Audi A6 Klub Polska Strona Główna




PRZYPOMNIJ HASLO

 


 Ogłoszenie 
Zanim napiszesz nowy temat na forum a6, skorzystaj ze standardowej lub poniższej, dodatkowej wyszukiwarki. Twój problem mógł być już omawiany.

OC/AC OC/AC Regeneracja reflektorów części aut superparts.pl Led Toyota Avensis felgi audi a6 milionczesci warsztat Gdańsk Tarcze, hamulce forum audi a6
SklepOpon.com
opony i felgi
Kalkulator
OC/AC
Regeneracja
reflektorów
superparts.pl
Sklepledowy.pl
Felgi aluminiowe
Części A6 C5
AZet Auto Serwis
Układ hamulcowy Sprawdzenie VIN

Weryfikacja Historii Wypadkowej Pojazdu


Poprzedni temat «» Następny temat
[A6 C6 2.7TDI] PROBLEM Z "PRZEPUSTNIC?"
Autor Wiadomość
Rangers 


Model: A6 C7
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0 CDUC 245KM
Napęd: Quattro
Rok: 2011
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: CDUC
Imię: Robert
Dołączył: 31 Maj 2012
Posty: 56
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2012-06-05, 08:52   

[quote="0x4B25A"], dzięki wielkie za zainteresowanie, poczekam, może ktoś doradzi <luzik>

[ Dodano: 2012-06-05, 08:53 ]
Wielkie sorki za Twój nick ale dopiero tu trenuję <lol>
 
 
Warsztat Audi 

forum

Model: A6 C5
Podwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 4.0 560KM
Napęd: Quattro
Rok: 2003
Skrzynia: Tiptronic
Imię: Sebastian
Wiek: 35
Dołączył: 20 luty 2012
Posty: 1256
Skąd: Mazowieckie
0x4B25A 



Model: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 3.2 FSI 255KM
Napęd: Quattro
Rok: 2005
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: AUK
Imię: Krzysztof
Pomógł: 136 razy
Wiek: 32
Dołączył: 30 Sty 2011
Posty: 7095
Skąd: Warszawa/Nowy Sącz
Wysłany: 2012-06-05, 08:53   

Rangers, nie ma sprawy... z tego co widzę, to nie ma 'jedynie słusznej drogi', więc raczej będziesz musiał wybrać coś dla siebie, ew. coś, co będzie wykonywalne dla Twojego mechanika...


Rangers napisał/a:
Wielkie sorki za Twój nick ale dopiero tu trenuję


<luzik> Klikasz poprostu na nick :)
 
 
Rangers 


Model: A6 C7
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0 CDUC 245KM
Napęd: Quattro
Rok: 2011
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: CDUC
Imię: Robert
Dołączył: 31 Maj 2012
Posty: 56
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2012-06-05, 09:16   

0x4B25A, .... i życie stało się prostsze :> Dzięki
 
 
Warsztat Audi 

forum

Model: A6 C5
Podwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 4.0 560KM
Napęd: Quattro
Rok: 2003
Skrzynia: Tiptronic
Imię: Sebastian
Wiek: 35
Dołączył: 20 luty 2012
Posty: 1256
Skąd: Mazowieckie
szczerba2 



Model: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0 BMK 224KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: BMK
Imię: Marcin
Pomógł: 55 razy
Wiek: 37
Dołączył: 28 Sie 2011
Posty: 1629
Skąd: OSTROWIEC ŚW.
Wysłany: 2012-06-05, 14:22   

Rangers, vcds- wejdz w 01 , dalej dajesz 03 output test, dalej dajesz next. powodzenia
http://translate.google.p...26prmd%3Divnsfd zakładka vcds reczny
_________________
szczerba m
WIRUS 315 KM .
PL MMI 3G+hdd
pdc+,kamera
kessy.
Auto roleta+boczne,
oswietlenie led ambiente,
full xenon
swap z gzw na kgx,
alu ori 17",
tmps high.
ACC distronic
FL LICZNIK
asystent świateł
obsługa głosowa SDS
side asist
reszta to zbędne kg
plan -abt 350km/670nm
 
 
Rangers 


Model: A6 C7
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0 CDUC 245KM
Napęd: Quattro
Rok: 2011
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: CDUC
Imię: Robert
Dołączył: 31 Maj 2012
Posty: 56
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2012-06-05, 15:14   

Ok, dzięki wielkie, wieczorkiem się podłącze i dam znać o wynikach

[ Dodano: 2012-06-06, 10:13 ]
Siemka,
zrobiłem ten test wyjść ale mi to nic za wiele nie mówi. Poprostu myślałem że będzie jakaś możliwosć zapisania tych testów i przedstawienia Wam. ALe co zauważyłem to przy teście Intake Manifold Runner Control Bank 1: Electrical Malfunction w dwoch okienkach występowały wartośći 80,5% i zmieniały się na 20,9% (i tak na zmianę ), natomiast przy teście ..... Bank 2, zmieniała się tylko wartość w jednym okienku, w drugim była cały czas 89% (nie zmieniała się). Po tym teście wykonałem skan i znowu ukazał się błąd:

17426 - Intake Manifold Runner (Bank 2): Lower limit not reached
P1018 - 001 - Upper Limit Exceeded

Przed całym testem wyjść zrobiłem tak jak Piotruś nakazał: błąd zapisałem i wykasowałem. Czy ta jedna wartość która się nie zmieniała może o czymś świadczyć??? A może źle zrobiłem ten test ?? ??
 
 
szczerba2 



Model: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0 BMK 224KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: BMK
Imię: Marcin
Pomógł: 55 razy
Wiek: 37
Dołączył: 28 Sie 2011
Posty: 1629
Skąd: OSTROWIEC ŚW.
Wysłany: 2012-06-08, 12:53   

czyli bank 2 uwalony
..w drugim była cały czas 89% (nie zmieniała się)..
_________________
szczerba m
WIRUS 315 KM .
PL MMI 3G+hdd
pdc+,kamera
kessy.
Auto roleta+boczne,
oswietlenie led ambiente,
full xenon
swap z gzw na kgx,
alu ori 17",
tmps high.
ACC distronic
FL LICZNIK
asystent świateł
obsługa głosowa SDS
side asist
reszta to zbędne kg
plan -abt 350km/670nm
 
 
Warsztat Audi 

forum

Model: A6 C5
Podwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 4.0 560KM
Napęd: Quattro
Rok: 2003
Skrzynia: Tiptronic
Imię: Sebastian
Wiek: 35
Dołączył: 20 luty 2012
Posty: 1256
Skąd: Mazowieckie
fenomenalny 



Model: A6 C7
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0 CDUC 245KM
Napęd: Quattro
Rok: 2011
Skrzynia: DSG
Kod silnika: CDUC
Imię: Patryk
Pomógł: 7 razy
Wiek: 35
Dołączył: 25 Mar 2010
Posty: 1188
Skąd: Września/WIELKOPOLSKA
Wysłany: 2012-06-08, 16:09   

Gdyby co, ale potwierdze to w przyszlym tygodniu, podejme sie regeneracji kolektorów, praktycznie z dozywotnia gwarancja za dobre pieniadze :-) . W przyszlym tygodniu potwierdze co i jak.:)
_________________
.............. aby innym było wygodniej. :)
 
 
fenomenalny 



Model: A6 C7
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0 CDUC 245KM
Napęd: Quattro
Rok: 2011
Skrzynia: DSG
Kod silnika: CDUC
Imię: Patryk
Pomógł: 7 razy
Wiek: 35
Dołączył: 25 Mar 2010
Posty: 1188
Skąd: Września/WIELKOPOLSKA
Wysłany: 2012-06-10, 09:04   

Użytkownik, naddza sie nadadza:) wlasnie tak mam zrobione u sibie, ale......... nie zapomnij o wyregulowaniu przy kompie tych klap
_________________
.............. aby innym było wygodniej. :)
 
 
MaTyS 



Model: A6 C7
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0 CDUC 245KM
Napęd: Quattro
Rok: 2013
Skrzynia: S-tronik
Kod silnika: CDUD
Imię: Piotr
Pomógł: 73 razy
Dołączył: 11 Sie 2009
Posty: 1978
Skąd: Iława
Wysłany: 2012-06-10, 10:26   

Ja też na razie spokój, lewy wymieniany przez poprzedniego właściciela przy 150 tys, przy 190 tys ponownie wymontowywane ale nie mam informacji o wymianie. Tak jak kolega również przyglądałem się podobnym modelarskim elementom ;)
 
 
Warsztat Audi 

forum

Model: A6 C5
Podwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 4.0 560KM
Napęd: Quattro
Rok: 2003
Skrzynia: Tiptronic
Imię: Sebastian
Wiek: 35
Dołączył: 20 luty 2012
Posty: 1256
Skąd: Mazowieckie
Rangers 


Model: A6 C7
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0 CDUC 245KM
Napęd: Quattro
Rok: 2011
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: CDUC
Imię: Robert
Dołączył: 31 Maj 2012
Posty: 56
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2012-06-11, 11:59   

szczerba2 napisał/a:
czyli bank 2 uwalony
..w drugim była cały czas 89% (nie zmieniała się)..


A czy bank 2 to strona pasażera? Temat by ł już kiedyś "wałkowany" i pamiętam że były różne zdania, więc pytam ?
W "drugim" tzn. w drugim okienku pomiarowym, były dwa , w pierwszym wartość się zmieniała a w drugim nie - cały czas 89% .
A tak konkretnie to rozumiem że "wyrobiły "się luzy przy przepustnicy i to trzeba zregenerować ? Nie sam silniczek ?
 
 
fenomenalny 



Model: A6 C7
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0 CDUC 245KM
Napęd: Quattro
Rok: 2011
Skrzynia: DSG
Kod silnika: CDUC
Imię: Patryk
Pomógł: 7 razy
Wiek: 35
Dołączył: 25 Mar 2010
Posty: 1188
Skąd: Września/WIELKOPOLSKA
Wysłany: 2012-06-11, 18:30   

Rangers, latwo to sprawdzic:) wchodzisz vcdsem w silnik i tam wybierasz test. i sprawdzasz gdy robi ci tes bank2 ktora strona sie rusza czy strona pasazera czy kierwocy:
)
_________________
.............. aby innym było wygodniej. :)
 
 
szczerba2 



Model: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0 BMK 224KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: BMK
Imię: Marcin
Pomógł: 55 razy
Wiek: 37
Dołączył: 28 Sie 2011
Posty: 1629
Skąd: OSTROWIEC ŚW.
Wysłany: 2012-06-11, 20:51   

Rangers, u ciebie wygląda na uszkodzenie samego silniczka skoro wartośc się nie zmienia a powinna 80- 20 procent podczas testu,sprawdz czy wajch sie przy tescie porusza.......bank 2 to strona prawa czyli pasażer
_________________
szczerba m
WIRUS 315 KM .
PL MMI 3G+hdd
pdc+,kamera
kessy.
Auto roleta+boczne,
oswietlenie led ambiente,
full xenon
swap z gzw na kgx,
alu ori 17",
tmps high.
ACC distronic
FL LICZNIK
asystent świateł
obsługa głosowa SDS
side asist
reszta to zbędne kg
plan -abt 350km/670nm
 
 
Warsztat Audi 

forum

Model: A6 C5
Podwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 4.0 560KM
Napęd: Quattro
Rok: 2003
Skrzynia: Tiptronic
Imię: Sebastian
Wiek: 35
Dołączył: 20 luty 2012
Posty: 1256
Skąd: Mazowieckie
fenomenalny 



Model: A6 C7
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0 CDUC 245KM
Napęd: Quattro
Rok: 2011
Skrzynia: DSG
Kod silnika: CDUC
Imię: Patryk
Pomógł: 7 razy
Wiek: 35
Dołączył: 25 Mar 2010
Posty: 1188
Skąd: Września/WIELKOPOLSKA
Wysłany: 2012-06-11, 22:05   

a ja sie nie zgodze:) z toba:) Czasami bywa tak ze jak wyjdzie poza wartosc to silniczek nie daje znakow zycia nawet podczas testow:) Przerabialem juz to kilkukrotnie. Dopiero po zrobieniu i ustawieniu kolektora wszytsko zaczelo ponownie pracowac:_
_________________
.............. aby innym było wygodniej. :)
 
 
szczerba2 



Model: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0 BMK 224KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: BMK
Imię: Marcin
Pomógł: 55 razy
Wiek: 37
Dołączył: 28 Sie 2011
Posty: 1629
Skąd: OSTROWIEC ŚW.
Wysłany: 2012-06-12, 08:42   

silniczek jesli sprawny zawsze da oznake bo bedzie próbował dociągac do wartości zadanej przez ECU wystarczy spojrzec na wartości napięcia
_________________
szczerba m
WIRUS 315 KM .
PL MMI 3G+hdd
pdc+,kamera
kessy.
Auto roleta+boczne,
oswietlenie led ambiente,
full xenon
swap z gzw na kgx,
alu ori 17",
tmps high.
ACC distronic
FL LICZNIK
asystent świateł
obsługa głosowa SDS
side asist
reszta to zbędne kg
plan -abt 350km/670nm
 
 
fenomenalny 



Model: A6 C7
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0 CDUC 245KM
Napęd: Quattro
Rok: 2011
Skrzynia: DSG
Kod silnika: CDUC
Imię: Patryk
Pomógł: 7 razy
Wiek: 35
Dołączył: 25 Mar 2010
Posty: 1188
Skąd: Września/WIELKOPOLSKA
Wysłany: 2012-06-12, 08:55   

szczerba2, wiem co pisze, bo tez myslalem ze siadl mi silniczek a po zalozeniu nowego bylo to samo czyli zero zycia. Gdy zregenerowalem kolektor silniczek ruszyl. dlaczego? nie wiem.
_________________
.............. aby innym było wygodniej. :)
 
 
Warsztat Audi 

forum

Model: A6 C5
Podwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 4.0 560KM
Napęd: Quattro
Rok: 2003
Skrzynia: Tiptronic
Imię: Sebastian
Wiek: 35
Dołączył: 20 luty 2012
Posty: 1256
Skąd: Mazowieckie
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do: