Audi A6 Klub Polska Strona Główna




PRZYPOMNIJ HASLO

 


 Ogłoszenie 
Zanim napiszesz nowy temat na forum a6, skorzystaj ze standardowej lub poniższej, dodatkowej wyszukiwarki. Twój problem mógł być już omawiany.

OC/AC OC/AC Regeneracja reflektorów części aut superparts.pl Led Toyota Avensis felgi audi a6 milionczesci warsztat Gdańsk Tarcze, hamulce forum audi a6
SklepOpon.com
opony i felgi
Kalkulator
OC/AC
Regeneracja
reflektorów
superparts.pl
Sklepledowy.pl
Felgi aluminiowe
Części A6 C5
AZet Auto Serwis
Układ hamulcowy Sprawdzenie VIN

Weryfikacja Historii Wypadkowej Pojazdu


Poprzedni temat «» Następny temat
[A6 C5] A6 biturbo avant 18900 Ciechanów
Autor Wiadomość
czarnykurczak 



Model: Nie mam
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 2.8 193KM
Napęd: Quattro
Rok: 2002
Skrzynia: Automat
Imię: Marek
Pomógł: 2 razy
Wiek: 35
Dołączył: 01 Sty 2015
Posty: 39
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2016-12-25, 16:11   [A6 C5] A6 biturbo avant 18900 Ciechanów

http://allegro.pl/audi-a6...6656563869.html

W zasadzie spełnia wszystkie moje wymagania. Niestety nie znam się na tyle żeby zauważyć jakieś wady. Warto go obejrzeć?

PS jedyne co zauważyłem to dziwaczne tarcze zegarów.
_________________
Były 2 golfy, jest audi :) .

Jeszcze sobie kupię golfa mk4... R32 ;)
 
 
Dealer Audi A6 



Model: RS6 C5/C6
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 4.0 560KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004/2010
Skrzynia: Tiptronic
Posty: 4256
Skąd: Serwis
Łukasz1981


Model: A6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 2.4 165KM
Napęd: Quattro
Rok: 1999
Skrzynia: Tiptronic
Imię: Łukasz
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 12 Maj 2013
Posty: 53
Skąd: Szczecin
Wysłany: 2016-12-26, 18:57   Re: A6 biturbo avant 18900 Ciechanów

w sumie nie ma do czego się przyczepić , ...po za zegarami , i dekorami drzwi .
Chromowane obwódki na zegarach są jak najbardziej w porządku . Te zegary kolorystycznie są hmm lekko szaro - białe . Taki sam kolor w moim odczuciu mają dekory boczków drzwi - zwróć na to uwagę - wygląda jakby by były pomalowane w ten kolor .
Następnie podążając za ciosem , skoro to s-line , to też powinien być znaczek na kierownicy , na samym dole , ... no chyba że odpadł
Trzeba by sprawdzić w kodach wyposażenia , czy kolorystycznie te dekory się zgadzają z tym co powinno być , tak samo zegary - ale według mnie one są ok .
Niech Ci sprzedający podeśle zdjęcie wlepki z książki serwisowej , i sobie odkoduj wszystko .


czarnykurczak napisał/a:
http://allegro.pl/audi-a6-2-7-biturbo-250-km-s-line-quattro-xenon-i6656563869.html

W zasadzie spełnia wszystkie moje wymagania. Niestety nie znam się na tyle żeby zauważyć jakieś wady. Warto go obejrzeć?

PS jedyne co zauważyłem to dziwaczne tarcze zegarów.
 
 
czarnykurczak 



Model: Nie mam
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 2.8 193KM
Napęd: Quattro
Rok: 2002
Skrzynia: Automat
Imię: Marek
Pomógł: 2 razy
Wiek: 35
Dołączył: 01 Sty 2015
Posty: 39
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2016-12-26, 19:01   

Łukasz1981, dzięki <piwo> nie zwróciłem uwagi na dekory :) .
_________________
Były 2 golfy, jest audi :) .

Jeszcze sobie kupię golfa mk4... R32 ;)
 
 
Dealer Audi A6 



Model: RS6 C5/C6
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 4.0 560KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004/2010
Skrzynia: Tiptronic
Posty: 4256
Skąd: Serwis
bendzji 



Model: A6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 2.4 165KM
Napęd: FWD
Rok: 2001
Skrzynia: Multitronic
Kod silnika: AML
Imię: Michał
Pomógł: 286 razy
Wiek: 33
Dołączył: 14 Kwi 2012
Posty: 5035
Skąd: Września
Wysłany: 2016-12-26, 21:19   

zegar i dekory to wewnętrzny Sline ;) tak ma być , jedyne co to RNSD wygląda na przedliftowe
_________________
=== A6 C5 2.4 AML Multitronic i A4 B5 1.8T AWT Tiptronic ===
 
 
audbox 


Model: A6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 1.9TDI 110KM
Napęd: FWD
Rok: 1998
Skrzynia: Manual
Imię: Artur
Pomógł: 1 raz
Wiek: 35
Dołączył: 30 Gru 2009
Posty: 27
Skąd: Podkarpacie
Wysłany: 2016-12-27, 08:12   

Skoro taki bezwypadkowy to zapytaj właściciela gdzie są naklejki ochronne na tylnich błotnikach :>
_________________

 
 
szybadaudiA6 


Model: A6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 2.4 170KM
Napęd: FWD
Rok: 2002
Skrzynia: Manual
Imię: Krzysztof
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 08 Gru 2015
Posty: 36
Skąd: Pyrlandia
Wysłany: 2016-12-27, 12:09   

co do wklejek na błotnikach to rzeczywiście powinny być a tak ogólnie auto fajne wyczyszczone wyplakowane polerka blachy też była ale wiadomo inaczej auto się nie sprzeda stan fajny pytanie jak w rzeczywistości wygląda jeździ
kolego czarnykurczak jeśli masz niedaleko to podjedź obczaj i daj znać
 
 
Dealer Audi A6 



Model: RS6 C5/C6
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 4.0 560KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004/2010
Skrzynia: Tiptronic
Posty: 4256
Skąd: Serwis
MBialy 


Model: Inne
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 1.8T AWT 150KM
Napęd: FWD
Rok: 2002
Skrzynia: Manual
Kod silnika: AWT
Imię: Michał
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 26 Sty 2016
Posty: 14
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2016-12-27, 13:49   

wewnatrz to normalny SLINE, znaczka sline na kierownicy ja tez nie posiadam, a mam ten pakiet, auto ladne, ale fotel wskazuje grubo na wiekszy przebieg- skora wykonana na takich fotelach jest mocna i gruba i nie poddaje sie az tak latwo wiec albo ktos gruby jezdzil i duzo wsiadal albo wysiadal albo przebieg trzeba wziac z przymruzeniem oka, wizualnie auto moze sie podobac bo ciezko sie trafia taki kolor plus sline.... co robi z niego czarna mambe :)
przy tym silniku nie trzeba tylko podpiac komputer i sprawdzic bledy... najlepiej zeby diagnozowala to osoba ktora ma o tym pojecie, tam jest wszystkiego 2x wiec trzeba ogarniac, na twoim miejscu sam bym tam nie jechal bo sie jeszcze napalisz i tyle :) chyba ze sie znasz :)
 
 
czarnykurczak 



Model: Nie mam
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 2.8 193KM
Napęd: Quattro
Rok: 2002
Skrzynia: Automat
Imię: Marek
Pomógł: 2 razy
Wiek: 35
Dołączył: 01 Sty 2015
Posty: 39
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2016-12-27, 15:35   

Dzięki za podpowiedzi :) . Po nowym roku pojadę tam z kumplem, który po pierwsze specjalizuje się w naprawach VAG a po drugie ma audi z takim silnikiem. Co prawda to S4 ale chyba nie ma tu aż tak gigantycznych różnic żeby gościu nie wiedział co się dzieje :) .
_________________
Były 2 golfy, jest audi :) .

Jeszcze sobie kupię golfa mk4... R32 ;)
 
 
Kosmy 


Model: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 2.7T 250KM
Napęd: Quattro
Rok: 2001
Skrzynia: Automat
Kod silnika: ARE
Imię: Krzysztof
Dołączył: 07 Sty 2015
Posty: 73
Skąd: Pomorskie
Wysłany: 2017-01-01, 22:31   

Hm to ma wyglądać jak S Line ale to raczej nie jest a dekora malowana ciekawe dlaczego
 
 
Dealer Audi A6 



Model: RS6 C5/C6
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 4.0 560KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004/2010
Skrzynia: Tiptronic
Posty: 4256
Skąd: Serwis
MBialy 


Model: Inne
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 1.8T AWT 150KM
Napęd: FWD
Rok: 2002
Skrzynia: Manual
Kod silnika: AWT
Imię: Michał
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 26 Sty 2016
Posty: 14
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2017-01-02, 19:37   

Kosmy napisał/a:
Hm to ma wyglądać jak S Line ale to raczej nie jest a dekora malowana ciekawe dlaczego



to jest sline, chyba ze ktos sie mocno postarał czyli:
czatny gril maski i zderzaka, czarna listwa mat klapy, czarne relingi, dekory w sroku, licznik sline, kierownica sline, podsufitka czarna(jak z wlasciwego materialu to tez sline)
 
 
cajar 



Model: S6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 4.2 340KM
Napęd: Quattro
Rok: 2000
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: ANK
Imię: Jarek
Wiek: 29
Dołączył: 03 Lip 2012
Posty: 59
Skąd: Lublin
Wysłany: 2017-01-06, 00:28   

Ale czy w C5 były w ogóle wersje S-Line? Pierwsza generacja, która modelowo miała S-Line (napisy na progach, emblematy na drzwiach i we wnętrzu, itd) to przecież chyba A4 B6.
 
 
Mazdomania 



Model: S6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 4.2 340KM
Napęd: Quattro
Rok: 2002
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: ANK
Imię: Małgorzata
Pomogła: 146 razy
Wiek: 27
Dołączyła: 06 Sie 2013
Posty: 3982
Skąd: Łęczna/Puławy
Wysłany: 2017-01-06, 07:24   

cajar napisał/a:
Ale czy w C5 były w ogóle wersje S-Line? Pierwsza generacja, która modelowo miała S-Line (napisy na progach, emblematy na drzwiach i we wnętrzu, itd) to przecież chyba A4 B6.

Były S-line i w C5, ale dopiero pod koniec produkcji (od MY 2004). Przy czym były tylko w A6. W S6 czy RS6 nie było typowego s-line, a jedynie były egzemplarze z dekorami czy felgami s-line i tyle.
_________________
Nie myli się tylko ten kto nic nie robi, a Moderator - to przecież też człowiek ;)

Pozdrawiam, Gosia ;)
 
 
Dealer Audi A6 



Model: RS6 C5/C6
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 4.0 560KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004/2010
Skrzynia: Tiptronic
Posty: 4256
Skąd: Serwis
Kosmy 


Model: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 2.7T 250KM
Napęd: Quattro
Rok: 2001
Skrzynia: Automat
Kod silnika: ARE
Imię: Krzysztof
Dołączył: 07 Sty 2015
Posty: 73
Skąd: Pomorskie
Wysłany: 2017-01-06, 11:06   

MBialy napisał/a:
Kosmy napisał/a:
Hm to ma wyglądać jak S Line ale to raczej nie jest a dekora malowana ciekawe dlaczego



to jest sline, chyba ze ktos sie mocno postarał czyli:
czatny gril maski i zderzaka, czarna listwa mat klapy, czarne relingi, dekory w sroku, licznik sline, kierownica sline, podsufitka czarna(jak z wlasciwego materialu to tez sline)


To proponuję dobrze popatrzyć na gril ale naprawdę dobrze
 
 
adrianof 



Model: A6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 2.7T 250KM
Napęd: Quattro
Rok: 2001
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: ARE
Imię: Adrian
Dołączył: 07 Lip 2013
Posty: 15
Skąd: Myślenice
Wysłany: 2017-01-18, 19:00   

i jak sprawdził ktos to Audi BiTurbo?
mnie tez sie podoba ale ja mam tam 450 km wiec wole miec sprawdzone.
dałem Vin do serwisu i jutro powinieniem wiedziec wszystko.
troche długo stoi w kraju bo na zdjeciach z zegarów mozna zczytac date z wakacji
Tiptronic w tym silniku jest ilu biegowy?
 
 
Mazdomania 



Model: S6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 4.2 340KM
Napęd: Quattro
Rok: 2002
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: ANK
Imię: Małgorzata
Pomogła: 146 razy
Wiek: 27
Dołączyła: 06 Sie 2013
Posty: 3982
Skąd: Łęczna/Puławy
Wysłany: 2017-01-18, 22:31   

czarnykurczak napisał/a:
Tiptronic w tym silniku jest ilu biegowy?

5
_________________
Nie myli się tylko ten kto nic nie robi, a Moderator - to przecież też człowiek ;)

Pozdrawiam, Gosia ;)
 
 
Dealer Audi A6 



Model: RS6 C5/C6
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 4.0 560KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004/2010
Skrzynia: Tiptronic
Posty: 4256
Skąd: Serwis
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do: