Forum Audi A6 Klub Strona Główna




PRZYPOMNIJ HASLO

 

 Ogłoszenie 
Zanim napiszesz nowy temat, skorzystaj ze standardowej lub poniższej, dodatkowej wyszukiwarki. Twój problem mógł być już omawiany.

felgi audi a6 audi a6 xenon reklama Tarcze, hamulce forum a6 forum a6
Sklep alufelgiExpress Parts Regeneracja HC Wyświetlacz LCD AZ Auto Serwis Układ hamulcowy Auto Oświetlenie Sklepledowy.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[A6 C6 2.7TDI] PROBLEM Z "PRZEPUSTNIC?"
Autor Wiadomość
marta_paris 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Napęd: Quattro
Rok: 2006
Skrzynia: Automat
Wiek: 37
Dołączyła: 18 Cze 2010
Posty: 1
Skąd: PARYZ
Wysłany: 2010-06-18, 22:54   

Witam, autko zostalo kupione w styczniu tego roku , nie bylo z nim zadnych problemow do tej pory . W maju po prostu odmowil mi posluszenstwa zapalajac zaczelo pikac ze "zaklocenie systemu ESP" Wezwalam service AUDI france ( przebywam we francji) zabrali go do servisu i zdecydowali ze wymienia mi pompe za 1840 € wymienili( i autko dalej nie pali wiec wymienili jakis kalkulator za 850€ .( samochod byl u nich 5 tygodni) Pojezdzilam 10 dni i znowu nie pali wiec wezwalam ten sam serwise i tym razem zdecydowali ze auto nie ma zadnego problemu bo jak na lawecie auto dojechalo do nich postalo dwa dni to odpalil . dzisiaj odebralam samochod o 11.00 a o 15 tej juz nie palil . Po prostu chcialam zapytac czy ktos mial podobny problem jak ja i czy ktos wie co to moze byc.?
Pozdro
 
 
Tomek.TDI 



Model: A6 C6
Nadwozie: Sedan
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.7TDI 163KM
Napęd: FWD
Rok: 2006
Skrzynia: Manual
Kod silnika: BSG
Imię: Tomek
Wiek: 31
Dołączył: 1 Kwietnia 2008
Posty: 2356
Skąd: Warszawa
fenomenalny 



Model: A6 C7
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0 CDUC 245KM
Napęd: Quattro
Rok: 2011
Skrzynia: DSG
Kod silnika: CDUC
Imię: Patryk
Pomógł: 7 razy
Wiek: 33
Dołączył: 25 Mar 2010
Posty: 1188
Skąd: Września/WIELKOPOLSKA
Wysłany: 2010-06-23, 19:23   

Witam podepne sie pod ten temacik. Pojawia mi sie blad 004120 - Intake Manifold Runner (Bank 2): Lower limit not reached
P1018 - 001 - Upper Limit Exceeded
Freeze Frame:
Fault Status: 01100001
Fault Priority: 0
Fault Frequency: 51
Czyli to samo co u kolegow, Wzialem naprawialem te kolektory tzn pozbylem sie luzów, zostaly one zregenrowane i chodza jak nówki, lecz mimo to blad powraca. Co moze byc jeszcze przycyzna ze blad pojawia sie?
_________________
.............. aby innym było wygodniej. :)
 
 
slawoszxx 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.7TDI 163KM
Napęd: Quattro
Rok: 2005
Skrzynia: Tiptronic
Dołączył: 18 Cze 2010
Posty: 6
Skąd: sdl
Wysłany: 2010-06-24, 15:21   

Ja już się uporałem z błędem 004120 - Intake Manifold Runner (Bank 2)
Wymiana modułu sterującego klapami kolektora po stronie kierowcy wyeleminowała ten błąd.

Miałem też błąd 012597 - Intake Manifold Runner Control: Lower Stop not Reached, co się okazało..., wyrobiło się plastikowe gniazdo w ramieniu sterującym klapami kolektora (od strony kolektora) i po prostu latało sobie jak dz..ka po burdelu ;-) .

fenomenalny - tobie pozostaje wymienić moduł sterujący klapami kolektora ( na all... występuje pod nazwą "nastawnik przepustnicy" ), oczywiście po stronie kierowcy.

szynszyl jeszcze raz wielkie dzięki <piwo>
 
 
Tomek.TDI 



Model: A6 C6
Nadwozie: Sedan
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.7TDI 163KM
Napęd: FWD
Rok: 2006
Skrzynia: Manual
Kod silnika: BSG
Imię: Tomek
Wiek: 31
Dołączył: 1 Kwietnia 2008
Posty: 2356
Skąd: Warszawa
szynszyl 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Napęd: Quattro
Rok: 2006
Skrzynia: Tiptronic
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 26 Sty 2010
Posty: 117
Skąd: Lublin
Wysłany: 2010-06-24, 16:42   

Ciekawi mnie dlaczego padają tylko po lewej stronie?? Nie zauważyłem aby ktoś zgłosił że pokazuje mu ten błąd w "Bank1" czyli po prawej, dziwne...
 
 
slawoszxx 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.7TDI 163KM
Napęd: Quattro
Rok: 2005
Skrzynia: Tiptronic
Dołączył: 18 Cze 2010
Posty: 6
Skąd: sdl
Wysłany: 2010-06-24, 18:38   

ch..., dupa, censored...

Błąd powrócił po przejechaniu 15 km, spróbuję jeszcze adaptację zrobić,
Bardzo możliwe, ze kolektor do wymiany lub regeneracji.
Dostałem również info, że można delikatnie zeszlifować silniczek, żeby niżej "siadł",
podobno pomaga przy sfatygowanym kolektorze.
 
 
szynszyl 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Napęd: Quattro
Rok: 2006
Skrzynia: Tiptronic
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 26 Sty 2010
Posty: 117
Skąd: Lublin
Wysłany: 2010-06-25, 09:27   

Nie dawało mi to spokoju i zajrzałem wczoraj do środka, tzn. zdemontowałem lewy kolektor. Powiem że niezłe badziewie... jak w chińskich zabawkach tulejki z szajs-plastiku powycierane, luzy jak cholera. Wygląda to masakrycznie, nie dziwie się że elektronika głupieje, a w moim przypadku padła. Moja rada: jak komuś wywali ten błąd to sprawdzić vagiem czy nastawnik działa ok (test el.) jeśli tak to kolektor do wyjęcia i wymiany lub naprawy, ale lepszym wyjściem jest porządna regeneracja, tak już ktoś napisał. Wymaiana będzie droższa i na pewno na krócej...

ps. warto zajrzeć i wyczyścić, u mnie były niezłe progi z nagaru o które się klapki opierały.

pozdr
 
 
Tomek.TDI 



Model: A6 C6
Nadwozie: Sedan
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.7TDI 163KM
Napęd: FWD
Rok: 2006
Skrzynia: Manual
Kod silnika: BSG
Imię: Tomek
Wiek: 31
Dołączył: 1 Kwietnia 2008
Posty: 2356
Skąd: Warszawa
pama 



Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.7TDI 180KM
Napęd: FWD
Rok: 2007
Skrzynia: Manual
Kod silnika: BPP
Pomógł: 10 razy
Wiek: 33
Dołączył: 17 Gru 2009
Posty: 1259
Skąd: München / Bayern / DE
Wysłany: 2010-06-25, 10:11   

o kurde.. sam mam 2.7 z 2007r.

co jak co, ale to chyba po lifcie nie zmieniali.. :oops:

chyba wypisze sie z Dostęp zabroniony, bo tylko czytajac zaczynam sie coraz bardziej obawiac, co gdzie i kiedy .. pierd***nie!!! :shock:
_________________

 
 
pama 



Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.7TDI 180KM
Napęd: FWD
Rok: 2007
Skrzynia: Manual
Kod silnika: BPP
Pomógł: 10 razy
Wiek: 33
Dołączył: 17 Gru 2009
Posty: 1259
Skąd: München / Bayern / DE
Wysłany: 2010-06-25, 12:51   

Użytkownik,
to, ze umiemy czytac.. i jak tak czytam.. to mam wrazenie, ze moje auto rozleci sie od samego wlozenia kluczyka w stacyjke:))

dzis mi zapiszczala .. REZERWA.. az mi serce skoczylo.. na mysl: Ku***a, co sie zrypalo!!..

uff.. a to paliwa brak:)
_________________

 
 
Aron 



Model: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0 TDI 233KM
Napęd: Quattro
Rok: 2005
Skrzynia: Tiptronic
Pomógł: 3 razy
Wiek: 35
Dołączył: 23 Mar 2010
Posty: 272
Skąd: Słupsk
Ostrzeżeń:
 2/3/6
Wysłany: 2010-06-25, 15:37   

pama napisał/a:
mam wrazenie, ze moje auto rozleci sie od samego wlozenia kluczyka w stacyjke:)


Nie popadajmy w psychozę ;) Od samego włożenia kluczyka to (raczej) nic się nie rozleci ;) , ale od jazdy po mieście 50km/h może coś się zdarzyć... (np. samoistne rozwalanie połowy silnika). Ja dziś odbieram auto, więc jestem dobrej myśli ;-)
_________________
Zużycie paliwa - Motostat.pl
 
 
Tomek.TDI 



Model: A6 C6
Nadwozie: Sedan
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.7TDI 163KM
Napęd: FWD
Rok: 2006
Skrzynia: Manual
Kod silnika: BSG
Imię: Tomek
Wiek: 31
Dołączył: 1 Kwietnia 2008
Posty: 2356
Skąd: Warszawa
Etiv 


Model: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Diesel
Silnik: Inny
Napęd: FWD
Rok: 2009
Skrzynia: Manual
Wiek: 38
Dołączył: 27 Wrz 2009
Posty: 9
Skąd: Pomorze
Wysłany: 2010-06-25, 22:31   

orientuje się czy w modelu poliftowym poprawili tą dolegliwość?
 
 
szynszyl 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Napęd: Quattro
Rok: 2006
Skrzynia: Tiptronic
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 26 Sty 2010
Posty: 117
Skąd: Lublin
Wysłany: 2010-06-26, 14:10   

Dziś dorwałem zupełnym przypadkiem kolektory od A4 3.0tdi, znajomy ma silnik w garażu z roku 2004 lub 2005. Choć moje auto jest RM2007, to kolektory z tejże A4 są dużo lepiej skonstruowane, przy przebiegu ok 116000 nie widać wielkiego zużycia, luzy znikome!!! Ośka klapek jest na całej długości okrągła i z metalu, w miejscach tarcia są dodatkowe tulejki z jakby teflonu może. Tarcie odbywa pomiędzy metal-teflon, a u mnie plastik-plastik... Także zdaje się że nic nie poprawiono, wręcz przeciwnie...
 
 
mbrzez 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Napęd: Quattro
Rok: 2007
Skrzynia: Manual
Dołączył: 16 Lip 2010
Posty: 11
Skąd: Łódź
Wysłany: 2010-07-16, 21:02   

Witajcie! Czytałam od pewnego czasu Wasze rady. Mam podobny problem z 3.0 tdi w moim A6. Pojawia siękomunikat sterownika klap wirowych. Wykluczyłem silniczki zamieniająć prawy z lewym.... nadal błąd zapisał się po stronie lewej (2). Wymieniłem kolektor na taki bez luzów i ..... problem nadal jest. Zmieniłem mechanika i ten twierdzi, że to była ślepa uliczka a błąd dotyczy innego zaworu i teraz będzie go szukał. Ja jestem laikiem w tych zaawansowanych sprawach, on nazwał ten zawór "motylkowym" czy coś w podobie. Błąd dotyczy braku osiągania pozycji 0.
Co robić? Proszęo radę. :cry:
_________________
Michał
 
 
Tomek.TDI 



Model: A6 C6
Nadwozie: Sedan
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.7TDI 163KM
Napęd: FWD
Rok: 2006
Skrzynia: Manual
Kod silnika: BSG
Imię: Tomek
Wiek: 31
Dołączył: 1 Kwietnia 2008
Posty: 2356
Skąd: Warszawa
szynszyl 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Napęd: Quattro
Rok: 2006
Skrzynia: Tiptronic
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 26 Sty 2010
Posty: 117
Skąd: Lublin
Wysłany: 2010-07-16, 21:59   

Podrzuć co Ci tam Vag podpowiada, będzie łatwiej dedukować.
_________________
Własnymi rencyma:
-elektryczna klapa bagażnika
-kolektory ssące
-hak automatyczny
-reflektory led
 
 
mbrzez 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Napęd: Quattro
Rok: 2007
Skrzynia: Manual
Dołączył: 16 Lip 2010
Posty: 11
Skąd: Łódź
Wysłany: 2010-07-19, 01:51   

OK, jutro, przedzwonię do gościa, który z tym działa i dopytam, ja sam nic tu nie robię, ale widzę, że i ci z doświadczeniem nie radzą sobie.
hej

[ Dodano: 2010-07-27, 22:37 ]
Znalazłem gościa, który wygląda na doświadczonego w tym temacie i twierdzi, że: jeżeli wyminiłem sam kolektor bez silniczka a one są pasowane fabrycznie to muszę je nie tylko zaprogramować VASem, ale jest urządzenie, którym musżę je zgrać ze sobą, bo inaczej będzie gubił nastrawy. Faktem jest, że konfiguracja przebiegała ok (20 do 80% wychyleń) a teraz pojawia się błąd mówiący o 88% wychylenia. Co ciekawe jak błąd się zaświeci to potrafi po kilku dniach zgasnąć sam i wszyatko gra przez kolejne 2-3 dni a potem zabawa się zaczyna od nowa. W piatek gość ma mi skalibrować silniczek z kolektorem i zobaczymy. Chyba, że ktoś ma jakieś inne doświadczenia.
Pozdrawiam
_________________
Michał
 
 
pysior 


Model: Inne
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Diesel
Napęd: Quattro
Rok: 2007
Skrzynia: Multitronic
Dołączył: 14 Wrz 2010
Posty: 2
Skąd: Piła
Wysłany: 2010-09-23, 22:51   

Cześć wszystkim, auto to AUDI A8 2007 3.0 TDI błąd wskazujący na silniczek bank 2. Usunięcie błędu możliwe jest tylko poprzez wyłączenie silniczków na zapłonie i ponowne ich włączenie błąd ginie robie nastawy i jest ok. Auto pod obciążeniem idzie jak należy błąd się nie pojawia. Dopiero po ponownym uruchomieniu silnika błąd pojawia się na nowo. Ale czasami zdarza się tak, że można go odpalić parę razy bez zapisania błędu lecz wówczas trzeba pare sekund potrzymać go na zapłonie i wówczas odpalić. Silniczki podmienione kupione 2 inne używane i dalej to samo.
 
 
Tomek.TDI 



Model: A6 C6
Nadwozie: Sedan
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.7TDI 163KM
Napęd: FWD
Rok: 2006
Skrzynia: Manual
Kod silnika: BSG
Imię: Tomek
Wiek: 31
Dołączył: 1 Kwietnia 2008
Posty: 2356
Skąd: Warszawa
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do: