Audi A6 Klub Polska Strona Główna




PRZYPOMNIJ HASLO

 


 Ogłoszenie 
WRC części samochodowe OC/AC OC/AC pompa wspomagania ZF Led Toyota Avensis felgi audi a6 warsztat Gdańsk Tarcze, hamulce forum audi a6
Pompy paliwa
Przepustnice
SklepOpon.com
opony i felgi
Kup OC/AC
Pompa oryginał
"ZF"
Maglownica
Sklepledowy.pl
Felgi aluminiowe
AZet Auto Serwis
Układ hamulcowy Sprawdzenie VIN

Weryfikacja Historii Wypadkowej Pojazdu


Poprzedni temat «» Następny temat
[ ACK 2.8 193 KM] nie trzyma wolnych obrotów po wymianie aku
Autor Wiadomość
xpbit 



Model: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 2.8 ACK 193KM
Napęd: Quattro
Rok: 1997
Skrzynia: Manual
Kod silnika: ACK
Imię: Łukasz
Pomógł: 2 razy
Wiek: 27
Dołączył: 07 Mar 2009
Posty: 602
Skąd: Rybno k/Działdowa
Wysłany: 2013-03-19, 20:49   [ ACK 2.8 193 KM] nie trzyma wolnych obrotów po wymianie aku

witam.

Panowie wymieniłem dziś akumulator no i po tej całej zabawie widzę że samochód jakoś inaczej jeździ zawsze obroty po lekkim dodaniu gazu zatrzymywały się w granicach 700obr/s a teraz lecą prawie do zera a czasami nawet i zgaśnie silnik.... pojęcia nie mam o co chodzi.... vag nie wyrzuca żadnych błędów narazie.


Pozdrawiam <rotfl>
_________________
_________________________________ Audi Quattro______________________________
 
 
Dealer Audi A6 



Model: RS6 C5/C6
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 4.0 560KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004/2010
Skrzynia: Tiptronic
Posty: 4256
Skąd: Serwis
daniel1997 



Model: VW T5
Zasilanie: Diesel
Napęd: FWD
Rok: 2008
Skrzynia: Manual
Kod silnika: BNZ
Imię: Daniel
Pomógł: 173 razy
Wiek: 38
Dołączył: 19 Mar 2011
Posty: 5206
Skąd: Nowa Sól
Wysłany: 2013-03-19, 20:59   

xpbit, kolego przeprowadź adaptacje przepustnicy.
_________________
Ufam wszystkim ludziom, lecz każdemu tylko raz.
Nowy Projekt VW T5

 
 
xpbit 



Model: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 2.8 ACK 193KM
Napęd: Quattro
Rok: 1997
Skrzynia: Manual
Kod silnika: ACK
Imię: Łukasz
Pomógł: 2 razy
Wiek: 27
Dołączył: 07 Mar 2009
Posty: 602
Skąd: Rybno k/Działdowa
Wysłany: 2013-03-19, 21:09   

w jaki sposób to zrobić adaptacje ?? ? :)

znajomy mi mówił żeby może odpiąć aku na parę min potem podłączyć przekręcić kluczyk na zapłon i tak parę min poczekać i wyłączyć zapłon.... tak robiłem tylko że nie od razu i w sumie nie dało to nic.... :/
_________________
_________________________________ Audi Quattro______________________________
 
 
Dealer Audi A6 



Model: RS6 C5/C6
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 4.0 560KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004/2010
Skrzynia: Tiptronic
Posty: 4256
Skąd: Serwis
grzemo 


Model: A6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 2.8 193KM
Napęd: Quattro
Rok: 1998
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: ALG
Pomógł: 54 razy
Dołączył: 08 Wrz 2009
Posty: 1989
Skąd: mazowsze
Wysłany: 2013-03-19, 21:10   

xpbit, http://www.vcds.pl/index.php?mod=site&id=9
 
 
daniel1997 



Model: VW T5
Zasilanie: Diesel
Napęd: FWD
Rok: 2008
Skrzynia: Manual
Kod silnika: BNZ
Imię: Daniel
Pomógł: 173 razy
Wiek: 38
Dołączył: 19 Mar 2011
Posty: 5206
Skąd: Nowa Sól
Wysłany: 2013-03-19, 21:15   

grzemo, i wszystko na ten temat <okok>
_________________
Ufam wszystkim ludziom, lecz każdemu tylko raz.
Nowy Projekt VW T5

 
 
xpbit 



Model: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 2.8 ACK 193KM
Napęd: Quattro
Rok: 1997
Skrzynia: Manual
Kod silnika: ACK
Imię: Łukasz
Pomógł: 2 razy
Wiek: 27
Dołączył: 07 Mar 2009
Posty: 602
Skąd: Rybno k/Działdowa
Wysłany: 2013-03-19, 21:23   

a to koniecznie musi być program vag-com ??

bo u mnie na 64bit działa tylko polski vag 4,9 :/
_________________
_________________________________ Audi Quattro______________________________
 
 
Dealer Audi A6 



Model: RS6 C5/C6
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 4.0 560KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004/2010
Skrzynia: Tiptronic
Posty: 4256
Skąd: Serwis
grzemo 


Model: A6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 2.8 193KM
Napęd: Quattro
Rok: 1998
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: ALG
Pomógł: 54 razy
Dołączył: 08 Wrz 2009
Posty: 1989
Skąd: mazowsze
Wysłany: 2013-03-19, 21:39   

xpbit napisał/a:
a to koniecznie musi być program vag-com

No, raczej tak.
 
 
xpbit 



Model: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 2.8 ACK 193KM
Napęd: Quattro
Rok: 1997
Skrzynia: Manual
Kod silnika: ACK
Imię: Łukasz
Pomógł: 2 razy
Wiek: 27
Dołączył: 07 Mar 2009
Posty: 602
Skąd: Rybno k/Działdowa
Wysłany: 2013-03-19, 21:48   

to dupa nic nie zdziałam.....

a ten sposób że samo się zaadoptuje co opisałem wcześniej to jest możliwy czy to wymysł jakiegoś mechaniczka ?? :)
_________________
_________________________________ Audi Quattro______________________________
 
 
gibon_81 


Model: A6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 3.0 ASN 220KM
Napęd: Quattro
Rok: 2002
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: ASN
Imię: Piotr
Wiek: 32
Dołączył: 29 Sie 2012
Posty: 100
Skąd: Tczew
Wysłany: 2013-03-19, 22:03   

Uruchow vag-coma w trybie zgodności z win xp i bedzie ci chodzilo
 
 
Dealer Audi A6 



Model: RS6 C5/C6
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 4.0 560KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004/2010
Skrzynia: Tiptronic
Posty: 4256
Skąd: Serwis
daniel1997 



Model: VW T5
Zasilanie: Diesel
Napęd: FWD
Rok: 2008
Skrzynia: Manual
Kod silnika: BNZ
Imię: Daniel
Pomógł: 173 razy
Wiek: 38
Dołączył: 19 Mar 2011
Posty: 5206
Skąd: Nowa Sól
Wysłany: 2013-03-19, 22:08   

gibon_81 napisał/a:
Uruchow vag-coma w trybie zgodności z win xp i bedzie ci chodzilo


dokładnie <okok> a jak nie to manualnie przeprowadź adaptacje

odłącz aku na 30 min następnie odpal silnik bez dotykania gazu niech pracuje na wolnych do momentu załączenia wentylatora visco pozostaw tak na wolnych wentylator załączy sie trzy razy następnie wyłącz silnik i gotowe <okok>
_________________
Ufam wszystkim ludziom, lecz każdemu tylko raz.
Nowy Projekt VW T5

 
 
xpbit 



Model: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 2.8 ACK 193KM
Napęd: Quattro
Rok: 1997
Skrzynia: Manual
Kod silnika: ACK
Imię: Łukasz
Pomógł: 2 razy
Wiek: 27
Dołączył: 07 Mar 2009
Posty: 602
Skąd: Rybno k/Działdowa
Wysłany: 2013-03-19, 22:47   

daniel1997 napisał/a:
gibon_81 napisał/a:
Uruchow vag-coma w trybie zgodności z win xp i bedzie ci chodzilo


dokładnie <okok> a jak nie to manualnie przeprowad? adaptacje

odłącz aku na 30 min następnie odpal silnik bez dotykania gazu niech pracuje na wolnych do momentu załączenia wentylatora visco pozostaw tak na wolnych wentylator załączy sie trzy razy następnie wyłącz silnik i gotowe <okok>


ok ok dzięki :) jutro spróbuję manualnie to zrobić :)

niestety różne przestawiania zgodności itd nie pomagają :/

dzięki za rady zobaczymy co mi jutro wyjdzie :)

Pozdrawiam <rotfl>
_________________
_________________________________ Audi Quattro______________________________
 
 
daniel1997 



Model: VW T5
Zasilanie: Diesel
Napęd: FWD
Rok: 2008
Skrzynia: Manual
Kod silnika: BNZ
Imię: Daniel
Pomógł: 173 razy
Wiek: 38
Dołączył: 19 Mar 2011
Posty: 5206
Skąd: Nowa Sól
Wysłany: 2013-03-19, 22:50   

xpbit, daj znać kolego ;)
_________________
Ufam wszystkim ludziom, lecz każdemu tylko raz.
Nowy Projekt VW T5

 
 
Dealer Audi A6 



Model: RS6 C5/C6
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 4.0 560KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004/2010
Skrzynia: Tiptronic
Posty: 4256
Skąd: Serwis
xpbit 



Model: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 2.8 ACK 193KM
Napęd: Quattro
Rok: 1997
Skrzynia: Manual
Kod silnika: ACK
Imię: Łukasz
Pomógł: 2 razy
Wiek: 27
Dołączył: 07 Mar 2009
Posty: 602
Skąd: Rybno k/Działdowa
Wysłany: 2013-03-20, 10:38   

nic nie pomogło..... viskoza kręciła się cały czas :/

silnik chodził na wolnych obrotach z dobre 15-20min w środku wszystko wyłączone było i dupa dalej obroty lecą prawie do zera :/
_________________
_________________________________ Audi Quattro______________________________
 
 
piotrek24dm 


Model: A6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 2.7T 250KM
Napęd: Quattro
Rok: 2003
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: ACK
Imię: albatros
Pomógł: 4 razy
Wiek: 27
Dołączył: 06 Sie 2011
Posty: 399
Skąd: króżewniki
Wysłany: 2013-03-20, 12:51   

Nic Ci nie pomoże. Musisz przeprowadzić adaptację przepustnicy za pomocą vaga. Innej możliwości nie ma. Jeżeli masz windę 7 z 64 to spróbuj zrobić na vagu 208.1 Nie jestem pewien ale ja za jego pomocą chyba adaptacje robiłem.
 
 
xpbit 



Model: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 2.8 ACK 193KM
Napęd: Quattro
Rok: 1997
Skrzynia: Manual
Kod silnika: ACK
Imię: Łukasz
Pomógł: 2 razy
Wiek: 27
Dołączył: 07 Mar 2009
Posty: 602
Skąd: Rybno k/Działdowa
Wysłany: 2013-03-21, 21:51   

trochę poje?dziłem samochodem i obr trochę już lepiej się trzymają ale to dalej nie jest to :/

w polski vag 4,9 jest coś takiego :



jest tam do klikniecia Ustawienia Pierw. od czego to jest ? może tym da się zrobić adaptacje przepustnicy hmm ??

dziś miał problem z odpaleniem :/ i wyskoczył błąd

16500 czujnik temperatury silnika zakres/możliwości
brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - B??D SPORADYCZNY

od czego to może być ? i gdzie taki czujnik w ogóle w silniku jest ??


Pozdrawiam <rotfl>
_________________
_________________________________ Audi Quattro______________________________
 
 
Dealer Audi A6 



Model: RS6 C5/C6
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 4.0 560KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004/2010
Skrzynia: Tiptronic
Posty: 4256
Skąd: Serwis
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do: