Forum Audi A6 Klub Strona Główna




PRZYPOMNIJ HASLO

 

 Ogłoszenie 
Zanim napiszesz nowy temat na forum a6, skorzystaj ze standardowej lub poniższej, dodatkowej wyszukiwarki. Twój problem mógł być już omawiany.

tuning audi a6 felgi audi a6 audi a6 xenon reklama Tarcze, hamulce forum audi a6 forum a6
Turboelita.pl Sklep alufelgi Express Parts Regeneracja HC Wyświetlacz LCD AZ Auto Serwis Układ hamulcowy Sprawdzenie VIN Sklepledowy.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[ AEL 2.5 140 KM] Jakiej marki pierścienie wybrać?
Autor Wiadomość
ryshard 


Model: A6 C4
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.5TDI 140KM
Napęd: Quattro
Rok: 1996
Skrzynia: Manual
Wiek: 34
Dołączył: 12 Lis 2009
Posty: 9
Skąd: Widowo
Wysłany: 2011-11-30, 08:38   [ AEL 2.5 140 KM] Jakiej marki pierścienie wybrać?

Witam, stoję przed problemem kupna pierścieni do A6 C4 AEL, mam dylemat jakiej firmy i gdzie najlepiej kupić, czy duża jest różnica w jakości różnych producentów, wiadomo samochód nie pierwszej młodości, ale chciałbym, żeby jeszcze trochę pojeździł. Czy brać Goetze, czy też te tańsze Grant Usa/ Prima, czy KOLBENSCHMIDT są zadowalającej jakości. Na jednej z aukcji ktoś pisze, że te ostatnie to producent oryginalnych części. Czy to prawda?
 
 
Tomek.TDI 



Model: A6 C6
Nadwozie: Sedan
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.7TDI 163KM
Napęd: FWD
Rok: 2006
Skrzynia: Manual
Kod silnika: BSG
Imię: Tomek
Wiek: 31
Dołączył: 1 Kwietnia 2008
Posty: 2356
Skąd: Warszawa
ryshard 


Model: A6 C4
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.5TDI 140KM
Napęd: Quattro
Rok: 1996
Skrzynia: Manual
Wiek: 34
Dołączył: 12 Lis 2009
Posty: 9
Skąd: Widowo
Wysłany: 2011-11-30, 11:14   

Lechu napisał/a:
brałęm Goetza i koszt to ok 70 PLN na tłok


A w jakiej firmie, jak można zapytać ? Ja znalazłem po 90 PLN najtaniej.
 
 
vario 



Model: 100 C4
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.5TDI 115KM
Napęd: FWD
Rok: 1991
Skrzynia: Manual
Kod silnika: ABP
Imię: Robert
Dołączył: 29 Lip 2011
Posty: 106
Skąd: Śląsk
Wysłany: 2011-11-30, 18:55   

OFFTOPIC: Czy można spytać - co się dzieje że remont ?
 
 
Tomek.TDI 



Model: A6 C6
Nadwozie: Sedan
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.7TDI 163KM
Napęd: FWD
Rok: 2006
Skrzynia: Manual
Kod silnika: BSG
Imię: Tomek
Wiek: 31
Dołączył: 1 Kwietnia 2008
Posty: 2356
Skąd: Warszawa
ryshard 


Model: A6 C4
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.5TDI 140KM
Napęd: Quattro
Rok: 1996
Skrzynia: Manual
Wiek: 34
Dołączył: 12 Lis 2009
Posty: 9
Skąd: Widowo
Wysłany: 2011-12-01, 09:46   

Powód znany dużej mierze ludzi, czyli największa wada używanego samochodu - poprzedni właściciel. W tym wypadku komis który ustawił licznik. Po zdjęciu głowicy kolega, który robił Volvo V70 z tym samym silnikiem mówił, że po 300 000 po zdjęciu głowicy nie widać na gładziach cylindrów jak i na samych tłokach prawie żadnych śladów zużycia. W moim przypadku to tłoki latają w cylindrach jak w starej wuesce, progi na cylindrach jak w mojej ładzie, która brała litr oleju na 100 km. Mam kupione dwa bloki, będę składał jedną całość, bo głowica robiona rok temu w bardzo małej mierze uciszyła aktualny silnik.
 
 
Lipton 



Model: Nie mam
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: Inny
Napęd: RWD
Rok: 2003
Skrzynia: Manual
Pomógł: 5 razy
Wiek: 25
Dołączył: 27 Lip 2010
Posty: 448
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 2011-12-01, 20:16   

ryshard, to czyli jaki masz teraz przebieg ?
_________________
 
 
ryshard 


Model: A6 C4
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.5TDI 140KM
Napęd: Quattro
Rok: 1996
Skrzynia: Manual
Wiek: 34
Dołączył: 12 Lis 2009
Posty: 9
Skąd: Widowo
Wysłany: 2011-12-05, 10:14   

Lipton napisał/a:
ryshard, to czyli jaki masz teraz przebieg ?


Ok. 360k km na liczniku. Auto już po zabiegu, pierścienie Goetze, mechanik załatwił w dobrej cenie, jedna tuleja wymieniona, tłoki z innego bloku, wał z mojego silnika, bo okazało się, że te z poprzednich bloków jeden był krzywy i wał się nie obracał, a drugi był chyba z AAT, bo nie miał czujnika położenia wału. Dodatkowo wymienione turbo, poprzednie już pociekło. Zostaje jeszcze regeneracja pompy to już może tej zimy niczym nie zaskoczy.
 
 
Tomek.TDI 



Model: A6 C6
Nadwozie: Sedan
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.7TDI 163KM
Napęd: FWD
Rok: 2006
Skrzynia: Manual
Kod silnika: BSG
Imię: Tomek
Wiek: 31
Dołączył: 1 Kwietnia 2008
Posty: 2356
Skąd: Warszawa
mkfryzjer 


Model: Allroad C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Napęd: Quattro
Rok: 2007
Skrzynia: Manual
Kod silnika: ASB
Pomógł: 1 raz
Wiek: 27
Dołączył: 16 Kwi 2010
Posty: 142
Skąd: Zachodnipomorskie
Wysłany: 2011-12-06, 11:25   

A możesz coś powiedzieć o kosztach?
 
 
krzysiekjx1 



Model: A6 C4
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.5TDI 140KM
Napęd: FWD
Rok: 1996
Skrzynia: Manual
Kod silnika: AEL
Pomógł: 7 razy
Wiek: 41
Dołączył: 18 Sie 2010
Posty: 329
Skąd: dolnosląski
Wysłany: 2011-12-06, 20:34   

to już opłacalność tej ingerencji dawno minęła się z wartością silnika :)
_________________
nikt za darmo ci nie da

 
 
ryshard 


Model: A6 C4
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.5TDI 140KM
Napęd: Quattro
Rok: 1996
Skrzynia: Manual
Wiek: 34
Dołączył: 12 Lis 2009
Posty: 9
Skąd: Widowo
Wysłany: 2011-12-07, 07:48   

mkfryzjer napisał/a:
A możesz coś powiedzieć o kosztach?

Dokładnie nie wiem, trochę zakup rozłożony był w czasie, do tego na samą naprawę pojechał mój brat, bo nie miałem sam jak. Tak więc pierścienie ok 70zł/ na jeden tłok, w cenie zakupu bez marży, bo mechanikiem mój brat cioteczny, więc nic na mnie nie zarabiał. Bloki w cenie ok 300 zł, panewkek nie kupowałem, do tego jeszcze rozrząd INA i kółko pasa rozrządu na wał FAG. Robocizna we flaszkach płacona :) .
 
 
Tomek.TDI 



Model: A6 C6
Nadwozie: Sedan
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.7TDI 163KM
Napęd: FWD
Rok: 2006
Skrzynia: Manual
Kod silnika: BSG
Imię: Tomek
Wiek: 31
Dołączył: 1 Kwietnia 2008
Posty: 2356
Skąd: Warszawa
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do: