Forum Audi A6 Klub Strona Główna




PRZYPOMNIJ HASLO

 

 Ogłoszenie 
Zanim napiszesz nowy temat na forum a6, skorzystaj ze standardowej lub poniższej, dodatkowej wyszukiwarki. Twój problem mógł być już omawiany.

tuning audi a6 felgi audi a6 audi a6 xenon reklama Tarcze, hamulce forum audi a6 forum a6
Turboelita.pl Sklep alufelgi Express Parts Regeneracja HC Wyświetlacz LCD AZ Auto Serwis Układ hamulcowy Sprawdzenie VIN Sklepledowy.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[A6 C6] - xenon
Autor Wiadomość
satch 


Model: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.0 170KM
Napęd: FWD
Rok: 2005
Skrzynia: Manual
Pomógł: 4 razy
Wiek: 40
Dołączył: 10 Mar 2009
Posty: 136
Skąd: wrocław
Wysłany: 2009-03-23, 07:26   [A6 C6] - xenon

witam ponownie .....

wczoraj niestety jeden z ksenonów odmówił dalszej jazdy i zdechł :mrgreen:
trzeba dzis więc coś zrobić ale tak sobie szukam i sie zastanawiam czy jechać z tym od razu do Audi czy coś może na boku :roll:
zapewne w Audi własnie nie wiem ile ale pewno dużo a sam raczej nie będę grzebał przy tym zwłaszcza że nie wiem co i jak poza płynem do spryskiwaczy :mrgreen:

macie jakoeś rady ...

pozdrawiam <ok>
_________________
GPW
 
 
Tomek.TDI 



Model: A6 C6
Nadwozie: Sedan
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.7TDI 163KM
Napęd: FWD
Rok: 2006
Skrzynia: Manual
Kod silnika: BSG
Imię: Tomek
Wiek: 31
Dołączył: 1 Kwietnia 2008
Posty: 2356
Skąd: Warszawa
satch 


Model: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.0 170KM
Napęd: FWD
Rok: 2005
Skrzynia: Manual
Pomógł: 4 razy
Wiek: 40
Dołączył: 10 Mar 2009
Posty: 136
Skąd: wrocław
Wysłany: 2009-03-23, 07:59   

Użytkownik napisał/a:
Zanim dołączysz do klubu, powinieneś regulaminowo przedstawić się i przywitać w dziale Powitań

Popraw proszę tytuł tego wątku zgodnie zregulaminem. Zastosuj w nim odpowiednie tagi. W przypadku nie poprawienia, zostanie on usunięty



witam

juz raz powitanie było natomiast dane gdzies sie zagubiły więc ...


pozdro :lol:
_________________
GPW
 
 
goly191 



Model: A6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 2.4 170KM
Napęd: Quattro
Rok: 2002
Skrzynia: Tiptronic
Pomógł: 42 razy
Dołączył: 31 Paź 2008
Posty: 2304
Skąd: pomorskie
Wysłany: 2009-03-23, 08:51   

w C6 to trochę pojechali z tymi błotnikami :-/ dostęp do lampy jest taki sobie
ale do zrobienia, przecież oni też to jakoś wymieniają
ja bym sobie nie darował tej przyjemności z wymianą
ASO skroi naprawdę grubo za taką przyjemność
każdy lepszy warsztat który klepie grube fory też Ci to zrobi za duuuuużo mniej haj$u
a żarówkę kupić na allegro
nie patrzałem jak C6 ma z przodu, ale z tyłu to ma dziecinnie prosto, od bagażnika jest tylko jeden otwór, odkręca się 1 śrubę i lama wyjęta, po czym wymieniamy żarówkę :mrgreen:
 
 
Tomek.TDI 



Model: A6 C6
Nadwozie: Sedan
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.7TDI 163KM
Napęd: FWD
Rok: 2006
Skrzynia: Manual
Kod silnika: BSG
Imię: Tomek
Wiek: 31
Dołączył: 1 Kwietnia 2008
Posty: 2356
Skąd: Warszawa
satch 


Model: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.0 170KM
Napęd: FWD
Rok: 2005
Skrzynia: Manual
Pomógł: 4 razy
Wiek: 40
Dołączył: 10 Mar 2009
Posty: 136
Skąd: wrocław
Wysłany: 2009-03-23, 08:56   

cennik już znam

a ASO 750 zł plus robocizna :lol: :lol:

inny mechanik 250 zł

tylko pytanie czy nie wciśnie jakiegoś podruba i czy wogóle są takowe podróbki ...
dalej nie wiem co zrobie <hmm>
_________________
GPW
 
 
Tasior5 


Model: A6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.5TDI 180KM
Napęd: Quattro
Rok: 2002
Skrzynia: Manual
Pomógł: 4 razy
Wiek: 31
Dołączył: 07 Gru 2008
Posty: 122
Skąd: Opolskie(K-Koźle)
Wysłany: 2009-03-23, 11:19   

Kolego nie wiem jakiego typu masz żarnik .Ja miałem za Philips w hurtowni Hart zapłacić 340 zł oczywiście nie kupiłem. Dostałem numer od jakiegoś kolesia co się tym zajmuje i za tę kasę kupiłem dwie.Właśnie szukałem numeru do niego ,ale gdzieś się zagubił.Ktoś już chyba pisał o żarówkach ksenonowych może ma namiar na jakieś tańsze a firmowe.

Ps.?arniki wymienia się w kompletach.Jak wymienisz jedną to będą różnice w kolorach światła.I jest to prawda widziałem to na własne oczy u kumpla.
_________________
Pozdrawiam Patryk ;-)
 
 
satch 


Model: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.0 170KM
Napęd: FWD
Rok: 2005
Skrzynia: Manual
Pomógł: 4 razy
Wiek: 40
Dołączył: 10 Mar 2009
Posty: 136
Skąd: wrocław
Wysłany: 2009-03-23, 11:39   

racja , jesli zmieniać to raczej parę bo teoretycznie może byc różnica ...

dowiedziałem sie , że xenony nie gasną jak żarówa od razu tylko sie wypalają , sam tez nie wiem jak było u mnie bo jeżdżę w dzień zazwyczaj i nie widziałem barwy xenonu , może była inna i padła ale jeśli nie to do wymiany będzie jakaś puszka , nie pamiętam jak sie nazywa ... :lol: :lol:
mam pytanie , jesli ta puszka u mnie zaszwankowała to czy ten xenon , właściwie ta żarówka xenonowa będzie nadal dobra czy też sie nadaje do kubła ...

dalej nie wiem gdzie z tym jechać :roll:
jedna babka powiedziała , że będzie do wymiany potrzebny podnośnik :lol: :lol:
_________________
GPW
Ostatnio zmieniony przez satch 2009-03-23, 11:40, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Tomek.TDI 



Model: A6 C6
Nadwozie: Sedan
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.7TDI 163KM
Napęd: FWD
Rok: 2006
Skrzynia: Manual
Kod silnika: BSG
Imię: Tomek
Wiek: 31
Dołączył: 1 Kwietnia 2008
Posty: 2356
Skąd: Warszawa
Tasior5 


Model: A6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.5TDI 180KM
Napęd: Quattro
Rok: 2002
Skrzynia: Manual
Pomógł: 4 razy
Wiek: 31
Dołączył: 07 Gru 2008
Posty: 122
Skąd: Opolskie(K-Koźle)
Wysłany: 2009-03-23, 12:39   

Tak jak się wypala to widać bo zmienia barwę.Mi jak siadała też zauważyłem nie wiem jak się wymienia w C6 bo jeszcze takiej nie mam.Jedź do tego mechanika co pisałeś i zapytaj jakie ma firmy tą żarówkę. ;-)
_________________
Pozdrawiam Patryk ;-)
 
 
Funosek 



Model: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.0TDI 140KM
Napęd: FWD
Rok: 2005
Skrzynia: Manual
Kod silnika: BLB
Pomógł: 8 razy
Wiek: 23
Dołączył: 07 Mar 2009
Posty: 326
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2009-03-23, 14:39   

A ja jeszcze dopytam :-P
Jak wygląda taki żarnik, który się wymienia? Ma ktoś jakieś foto? :mrgreen: :mrgreen:
Takie jak żarówka mniej więcej? :-P
_________________
Audi A6
Usunieto pkt 29 regulaminu
 
 
Funosek 



Model: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.0TDI 140KM
Napęd: FWD
Rok: 2005
Skrzynia: Manual
Kod silnika: BLB
Pomógł: 8 razy
Wiek: 23
Dołączył: 07 Mar 2009
Posty: 326
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2009-03-23, 15:12   

Sorki. W sumie coś takiego znalazłem, ale wydawało mi się, że to nie to. Chciałem się upewnić :-P Jak wpisałem żarnik a6, to wyskoczyły tylko lampy i dalej nie miałem pojęcia jak to wygląda. A o oznaczeniu d2s nie miałem pojęcia.

Także dzięki za odpowiedź :-P
_________________
Audi A6
Usunieto pkt 29 regulaminu
 
 
Tomek.TDI 



Model: A6 C6
Nadwozie: Sedan
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.7TDI 163KM
Napęd: FWD
Rok: 2006
Skrzynia: Manual
Kod silnika: BSG
Imię: Tomek
Wiek: 31
Dołączył: 1 Kwietnia 2008
Posty: 2356
Skąd: Warszawa
tmr 



Model: A6 C7
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0 CDUC 245KM
Napęd: Quattro
Rok: 2012
Skrzynia: DSG
Kod silnika: CDUC
Imię: Tomasz
Pomógł: 71 razy
Dołączył: 03 Gru 2008
Posty: 875
Skąd: Konin/wlkp
Wysłany: 2009-03-23, 15:54   

satch napisał/a:
...nie widziałem barwy xenonu , może była inna i padła ale jeśli nie to do wymiany będzie jakaś puszka , nie pamiętam jak sie nazywa ... :lol: :lol:
mam pytanie , jesli ta puszka u mnie zaszwankowała to czy ten xenon , właściwie ta żarówka xenonowa będzie nadal dobra czy też sie nadaje do kubła ...

dalej nie wiem gdzie z tym jechać :roll:
jedna babka powiedziała , że będzie do wymiany potrzebny podnośnik :lol: :lol:


Wymiana palników xenonowych:
serwis: ok. 750 + "robocizna" (około 400-500pln ...jak znam życie...) :mrgreen:
samemu: 280PLN + godzina czasu
warsztat - jakieś 400 z robocizną (podnośnik może być potrzebny jeśli mechanik jest kurduplem i nie sięga do maski)

"Puszka":
- jeśli to przetwornica to w serwisie jakieś 270Euro+ robocizna (jak znam życie - duuużo... powiedzą, że trzeba demontować zderzak... 500-900pln?)
- "samemu" - 150pln+ 2 godziny czasu.
-warsztat: jakieś 400PLN w sumie (chyba że przetwornica nowa, to wtedy jakieś 600PLN)

Jeśli ta "puszka" to zapłonnik (potocznie nazywany ballastem) - to w serwisie jak znam życie jakieś 400PLN z robocizną
- samemu: 50PLN+ 20 minut (strona kierowcy), albo 30 minut(strona pasażera)
- warsztat: jakieś 150PLN.

Jeśli ta puszka to bordnetz to ceny jak w przypadku serwisu i przetwornic. Samemu nie zrobisz w warsztacie też nie. Przyczyna: ochrona komponentu.

Jeśli ta puszka to moduł lamp to:
- serwisie jakieś 900PLN
- samemu 200pln+30 minut pracy
- w warsztacie jakieś 400PLN

Jeśli ta puszka to :
- odłączona wtyczka, przetarty kabel, przepalony bezpiecznik to:
--- w serwisie skasować cię mogą jak za wymianę skrzyni biegów, albo jak za bezpiecznik (zależy od serwisu)
---samemu zrobisz to albo za darmo albo za 1pln + jakiś tam czas
---w warsztacie skasować cię mogą tak jak w serwisie :mrgreen:

Generalnie: sam nie wiem co bym wybrał. Dzisiaj i jutro pewno serwis. A w czwartek - grzebał bym samemu bo akurat będę miał wolny dzień.... :mrgreen: (a za zaoszczędzoną kaskę pojechałbym za tydzień na nurki do Hurghady :lol: )

Pozdrawiam, szkoda że Wrocek tak daleko.

p.s: jeśli popsuta jest "puszka" - nie musisz wymieniać palników. Palniki najlepiej d2s philips. Temp: 4300. Wyżej - łysi będą się co chwilę próbowali z Tobą ścigać... :lol:
 
 
tmr 



Model: A6 C7
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0 CDUC 245KM
Napęd: Quattro
Rok: 2012
Skrzynia: DSG
Kod silnika: CDUC
Imię: Tomasz
Pomógł: 71 razy
Dołączył: 03 Gru 2008
Posty: 875
Skąd: Konin/wlkp
Wysłany: 2009-03-23, 17:13   

:-) szkoda że nie wiedziałem wcześniej... bo mnie skasowano za każdą minutę pracy przy samochodzie... (no, prawie... końcówka brzmiała "i 45 minut" - i za tyle zapłaciłem...) - rzecz dotyczyła zarówno pracy mechanika, jak i elektryka (wykasowanie błędów po wymianie m. in żarówek...).

pozdr
_Tmr
 
 
goly191 



Model: A6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 2.4 170KM
Napęd: Quattro
Rok: 2002
Skrzynia: Tiptronic
Pomógł: 42 razy
Dołączył: 31 Paź 2008
Posty: 2304
Skąd: pomorskie
Wysłany: 2009-03-23, 18:02   

satch napisał/a:
mnie bo jeżdżę w dzień zazwyczaj i nie widziałem barwy xenonu

tak z dnia na dzień to się kolor nie zmieni
jest na nich 3000h czyli jakieś 180 tyś
chociaż na przetwornicach jest 2000h nie mam pojęcia na jakiej zasadzie się zużywają :-/
 
 
Tomek.TDI 



Model: A6 C6
Nadwozie: Sedan
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.7TDI 163KM
Napęd: FWD
Rok: 2006
Skrzynia: Manual
Kod silnika: BSG
Imię: Tomek
Wiek: 31
Dołączył: 1 Kwietnia 2008
Posty: 2356
Skąd: Warszawa
satch 


Model: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.0 170KM
Napęd: FWD
Rok: 2005
Skrzynia: Manual
Pomógł: 4 razy
Wiek: 40
Dołączył: 10 Mar 2009
Posty: 136
Skąd: wrocław
Wysłany: 2009-03-24, 07:13   

tmr napisał/a:
satch napisał/a:
...nie widziałem barwy xenonu , może była inna i padła ale jeśli nie to do wymiany będzie jakaś puszka , nie pamiętam jak sie nazywa ... :lol: :lol:
mam pytanie , jesli ta puszka u mnie zaszwankowała to czy ten xenon , właściwie ta żarówka xenonowa będzie nadal dobra czy też sie nadaje do kubła ...

dalej nie wiem gdzie z tym jechać :roll:
jedna babka powiedziała , że będzie do wymiany potrzebny podnośnik :lol: :lol:


Wymiana palników xenonowych:
serwis: ok. 750 + "robocizna" (około 400-500pln ...jak znam życie...) :mrgreen:
samemu: 280PLN + godzina czasu
warsztat - jakieś 400 z robocizną (podnośnik może być potrzebny jeśli mechanik jest kurduplem i nie sięga do maski)

"Puszka":
- jeśli to przetwornica to w serwisie jakieś 270Euro+ robocizna (jak znam życie - duuużo... powiedzą, że trzeba demontować zderzak... 500-900pln?)
- "samemu" - 150pln+ 2 godziny czasu.
-warsztat: jakieś 400PLN w sumie (chyba że przetwornica nowa, to wtedy jakieś 600PLN)

Jeśli ta "puszka" to zapłonnik (potocznie nazywany ballastem) - to w serwisie jak znam życie jakieś 400PLN z robocizną
- samemu: 50PLN+ 20 minut (strona kierowcy), albo 30 minut(strona pasażera)
- warsztat: jakieś 150PLN.

Jeśli ta puszka to bordnetz to ceny jak w przypadku serwisu i przetwornic. Samemu nie zrobisz w warsztacie też nie. Przyczyna: ochrona komponentu.

Jeśli ta puszka to moduł lamp to:
- serwisie jakieś 900PLN
- samemu 200pln+30 minut pracy
- w warsztacie jakieś 400PLN

Jeśli ta puszka to :
- odłączona wtyczka, przetarty kabel, przepalony bezpiecznik to:
--- w serwisie skasować cię mogą jak za wymianę skrzyni biegów, albo jak za bezpiecznik (zależy od serwisu)
---samemu zrobisz to albo za darmo albo za 1pln + jakiś tam czas
---w warsztacie skasować cię mogą tak jak w serwisie :mrgreen:

Generalnie: sam nie wiem co bym wybrał. Dzisiaj i jutro pewno serwis. A w czwartek - grzebał bym samemu bo akurat będę miał wolny dzień.... :mrgreen: (a za zaoszczędzoną kaskę pojechałbym za tydzień na nurki do Hurghady :lol: )

Pozdrawiam, szkoda że Wrocek tak daleko.

p.s: jeśli popsuta jest "puszka" - nie musisz wymieniać palników. Palniki najlepiej d2s philips. Temp: 4300. Wyżej - łysi będą się co chwilę próbowali z Tobą ścigać... :lol:


szacun , więcej pytań nie mam ... <ok>

[ Dodano: 2009-03-25, 08:16 ]
kolejne pytabko do znawców: czy aby dotrzec do przetwornicy trzeba zdejmować przedni zderzak :-?

[ Dodano: 2009-03-25, 08:17 ]
:-?
_________________
GPW
 
 
Dany1107 



Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.0TDI 140KM
Napęd: FWD
Rok: 2006
Skrzynia: Manual
Kod silnika: BRE
Wiek: 35
Dołączył: 08 Maj 2010
Posty: 97
Skąd: Thetford Norfolk.Kuj-Pom
Wysłany: 2011-12-28, 16:48   xenon

Odświeżę.Panowie a czy jest możliwe wsadzic soczewkę w zwykłe lampy?Tak jak np kolega tu opisał.Post kolegi EDAS . No to specyfikacje żarników mamy już za sobą. temat troche stary ale w razie co opiszę jak przerobić żeby zamiast h3 wstawić d2s. Otóż wystarczy zmienić mocowanie żarówki h3 wytłoczone w lustrze halogenu. osobiście powycinałem to mocowanie tak w środku żeby wszedł żarnik d2s, na giełdzie od lampiarza kupiłem soczewki od lamp ksenonowych od mercedesa (najprościej zamocować tam żarnik bo tylko wkładasz i zabezpieczasz tymi drucikami, w ori lampie audi trzeba jeszcze kupić specjalne pierścienie) Następnie montujesz to mocowanie na d2s od tych soczewek od merca w miejsce dawniejszego mocowanie h3 w twojej soczewce. Wkładasz soczewkę do lampy przykcęcasz i montujesz ori przetwornice. I Masz ori przetwornice Hella i ori żarówki d2s Phillips, lub jakie tam chcesz[b][/b]
_________________
Dany1107.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do: