i przeplywki a dopiero pozniej szedl w strone turbiny (bo to juz zajeb...y koszt) tymbardziej ze jagar ma auto z 98 roku a to juz 12 lat i pompka w tym okresie bardzo czesto siada <ok>
 
 
dark79 



Model: A6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 1.8T APU 150KM
Napęd: FWD
Rok: 2000
Skrzynia: Manual
Kod silnika: APU
Imię: Darek
Pomógł: 1 raz
Wiek: 36
Dołączył: 22 Mar 2009
Posty: 90
Skąd: Penge/London
Wysłany: 2010-03-21, 11:29   

przeplywke mozna sprawdzic vagiem, zrobic logi dynamiczne, a co do weza od turba, na postoju (bez obciazenia silnika) turbo nie bedzie ladowalo, takze weze nie beda twarde, nalezaloby podlaczyc sie jakims manometrem i sprawdzic ile laduje podczas jazdy - mowa o turbo
 
 
JARGUT 


Model: A6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.5TDI 150KM
Napęd: Quattro
Rok: 1998
Skrzynia: Manual
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 13 Wrz 2009
Posty: 45
Skąd: Bochnia małopolska
Wysłany: 2010-03-21, 12:32   

właśnie nie mam czym sprawdzić ciśnienia paliwa jak to zrobić najtańszym kosztem
waga podpinałem ale modów nie umiem zrobić bo mam go krutko i narazie tylko zdjagnozować umiem błędy pokasowć i tyle
 
 
Tomek.TDI 



Model: A6 C6
Nadwozie: Sedan
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.7TDI 163KM
Napęd: FWD
Rok: 2006
Skrzynia: Manual
Kod silnika: BSG
Imię: Tomek
Wiek: 31
Dołączył: 1 Kwietnia 2008
Posty: 2356
Skąd: Warszawa
pit 76 



Model: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 1.8T 150KM
Napęd: FWD
Rok: 1999
Skrzynia: Manual
Wiek: 38
Dołączył: 18 Kwi 2009
Posty: 100
Skąd: poznan/IRL Cork
Wysłany: 2010-03-21, 15:30   

turbina bez obciazenia nie bedzie dawała
pod maska tak gdzie ida przewody paliwowe w miejscu gdzie gumowy wężyk nachodzi na metalowy sciagasz go(nie zapomnił pózniej załozyc metalowej obejmy zaciskowej, bo wezyk spadnie) podłączasz cisnieniomierz na długich wężykach wyciagasz go poza maske przyklejasz na przednia szybe zegarem w strone kabiny, zamykasz maske wsiadasz i jedziesz i wtedy sprawdzasz cisnienie podczas jazdy bo na przedniej szybie masz przyklejony cisnieniomierz <ok> (zapytaj mechanika czy nie ma takiego albo w sklepie)
 
 
Bilskirnir 



Model: A6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 1.8T AWT 150KM
Napęd: Quattro
Rok: 2001
Skrzynia: Manual
Kod silnika: AWT
Wiek: 31
Dołączył: 30 Mar 2010
Posty: 168
Skąd: Zabrze/Donegal
Wysłany: 2010-04-03, 01:00   

Mysle że kolega też powinien zobaczyc wszystkie węże zasilające od turbo do kolektora wraz z intercoolerem,często po udeżeniu zdeżakiem można wzrószyc intercooler a nawet sama konstrukcje.Dlaczego węże ? bo płowieją i je rozrywa.Na postoju kiedy wkręcasz silnik na 5 tys turbo się musi załączyc bo jest integralną częscią zasilającą silnik,na wężach musi byc odczuwalny przyrost cisnienia,nie taki jak podczas pełnego doładowania ale odczuwalny wyrażnie.
_________________
Errare humanum est,docendo discimus.Volenti nihil difficile.
Bilskirnir
 
 
JARGUT 


Model: A6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.5TDI 150KM
Napęd: Quattro
Rok: 1998
Skrzynia: Manual
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 13 Wrz 2009
Posty: 45
Skąd: Bochnia małopolska
Wysłany: 2010-04-08, 20:53   

przepraszam że nic nie piusałem ale komputer mi padł i nie było mnie
Mam takie pytanie ile powinna pompować ta turbinka w moim audi?
a i czy wystarczy mi miernik ciśnienia do 0.7 bar bo tylko takie znalazłem na allegro i zabiore sie za sprawdzenie jak tylko wróce z zagranicy
Dziekuje wszystkim za pomoc pozdrawiam
 
 
Tomek.TDI 



Model: A6 C6
Nadwozie: Sedan
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.7TDI 163KM
Napęd: FWD
Rok: 2006
Skrzynia: Manual
Kod silnika: BSG
Imię: Tomek
Wiek: 31
Dołączył: 1 Kwietnia 2008
Posty: 2356
Skąd: Warszawa
zarzyk 



Model: A6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 1.8T APU 150KM
Napęd: Quattro
Rok: 2000
Skrzynia: Manual
Kod silnika: APU
Wiek: 26
Dołączył: 04 Mar 2012
Posty: 411
Skąd: Łódź
Wysłany: 2012-03-20, 01:35   

Mam pytanie pierwsze auto z turbiną dopiero planuje kupic ale jak sprawdzić nie rozbierając silnika bo nie każy chce. Czy może jakieś błędy jak bym bym podpiął pod kompa i sprawdził coś? tylko nie mam pojęcia zupełnie na temat turbo.
_________________
Nie bój się eksperymentów. Amatorzy zbudowali Arkę Noego a fachowcy Tytanic-a
ETKA ELSA i VAG - zapraszam :)
 
 
karolmi25 


Model: A6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 1.8T AEB 150KM
Napęd: FWD
Rok: 1998
Skrzynia: Manual
Dołączył: 15 Lip 2012
Posty: 18
Skąd: tychy
Wysłany: 2012-07-19, 08:01   

Witam mam taki sam problem jak kolega auto traci jakby moc czasami czuć kopa tzn auto ciągnie i w pewnym monecie jakby coś puścili i jest moc ale nie zawsze. Więc mam pytanie o która pompę chodzi ta w zbiorniku czy pod maska i jakie ciśnienie powinno generować turbo .pozdro
_________________
karol
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do: