Audi A6 Klub Polska Strona Główna




PRZYPOMNIJ HASLO

 


 Ogłoszenie 
WRC części samochodowe OC/AC OC/AC pompa wspomagania ZF Led Toyota Avensis felgi audi a6 warsztat Gdańsk Tarcze, hamulce forum audi a6
Pompy paliwa
Przepustnice
SklepOpon.com
opony i felgi
Kup OC/AC
Pompa oryginał
"ZF"
Maglownica
Sklepledowy.pl
Felgi aluminiowe
AZet Auto Serwis
Układ hamulcowy Sprawdzenie VIN

Weryfikacja Historii Wypadkowej Pojazdu


Poprzedni temat «» Następny temat
[ AEL 2.5 140 KM] Jakiej marki pierścienie wybrać?
Autor Wiadomość
ryshard 


Model: A6 C4
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.5TDI 140KM
Napęd: Quattro
Rok: 1996
Skrzynia: Manual
Wiek: 36
Dołączył: 12 Lis 2009
Posty: 9
Skąd: Widowo
Wysłany: 2011-11-30, 08:38   [ AEL 2.5 140 KM] Jakiej marki pierścienie wybrać?

Witam, stoję przed problemem kupna pierścieni do A6 C4 AEL, mam dylemat jakiej firmy i gdzie najlepiej kupić, czy duża jest różnica w jakości różnych producentów, wiadomo samochód nie pierwszej młodości, ale chciałbym, żeby jeszcze trochę pojeździł. Czy brać Goetze, czy też te tańsze Grant Usa/ Prima, czy KOLBENSCHMIDT są zadowalającej jakości. Na jednej z aukcji ktoś pisze, że te ostatnie to producent oryginalnych części. Czy to prawda?
 
 
Dealer Audi A6 



Model: RS6 C5/C6
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 4.0 560KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004/2010
Skrzynia: Tiptronic
Posty: 4256
Skąd: Serwis
ryshard 


Model: A6 C4
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.5TDI 140KM
Napęd: Quattro
Rok: 1996
Skrzynia: Manual
Wiek: 36
Dołączył: 12 Lis 2009
Posty: 9
Skąd: Widowo
Wysłany: 2011-11-30, 11:14   

Lechu napisał/a:
brałęm Goetza i koszt to ok 70 PLN na tłok


A w jakiej firmie, jak można zapytać ? Ja znalazłem po 90 PLN najtaniej.
 
 
vario 



Model: 100 C4
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.5TDI 115KM
Napęd: FWD
Rok: 1991
Skrzynia: Manual
Kod silnika: ABP
Imię: Robert
Dołączył: 29 Lip 2011
Posty: 106
Skąd: Śląsk
Wysłany: 2011-11-30, 18:55   

OFFTOPIC: Czy można spytać - co się dzieje że remont ?
 
 
Dealer Audi A6 



Model: RS6 C5/C6
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 4.0 560KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004/2010
Skrzynia: Tiptronic
Posty: 4256
Skąd: Serwis
ryshard 


Model: A6 C4
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.5TDI 140KM
Napęd: Quattro
Rok: 1996
Skrzynia: Manual
Wiek: 36
Dołączył: 12 Lis 2009
Posty: 9
Skąd: Widowo
Wysłany: 2011-12-01, 09:46   

Powód znany dużej mierze ludzi, czyli największa wada używanego samochodu - poprzedni właściciel. W tym wypadku komis który ustawił licznik. Po zdjęciu głowicy kolega, który robił Volvo V70 z tym samym silnikiem mówił, że po 300 000 po zdjęciu głowicy nie widać na gładziach cylindrów jak i na samych tłokach prawie żadnych śladów zużycia. W moim przypadku to tłoki latają w cylindrach jak w starej wuesce, progi na cylindrach jak w mojej ładzie, która brała litr oleju na 100 km. Mam kupione dwa bloki, będę składał jedną całość, bo głowica robiona rok temu w bardzo małej mierze uciszyła aktualny silnik.
 
 
Lipton 



Model: Nie mam
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: Inny
Napęd: RWD
Rok: 2003
Skrzynia: Manual
Pomógł: 5 razy
Wiek: 27
Dołączył: 27 Lip 2010
Posty: 431
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 2011-12-01, 20:16   

ryshard, to czyli jaki masz teraz przebieg ?
_________________
 
 
ryshard 


Model: A6 C4
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.5TDI 140KM
Napęd: Quattro
Rok: 1996
Skrzynia: Manual
Wiek: 36
Dołączył: 12 Lis 2009
Posty: 9
Skąd: Widowo
Wysłany: 2011-12-05, 10:14   

Lipton napisał/a:
ryshard, to czyli jaki masz teraz przebieg ?


Ok. 360k km na liczniku. Auto już po zabiegu, pierścienie Goetze, mechanik załatwił w dobrej cenie, jedna tuleja wymieniona, tłoki z innego bloku, wał z mojego silnika, bo okazało się, że te z poprzednich bloków jeden był krzywy i wał się nie obracał, a drugi był chyba z AAT, bo nie miał czujnika położenia wału. Dodatkowo wymienione turbo, poprzednie już pociekło. Zostaje jeszcze regeneracja pompy to już może tej zimy niczym nie zaskoczy.
 
 
Dealer Audi A6 



Model: RS6 C5/C6
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 4.0 560KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004/2010
Skrzynia: Tiptronic
Posty: 4256
Skąd: Serwis
mkfryzjer 


Model: Allroad C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Napęd: Quattro
Rok: 2007
Skrzynia: Manual
Kod silnika: ASB
Pomógł: 1 raz
Wiek: 29
Dołączył: 16 Kwi 2010
Posty: 142
Skąd: Zachodnipomorskie
Wysłany: 2011-12-06, 11:25   

A możesz coś powiedzieć o kosztach?
 
 
krzysiekjx1 



Model: A6 C4
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.5TDI 140KM
Napęd: FWD
Rok: 1996
Skrzynia: Manual
Kod silnika: AEL
Pomógł: 9 razy
Wiek: 43
Dołączył: 18 Sie 2010
Posty: 358
Skąd: dolnosląski
Wysłany: 2011-12-06, 20:34   

to już opłacalność tej ingerencji dawno minęła się z wartością silnika :)
_________________
nikt za darmo ci nie da

 
 
ryshard 


Model: A6 C4
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.5TDI 140KM
Napęd: Quattro
Rok: 1996
Skrzynia: Manual
Wiek: 36
Dołączył: 12 Lis 2009
Posty: 9
Skąd: Widowo
Wysłany: 2011-12-07, 07:48   

mkfryzjer napisał/a:
A możesz coś powiedzieć o kosztach?

Dokładnie nie wiem, trochę zakup rozłożony był w czasie, do tego na samą naprawę pojechał mój brat, bo nie miałem sam jak. Tak więc pierścienie ok 70zł/ na jeden tłok, w cenie zakupu bez marży, bo mechanikiem mój brat cioteczny, więc nic na mnie nie zarabiał. Bloki w cenie ok 300 zł, panewkek nie kupowałem, do tego jeszcze rozrząd INA i kółko pasa rozrządu na wał FAG. Robocizna we flaszkach płacona :) .
 
 
Dealer Audi A6 



Model: RS6 C5/C6
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 4.0 560KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004/2010
Skrzynia: Tiptronic
Posty: 4256
Skąd: Serwis
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do: