Audi A6 Klub Polska Strona Główna




PRZYPOMNIJ HASLO

 


 Ogłoszenie 
WRC części samochodowe OC/AC OC/AC pompa wspomagania ZF Led Toyota Avensis felgi audi a6 warsztat Gdańsk Tarcze, hamulce forum audi a6
Pompy paliwa
Przepustnice
SklepOpon.com
opony i felgi
Kup OC/AC
Pompa oryginał
"ZF"
Maglownica
Sklepledowy.pl
Felgi aluminiowe
AZet Auto Serwis
Układ hamulcowy Sprawdzenie VIN

Weryfikacja Historii Wypadkowej Pojazdu


Poprzedni temat «» Następny temat
[A6 C6] Turbina, nieszczelność co robic ???
Autor Wiadomość
czako0 



Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.7TDI 180KM
Napęd: FWD
Rok: 2005
Skrzynia: Manual
Imię: Łukasz
Wiek: 41
Dołączył: 10 Kwi 2008
Posty: 48
Skąd: Gliwice/Tarnów
Wysłany: 2009-03-28, 16:50   [A6 C6] Turbina, nieszczelność co robic ???

witam korzystajac z ladnej pogody postanowilem zagladnac pod maske i oczy otwarły mi sie :shock: jak nigdy w okolo turbiny jest pelno nalotu o co kaman:
1. czym spowodowane jest to ze w okolo turbiny tyle dziadostwa sie narobilo (nieszczelność ?? ?)
2. jak to uratowac i co zrobic zeby problem znikł
3. czy mam powody do paniki i czy to pilna robota jest jakie moga byc nastepstwa i objawy niepokojące
4 . w eletronice silnika pijawił sie blad którego nie mozna usunąc
17608/P1200/004608 - Boost Pressure Control Valve (N249): Mechanical Malfunction
Possible Symptoms
Power Loss
Possible Solutions
Check Boost Pressure Control Valve (N249)
czy ma cos wspólnego z tym dziadostwem
poniżej załaczam zdjecia jak wyglada ta masakra prosze o ewentualna diagnoze

turbo.JPG
Plik ściągnięto 2137 raz(y) 97,59 KB

turbo3.JPG
Plik ściągnięto 2133 raz(y) 106,97 KB

turbo1.JPG
Plik ściągnięto 232 raz(y) 160,78 KB

turbo2.JPG
Plik ściągnięto 208 raz(y) 123,3 KB

_________________
http://www.squad-gliwice.pl
 
 
Dealer Audi A6 



Model: RS6 C5/C6
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 4.0 560KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004/2010
Skrzynia: Tiptronic
Posty: 4256
Skąd: Serwis
spanky 


Model: Inne
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 1.9TDI 110KM
Napęd: FWD
Rok: 2001
Skrzynia: Manual
Imię: Maciej
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 18 Mar 2009
Posty: 163
Skąd: Otwock
Wysłany: 2009-03-28, 18:04   

wyglada ze gdzies jest nieszczelnosc stad en syf ... wutrzyj wszytko i postaraj sie ja zlokalizowac ...

robiles logi dynamiczne doladowania ?
_________________
197PS/400Nm - powered by edc-tuning.pl
 
 
czako0 



Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.7TDI 180KM
Napęd: FWD
Rok: 2005
Skrzynia: Manual
Imię: Łukasz
Wiek: 41
Dołączył: 10 Kwi 2008
Posty: 48
Skąd: Gliwice/Tarnów
Wysłany: 2009-03-28, 18:09   

nie nic nie robilem jak pisalem zagladnąlem pod dekiel i ..... moim oczom ukazało sie to wlasnie bagno
_________________
http://www.squad-gliwice.pl
 
 
Dealer Audi A6 



Model: RS6 C5/C6
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 4.0 560KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004/2010
Skrzynia: Tiptronic
Posty: 4256
Skąd: Serwis
adi_si 


Model: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Diesel
Silnik: 1.9TDI 131KM
Napęd: FWD
Wiek: 35
Dołączył: 07 Cze 2008
Posty: 62
Skąd: Norge Łomża
Wysłany: 2009-03-28, 19:41   

wymyc i bedzie po problemie. chodzi o to ze drobiny oleju przyciagaja kurz i tyle robi sie cos takiego, u siebie w C5 tez tak mialem wymylem i jest spoko nie martw sie tym tyle
 
 
czako0 



Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.7TDI 180KM
Napęd: FWD
Rok: 2005
Skrzynia: Manual
Imię: Łukasz
Wiek: 41
Dołączył: 10 Kwi 2008
Posty: 48
Skąd: Gliwice/Tarnów
Wysłany: 2009-03-28, 19:54   

oki
dzieki za slowa otuchy powycieram to i zobacze potem jak sie sprawy maja obys mial racje pozdrawiam
_________________
http://www.squad-gliwice.pl
 
 
vipsan 



Model: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Diesel
Napęd: Quattro
Rok: 2006
Skrzynia: Tiptronic
Pomógł: 1 raz
Wiek: 36
Dołączył: 01 Sty 2009
Posty: 93
Skąd: Legnica
Wysłany: 2009-03-28, 20:30   

Kolego mialem dokladnie to samo jest to spowodowne osadzaniem sie tam rosy od zimnego powietrza z turbiny i po paru miesiacach widac to co widac! Po wyczyszczeniu w grudniu jest nadal czyste! Wiec nic sie nie martw ten typ tak ma!

Pozdrawiam!
_________________
AUDI A6 C6 2006
3.0 TDI QUATTRO
 
 
Dealer Audi A6 



Model: RS6 C5/C6
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 4.0 560KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004/2010
Skrzynia: Tiptronic
Posty: 4256
Skąd: Serwis
czako0 



Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.7TDI 180KM
Napęd: FWD
Rok: 2005
Skrzynia: Manual
Imię: Łukasz
Wiek: 41
Dołączył: 10 Kwi 2008
Posty: 48
Skąd: Gliwice/Tarnów
Wysłany: 2009-03-28, 21:23   

no skoro tak to jutro podwijam rekawy i do roboty dzieki za podpowiedzi pozdrawiam
_________________
http://www.squad-gliwice.pl
 
 
tmr 



Model: A6 C7
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0 CDUC 245KM
Napęd: Quattro
Rok: 2012
Skrzynia: DSG
Kod silnika: CDUC
Imię: Tomasz
Pomógł: 71 razy
Dołączył: 03 Gru 2008
Posty: 870
Skąd: Konin/wlkp
Wysłany: 2009-03-29, 08:44   

Hej, spokojnie... ;-)
Ten syf tam jeśli tylko nie ulega samozapłonowi ze względu na grubość warstwy - to nic to.
... gorzej tak naprawdę, jeśli by go tam zupełnie nie było po parudziesięciu tysiącach kilometrów... :mrgreen:
Dolot do turbiny od strony filtra powietrza NIE JEST szczelny i szczelny nie będzie. Zaraz z dolotem jest wiatrak turbiny (łożysko smarowane olejem...). Jeśli turbina chodzi (i wszystko z nią w porządku) - taki osad może, a nawet powinien się wokół jej dolotu zbierać (chociażby ze względu na dodatnie ciśnienia na dolocie przy większych prędkościach i jeździe na "luzie"). Dodatkowo - dolot przy pracy turbiny faktycznie potrafi się znacznie oziębić, a na jego powierzchni zaczyna kondensować para wodna.
Jeśli tylko w aucie nie ubywa Ci oleju ("smarowanie 1 litrem oleju na 1000 kilometrów ;-) ), nie masz zasyfionego od wewnątrz filtra powietrza, nie dymisz jak parowóz, nie musisz odepchnąć się nogami, żeby auto ruszyło i turbo przy załączaniu nie wydaje tak cudownego dźwięku jak zimna turbina F-16 - TO LUZIK.

Wyczyścić można, ale bądź świadom, że tak może być :-D
 
 
czako0 



Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.7TDI 180KM
Napęd: FWD
Rok: 2005
Skrzynia: Manual
Imię: Łukasz
Wiek: 41
Dołączył: 10 Kwi 2008
Posty: 48
Skąd: Gliwice/Tarnów
Wysłany: 2009-03-29, 09:33   

dziekówa za wyczerpujace odpowiedzi na temat tylko teraz pozostał błąd w elektronice silnika pozdrawiam

[ Dodano: 2009-03-29, 12:57 ]
ok wyczyscilem wszystko dokladnie przemywajac benzyna potem dokrecilem wszystkie połaczenia i okazało sie ze ten łacznik na fotce a dokładniej opaski musiałem sporo dokrecic co to za łacznik czy to dolot do turba??? mam nadzieje ze bedzie spokój na jakis czas pozdrawiam <piwo>
aha jeszcze jedno czy na tym wężu powyżej nie powinno byc opaski ?? ??

turbo4.JPG
Plik ściągnięto 2117 raz(y) 125,41 KB

_________________
http://www.squad-gliwice.pl
 
 
Dealer Audi A6 



Model: RS6 C5/C6
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 4.0 560KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004/2010
Skrzynia: Tiptronic
Posty: 4256
Skąd: Serwis
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do: