Forum Audi A6 Klub Strona Główna




PRZYPOMNIJ HASLO

 

 Ogłoszenie 
Zanim napiszesz nowy temat na forum a6, skorzystaj ze standardowej lub poniższej, dodatkowej wyszukiwarki. Twój problem mógł być już omawiany.

tuning audi a6 felgi audi a6 audi a6 xenon reklama Tarcze, hamulce forum audi a6 forum a6
Turboelita.pl Sklep alufelgi Express Parts Regeneracja HC Wyświetlacz LCD AZ Auto Serwis Układ hamulcowy Sprawdzenie VIN Sklepledowy.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[A6 C6 2.7TDI] PROBLEM Z "PRZEPUSTNIC?"
Autor Wiadomość
Rangers 


Model: A6 C7
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0 CDUC 245KM
Napęd: Quattro
Rok: 2011
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: CDUC
Imię: Robert
Dołączył: 31 Maj 2012
Posty: 56
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2012-06-05, 08:52   

[quote="0x4B25A"], dzięki wielkie za zainteresowanie, poczekam, może ktoś doradzi <luzik>

[ Dodano: 2012-06-05, 08:53 ]
Wielkie sorki za Twój nick ale dopiero tu trenuję <lol>
 
 
News.A6 



Model: A6 C5
Nadwozie: Sedan
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 1.8T 180KM
Napęd: FWD
Rok: 1999
Skrzynia: Manual
Kod silnika: AJL
Imię: Jack
Wiek: 34
Dołączył: 1 Kwietnia 2008
Posty: 1356
Skąd: Stegna
0x4B25A 



Model: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 3.2 FSI 255KM
Napęd: Quattro
Rok: 2005
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: AUK
Imię: Krzysztof
Pomógł: 134 razy
Wiek: 31
Dołączył: 30 Sty 2011
Posty: 6999
Skąd: Warszawa/Nowy Sącz
Wysłany: 2012-06-05, 08:53   

Rangers, nie ma sprawy... z tego co widzę, to nie ma 'jedynie słusznej drogi', więc raczej będziesz musiał wybrać coś dla siebie, ew. coś, co będzie wykonywalne dla Twojego mechanika...


Rangers napisał/a:
Wielkie sorki za Twój nick ale dopiero tu trenuję


<luzik> Klikasz poprostu na nick :)
 
 
Rangers 


Model: A6 C7
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0 CDUC 245KM
Napęd: Quattro
Rok: 2011
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: CDUC
Imię: Robert
Dołączył: 31 Maj 2012
Posty: 56
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2012-06-05, 09:16   

0x4B25A, .... i życie stało się prostsze :> Dzięki
 
 
News.A6 



Model: A6 C5
Nadwozie: Sedan
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 1.8T 180KM
Napęd: FWD
Rok: 1999
Skrzynia: Manual
Kod silnika: AJL
Imię: Jack
Wiek: 34
Dołączył: 1 Kwietnia 2008
Posty: 1356
Skąd: Stegna
szczerba2 



Model: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0 BMK 224KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: BMK
Imię: Marcin
Pomógł: 54 razy
Wiek: 35
Dołączył: 28 Sie 2011
Posty: 1577
Skąd: OSTROWIEC ŚW.
Wysłany: 2012-06-05, 14:22   

Rangers, vcds- wejdz w 01 , dalej dajesz 03 output test, dalej dajesz next. powodzenia
http://translate.google.p...26prmd%3Divnsfd zakładka vcds reczny
_________________
szczerba m
WIRUS 315 KM .
PL MMI.
pdc+,kamera
kessy.
Auto roleta+boczne,
oswietlenie led ambiente,
full xenon
swap z gzw na kgx,
alu ori 17",
tmps high.
ACC distronic
FL LICZNIK
asystent świateł
obsługa głosowa SDS
side asist
reszta to zbędne kg
plan -abt 350km/670nm
 
 
Rangers 


Model: A6 C7
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0 CDUC 245KM
Napęd: Quattro
Rok: 2011
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: CDUC
Imię: Robert
Dołączył: 31 Maj 2012
Posty: 56
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2012-06-05, 15:14   

Ok, dzięki wielkie, wieczorkiem się podłącze i dam znać o wynikach

[ Dodano: 2012-06-06, 10:13 ]
Siemka,
zrobiłem ten test wyjść ale mi to nic za wiele nie mówi. Poprostu myślałem że będzie jakaś możliwosć zapisania tych testów i przedstawienia Wam. ALe co zauważyłem to przy teście Intake Manifold Runner Control Bank 1: Electrical Malfunction w dwoch okienkach występowały wartośći 80,5% i zmieniały się na 20,9% (i tak na zmianę ), natomiast przy teście ..... Bank 2, zmieniała się tylko wartość w jednym okienku, w drugim była cały czas 89% (nie zmieniała się). Po tym teście wykonałem skan i znowu ukazał się błąd:

17426 - Intake Manifold Runner (Bank 2): Lower limit not reached
P1018 - 001 - Upper Limit Exceeded

Przed całym testem wyjść zrobiłem tak jak Piotruś nakazał: błąd zapisałem i wykasowałem. Czy ta jedna wartość która się nie zmieniała może o czymś świadczyć??? A może źle zrobiłem ten test ?? ??
 
 
szczerba2 



Model: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0 BMK 224KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: BMK
Imię: Marcin
Pomógł: 54 razy
Wiek: 35
Dołączył: 28 Sie 2011
Posty: 1577
Skąd: OSTROWIEC ŚW.
Wysłany: 2012-06-08, 12:53   

czyli bank 2 uwalony
..w drugim była cały czas 89% (nie zmieniała się)..
_________________
szczerba m
WIRUS 315 KM .
PL MMI.
pdc+,kamera
kessy.
Auto roleta+boczne,
oswietlenie led ambiente,
full xenon
swap z gzw na kgx,
alu ori 17",
tmps high.
ACC distronic
FL LICZNIK
asystent świateł
obsługa głosowa SDS
side asist
reszta to zbędne kg
plan -abt 350km/670nm
 
 
News.A6 



Model: A6 C5
Nadwozie: Sedan
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 1.8T 180KM
Napęd: FWD
Rok: 1999
Skrzynia: Manual
Kod silnika: AJL
Imię: Jack
Wiek: 34
Dołączył: 1 Kwietnia 2008
Posty: 1356
Skąd: Stegna
fenomenalny 



Model: A6 C7
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0 CDUC 245KM
Napęd: Quattro
Rok: 2011
Skrzynia: DSG
Kod silnika: CDUC
Imię: Patryk
Pomógł: 7 razy
Wiek: 33
Dołączył: 25 Mar 2010
Posty: 1188
Skąd: Września/WIELKOPOLSKA
Wysłany: 2012-06-08, 16:09   

Gdyby co, ale potwierdze to w przyszlym tygodniu, podejme sie regeneracji kolektorów, praktycznie z dozywotnia gwarancja za dobre pieniadze :-) . W przyszlym tygodniu potwierdze co i jak.:)
_________________
.............. aby innym było wygodniej. :)
 
 
fenomenalny 



Model: A6 C7
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0 CDUC 245KM
Napęd: Quattro
Rok: 2011
Skrzynia: DSG
Kod silnika: CDUC
Imię: Patryk
Pomógł: 7 razy
Wiek: 33
Dołączył: 25 Mar 2010
Posty: 1188
Skąd: Września/WIELKOPOLSKA
Wysłany: 2012-06-10, 09:04   

Użytkownik, naddza sie nadadza:) wlasnie tak mam zrobione u sibie, ale......... nie zapomnij o wyregulowaniu przy kompie tych klap
_________________
.............. aby innym było wygodniej. :)
 
 
MaTyS 



Model: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0 TDI 233KM
Napęd: Quattro
Rok: 2007
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: ASB
Pomógł: 55 razy
Dołączył: 11 Sie 2009
Posty: 1634
Skąd: Mazury
Wysłany: 2012-06-10, 10:26   

Ja też na razie spokój, lewy wymieniany przez poprzedniego właściciela przy 150 tys, przy 190 tys ponownie wymontowywane ale nie mam informacji o wymianie. Tak jak kolega również przyglądałem się podobnym modelarskim elementom ;)
_________________

 
 
News.A6 



Model: A6 C5
Nadwozie: Sedan
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 1.8T 180KM
Napęd: FWD
Rok: 1999
Skrzynia: Manual
Kod silnika: AJL
Imię: Jack
Wiek: 34
Dołączył: 1 Kwietnia 2008
Posty: 1356
Skąd: Stegna
Rangers 


Model: A6 C7
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0 CDUC 245KM
Napęd: Quattro
Rok: 2011
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: CDUC
Imię: Robert
Dołączył: 31 Maj 2012
Posty: 56
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2012-06-11, 11:59   

szczerba2 napisał/a:
czyli bank 2 uwalony
..w drugim była cały czas 89% (nie zmieniała się)..


A czy bank 2 to strona pasażera? Temat by ł już kiedyś "wałkowany" i pamiętam że były różne zdania, więc pytam ?
W "drugim" tzn. w drugim okienku pomiarowym, były dwa , w pierwszym wartość się zmieniała a w drugim nie - cały czas 89% .
A tak konkretnie to rozumiem że "wyrobiły "się luzy przy przepustnicy i to trzeba zregenerować ? Nie sam silniczek ?
 
 
fenomenalny 



Model: A6 C7
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0 CDUC 245KM
Napęd: Quattro
Rok: 2011
Skrzynia: DSG
Kod silnika: CDUC
Imię: Patryk
Pomógł: 7 razy
Wiek: 33
Dołączył: 25 Mar 2010
Posty: 1188
Skąd: Września/WIELKOPOLSKA
Wysłany: 2012-06-11, 18:30   

Rangers, latwo to sprawdzic:) wchodzisz vcdsem w silnik i tam wybierasz test. i sprawdzasz gdy robi ci tes bank2 ktora strona sie rusza czy strona pasazera czy kierwocy:
)
_________________
.............. aby innym było wygodniej. :)
 
 
szczerba2 



Model: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0 BMK 224KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: BMK
Imię: Marcin
Pomógł: 54 razy
Wiek: 35
Dołączył: 28 Sie 2011
Posty: 1577
Skąd: OSTROWIEC ŚW.
Wysłany: 2012-06-11, 20:51   

Rangers, u ciebie wygląda na uszkodzenie samego silniczka skoro wartośc się nie zmienia a powinna 80- 20 procent podczas testu,sprawdz czy wajch sie przy tescie porusza.......bank 2 to strona prawa czyli pasażer
_________________
szczerba m
WIRUS 315 KM .
PL MMI.
pdc+,kamera
kessy.
Auto roleta+boczne,
oswietlenie led ambiente,
full xenon
swap z gzw na kgx,
alu ori 17",
tmps high.
ACC distronic
FL LICZNIK
asystent świateł
obsługa głosowa SDS
side asist
reszta to zbędne kg
plan -abt 350km/670nm
 
 
News.A6 



Model: A6 C5
Nadwozie: Sedan
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 1.8T 180KM
Napęd: FWD
Rok: 1999
Skrzynia: Manual
Kod silnika: AJL
Imię: Jack
Wiek: 34
Dołączył: 1 Kwietnia 2008
Posty: 1356
Skąd: Stegna
fenomenalny 



Model: A6 C7
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0 CDUC 245KM
Napęd: Quattro
Rok: 2011
Skrzynia: DSG
Kod silnika: CDUC
Imię: Patryk
Pomógł: 7 razy
Wiek: 33
Dołączył: 25 Mar 2010
Posty: 1188
Skąd: Września/WIELKOPOLSKA
Wysłany: 2012-06-11, 22:05   

a ja sie nie zgodze:) z toba:) Czasami bywa tak ze jak wyjdzie poza wartosc to silniczek nie daje znakow zycia nawet podczas testow:) Przerabialem juz to kilkukrotnie. Dopiero po zrobieniu i ustawieniu kolektora wszytsko zaczelo ponownie pracowac:_
_________________
.............. aby innym było wygodniej. :)
 
 
szczerba2 



Model: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0 BMK 224KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: BMK
Imię: Marcin
Pomógł: 54 razy
Wiek: 35
Dołączył: 28 Sie 2011
Posty: 1577
Skąd: OSTROWIEC ŚW.
Wysłany: 2012-06-12, 08:42   

silniczek jesli sprawny zawsze da oznake bo bedzie próbował dociągac do wartości zadanej przez ECU wystarczy spojrzec na wartości napięcia
_________________
szczerba m
WIRUS 315 KM .
PL MMI.
pdc+,kamera
kessy.
Auto roleta+boczne,
oswietlenie led ambiente,
full xenon
swap z gzw na kgx,
alu ori 17",
tmps high.
ACC distronic
FL LICZNIK
asystent świateł
obsługa głosowa SDS
side asist
reszta to zbędne kg
plan -abt 350km/670nm
 
 
fenomenalny 



Model: A6 C7
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0 CDUC 245KM
Napęd: Quattro
Rok: 2011
Skrzynia: DSG
Kod silnika: CDUC
Imię: Patryk
Pomógł: 7 razy
Wiek: 33
Dołączył: 25 Mar 2010
Posty: 1188
Skąd: Września/WIELKOPOLSKA
Wysłany: 2012-06-12, 08:55   

szczerba2, wiem co pisze, bo tez myslalem ze siadl mi silniczek a po zalozeniu nowego bylo to samo czyli zero zycia. Gdy zregenerowalem kolektor silniczek ruszyl. dlaczego? nie wiem.
_________________
.............. aby innym było wygodniej. :)
 
 
News.A6 



Model: A6 C5
Nadwozie: Sedan
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 1.8T 180KM
Napęd: FWD
Rok: 1999
Skrzynia: Manual
Kod silnika: AJL
Imię: Jack
Wiek: 34
Dołączył: 1 Kwietnia 2008
Posty: 1356
Skąd: Stegna
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do: