Forum Audi A6 Klub Strona Główna




PRZYPOMNIJ HASLO

 

 Ogłoszenie 
Zanim napiszesz nowy temat na forum a6, skorzystaj ze standardowej lub poniższej, dodatkowej wyszukiwarki. Twój problem mógł być już omawiany.

tuning audi a6 felgi audi a6 audi a6 xenon reklama Tarcze, hamulce forum audi a6 forum a6
Turboelita.pl Sklep alufelgi Express Parts Regeneracja HC Wyświetlacz LCD AZ Auto Serwis Układ hamulcowy Sprawdzenie VIN Sklepledowy.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[A6 C6] Rozładowywanie akumulatora w nocy.
Autor Wiadomość
pan42 



Model: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.0TDI 140KM
Napęd: FWD
Rok: 2005
Skrzynia: Manual
Imię: Andrzej
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 11 Lip 2008
Posty: 497
Skąd: lubelskie
Wysłany: 2010-10-04, 22:13   

pama napisał/a:
pan42,
hmmm, no tak mi przyszlo do glowy... skoro odpalanie auta, tez dokonuje sie na takiej samej zasadzie... <ok>


Przy odpalaniu cały prąd bierze rozrusznik.
 
 
Tomek.TDI 



Model: A6 C6
Nadwozie: Sedan
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.7TDI 163KM
Napęd: FWD
Rok: 2006
Skrzynia: Manual
Kod silnika: BSG
Imię: Tomek
Wiek: 31
Dołączył: 1 Kwietnia 2008
Posty: 2356
Skąd: Warszawa
pama 



Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.7TDI 180KM
Napęd: FWD
Rok: 2007
Skrzynia: Manual
Kod silnika: BPP
Pomógł: 10 razy
Wiek: 33
Dołączył: 17 Gru 2009
Posty: 1259
Skąd: München / Bayern / DE
Wysłany: 2010-10-05, 08:24   

pan42 napisał/a:
pama napisał/a:
pan42,
hmmm, no tak mi przyszlo do glowy... skoro odpalanie auta, tez dokonuje sie na takiej samej zasadzie... <ok>


Przy odpalaniu cały prąd bierze rozrusznik.


no to ciulowo.. nie mam juz pomyslu, jak pomoc Wam :))
_________________

 
 
Arrni 



Model: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.0TDI 140KM
Napęd: FWD
Rok: 2005
Skrzynia: Manual
Kod silnika: BLB
Pomógł: 13 razy
Wiek: 30
Dołączył: 31 Mar 2010
Posty: 486
Skąd: Bełchatów
Wysłany: 2010-10-05, 10:44   

akumulatory maja to do siebie ze ich zywotnosc jest max do 5 lat pozniej wlasnie zaczynaja sie dziac tego typu rzeczy co opisujecie, mozecie je ladowac i ladowac ale nigdy ich nie naladujecie w 100 % wezcie sobie np baterie z telefonu z czasem zaczynaja trzymac coraz mniej czasu prad . Płytki w akumulatorach o duzym amperarzu sa dosyc blisko poustawiane a z czasem one sie zaczynaja wyginac co oznacza ze ich wydajnosc spada. Fakt odpalicie auto jedziecie pare km widzicie 100 % ale to tylko zwykle zludzenie akumulator zostal rozgrzany przez ladowanie z alternatora no i troche podladowany , pozniej postoi ostygnie i spowrotem wroci do pierwotnego stanu przyklad padla wam bateria w tel wyjmijcie rozgrzejcie ja i wlozcie ja spowortem gwarantuje 2 minuty dzialania fona . Chodz nie znam sie na alternatorach nie wiem z jakim Amperarzem laduja akumulator ale watpie zeby to bylo duzo moze kolo 20 amper co by oznaczala pelne naladowanie akumaltora 100A osiagniesz po ciaglej 5 godzinna jazda . Bez zadnych ala tuby wzmacniaczy i innych bajerow .

Proponuje kupic lub isc na jakas ugode ze sprzedawca nowy akumulator zadnej polskiej centry . kupujac nowy akumulator zawsze patrzcie na date jego produkcji gdyz nigdy nie patrzymy ile on tam naprawde juz lezy jesli znowusz lezy dlugo nalezy go naladowac .

Jak ladowac chyba wszyscy wiedza 100 A akuma 5A x 20 godzin .

Jelsi to jest akumulator ktory wymaga obslugi sprawdzcie stan wody i gestosc elektrolitu .

Przy odpalaniu mojego autka calego pradu niebierze rozrusznik bo juz tak czy tak mam wlaczone swiatla czy to sa dziene czy xenon sa wlaczone

W zime polecam przed rozruchem silnika wlaczyc swiatla na 2-3 sekundy zeby wzbudzic akumulator .

Jak sie myle prosze mnie poprawic.
 
 
Tomek.TDI 



Model: A6 C6
Nadwozie: Sedan
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.7TDI 163KM
Napęd: FWD
Rok: 2006
Skrzynia: Manual
Kod silnika: BSG
Imię: Tomek
Wiek: 31
Dołączył: 1 Kwietnia 2008
Posty: 2356
Skąd: Warszawa
Arrni 



Model: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.0TDI 140KM
Napęd: FWD
Rok: 2005
Skrzynia: Manual
Kod silnika: BLB
Pomógł: 13 razy
Wiek: 30
Dołączył: 31 Mar 2010
Posty: 486
Skąd: Bełchatów
Wysłany: 2010-10-05, 18:08   

no faktycznie masz racje przyjacielu tylko ze alternator laduje od 20 do 180 A w zaleznosci ile urzadzen w danej chwili jest wlaczonych , wiec tak czy tak 180 A napewno nie idzie na akume bo by ja chyba rozerwalo a najlepiej naladowany akumulator jest wtedy kiedy dajemy jego moc dzielona na 20 wychodzi nam ile Amper ma byc na godizne i to razy wlasnie 20 godzin. a te nasze A6 maja tyle elektroniki ze naprawde malo zostaje z tych 180 A na ladowanie akumy . wiec tak czy tak moje zdanie jest takie zeby w pelni naladowac akumulator alternatorem potrzeba 5 godzinnej jazdy.
 
 
Masta 



Model: Inne
Nadwozie: Inne
Zasilanie: Benzyna
Silnik: Inny
Napęd: FWD
Rok: 2010
Skrzynia: Manual
Imię: J
Wiek: 26
Dołączył: 25 Lip 2009
Posty: 255
Skąd: Lubelskie, Teraz za granicą.
Wysłany: 2010-10-05, 18:32   

Też miałem problem z aku.. rano nie chciał odpalić. Pewnie był od nowości.. i miał na karku 5 lat i się wysłużył.
Po wymianie na nowy, autko pali na dotyk i cały czas jest 100% ;-)
_________________
Jest - Volvo C70 II 2.5T
 
 
MaTyS 



Model: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0 TDI 233KM
Napęd: Quattro
Rok: 2007
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: ASB
Pomógł: 55 razy
Dołączył: 11 Sie 2009
Posty: 1633
Skąd: Mazury
Wysłany: 2010-10-05, 18:37   

Arrni napisał/a:

Jak ladowac chyba wszyscy wiedza 100 A akuma 5A x 20 godzin .


Ja na przykład wiem, że ładować powinniśmy prądem nie większym niż 1/10 pojemności nie dłużej niż 10 godzin... .
_________________

 
 
Tomek.TDI 



Model: A6 C6
Nadwozie: Sedan
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.7TDI 163KM
Napęd: FWD
Rok: 2006
Skrzynia: Manual
Kod silnika: BSG
Imię: Tomek
Wiek: 31
Dołączył: 1 Kwietnia 2008
Posty: 2356
Skąd: Warszawa
Arrni 



Model: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.0TDI 140KM
Napęd: FWD
Rok: 2005
Skrzynia: Manual
Kod silnika: BLB
Pomógł: 13 razy
Wiek: 30
Dołączył: 31 Mar 2010
Posty: 486
Skąd: Bełchatów
Wysłany: 2010-10-05, 19:08   

no i dobrze sie orjetujesz NIE WIECEJ niz 10 A :)
 
 
Aron 



Model: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0 TDI 233KM
Napęd: Quattro
Rok: 2005
Skrzynia: Tiptronic
Pomógł: 3 razy
Wiek: 35
Dołączył: 23 Mar 2010
Posty: 272
Skąd: Słupsk
Ostrzeżeń:
 2/3/6
Wysłany: 2010-10-05, 21:49   

Masta napisał/a:
Też miałem problem z aku.. rano nie chciał odpalić. Pewnie był od nowości.. i miał na karku 5 lat i się wysłużył.
Po wymianie na nowy, autko pali na dotyk i cały czas jest 100% ;-)


Przy wymianie wyjąłeś najpierw stary, a następnie włożyłeś nowy, czy kombinowałeś z prostownikiem, aby cały czas prąd był w aucie?

Póki co, jak jeżdżę co dzień, czy co drugi, to cały czas 100%, spada do 10% po 6 dniach bez użytkowania, więc na razie nie wymieniam!
_________________
Zużycie paliwa - Motostat.pl
 
 
Masta 



Model: Inne
Nadwozie: Inne
Zasilanie: Benzyna
Silnik: Inny
Napęd: FWD
Rok: 2010
Skrzynia: Manual
Imię: J
Wiek: 26
Dołączył: 25 Lip 2009
Posty: 255
Skąd: Lubelskie, Teraz za granicą.
Wysłany: 2010-10-06, 17:15   

Aron napisał/a:
Przy wymianie wyjąłeś najpierw stary, a następnie włożyłeś nowy, czy kombinowałeś z prostownikiem, aby cały czas prąd był w aucie?

Z żadnymi prostownikami sie nie bawiłem.
Po prostu, odłączyłem klemy i wyjąłem stary aku (alarm sie załączył ;-) ) podłączyłem nowy i gitara.
_________________
Jest - Volvo C70 II 2.5T
 
 
Tomek.TDI 



Model: A6 C6
Nadwozie: Sedan
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.7TDI 163KM
Napęd: FWD
Rok: 2006
Skrzynia: Manual
Kod silnika: BSG
Imię: Tomek
Wiek: 31
Dołączył: 1 Kwietnia 2008
Posty: 2356
Skąd: Warszawa
crn 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Napęd: Quattro
Rok: 2005
Skrzynia: Automat
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 17 Sty 2010
Posty: 273
Skąd: PCH
Wysłany: 2010-10-07, 10:46   

Panowie, czy ktoś ma konkretną wiedzę jak sprawdzić czy została wykonana akcja serwisowa na wentylatory. Słyszałem różne wersje. Jedna, że wiązka jest przy wentylatorach, druga że jest gdzieś na podszybiu.
Jak wiadomo, wentylatory mogą rozładowywać akumulator. Ponoć akcję miałem wykonaną. Pisze "ponoć" bo przy okazji miałem też wykonywaną inną usługę, za którą skasowali a jej nie wykonali.
Chciałbym wyeliminować tę przyczynę i stąd moje pytanie o tę właśnie wiązkę. Może ktoś zna jej numer kat.?
_________________
Było:
Laguna II '01 1,9 dCi
A6 Avant C5 '03 2.5 TDi 180 KM Quattro Tip
A4 B7 '05 2.0 TDi 140 KM Multi
A6 Avant C6 '05 3.0 TDi 224 KM Quattro Tip
 
 
KMS 


Model: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 2.4 177KM
Napęd: FWD
Rok: 2005
Skrzynia: Manual
Imię: Ryszard
Pomógł: 9 razy
Dołączył: 15 Mar 2009
Posty: 377
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2010-10-07, 11:28   

Miałem dwie akcje serwisowe które są potwierdzone nalepkami w komorze koła zapasowego.
 
 
crn 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Napęd: Quattro
Rok: 2005
Skrzynia: Automat
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 17 Sty 2010
Posty: 273
Skąd: PCH
Wysłany: 2010-10-07, 13:23   

KMS, to że jest wlepka to teoretycznie świadczy, że akcja została wykonana. Piszę teoretycznie bo dziwnym trafem do dzisiaj w bazie audi nie ma tego odnotowanego faktu wykonania akcji w moim pojeździe. Po za tym opisywałem już sprawę nie wykonanej usługi przez serwis pomimo wystawienia faktury. Historie takie pewnie można by mnożyć ale nie o to tutaj chodzi. Chciałbym po prostu zweryfikować czy akcja została wykonana i czy to nie wentylatory mi bałagan robią.
Dodam, że wlepkę w kole też mam.
_________________
Było:
Laguna II '01 1,9 dCi
A6 Avant C5 '03 2.5 TDi 180 KM Quattro Tip
A4 B7 '05 2.0 TDi 140 KM Multi
A6 Avant C6 '05 3.0 TDi 224 KM Quattro Tip
 
 
Tomek.TDI 



Model: A6 C6
Nadwozie: Sedan
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.7TDI 163KM
Napęd: FWD
Rok: 2006
Skrzynia: Manual
Kod silnika: BSG
Imię: Tomek
Wiek: 31
Dołączył: 1 Kwietnia 2008
Posty: 2356
Skąd: Warszawa
KMS 


Model: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 2.4 177KM
Napęd: FWD
Rok: 2005
Skrzynia: Manual
Imię: Ryszard
Pomógł: 9 razy
Dołączył: 15 Mar 2009
Posty: 377
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2010-10-07, 14:46   

crn napisał/a:
do dzisiaj w bazie audi nie ma tego odnotowanego faktu wykonania akcji w moim pojeździe


Usuń "wlepkę" i jedź do innego serwisu, potwierdzą wymianę wiązki lub ją wymienią :-)
 
 
crn 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Napęd: Quattro
Rok: 2005
Skrzynia: Automat
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 17 Sty 2010
Posty: 273
Skąd: PCH
Wysłany: 2010-10-07, 16:06   

KMS, no jest myśl <ok> Chyba tak zrobię. Poczekam jednak czy się ze mną skontaktują z serwisu bo mieli to zrobić.
_________________
Było:
Laguna II '01 1,9 dCi
A6 Avant C5 '03 2.5 TDi 180 KM Quattro Tip
A4 B7 '05 2.0 TDi 140 KM Multi
A6 Avant C6 '05 3.0 TDi 224 KM Quattro Tip
 
 
fenomenalny 



Model: A6 C7
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0 CDUC 245KM
Napęd: Quattro
Rok: 2011
Skrzynia: DSG
Kod silnika: CDUC
Imię: Patryk
Pomógł: 7 razy
Wiek: 33
Dołączył: 25 Mar 2010
Posty: 1188
Skąd: Września/WIELKOPOLSKA
Wysłany: 2010-10-07, 21:25   

crn, ciekaw jestem czy ta akcja byla wykonana czy nie. Ale dla samej pewnosci siebie na noc bym odlaczyl wzmacniacz w baganziku! i zoabcyzl czy nie ebdzie roznicy!
_________________
.............. aby innym było wygodniej. :)
 
 
Tomek.TDI 



Model: A6 C6
Nadwozie: Sedan
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.7TDI 163KM
Napęd: FWD
Rok: 2006
Skrzynia: Manual
Kod silnika: BSG
Imię: Tomek
Wiek: 31
Dołączył: 1 Kwietnia 2008
Posty: 2356
Skąd: Warszawa
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do: