Forum Audi A6 Klub Strona Główna




PRZYPOMNIJ HASLO

 

 Ogłoszenie 
Zanim napiszesz nowy temat, skorzystaj ze standardowej lub poniższej, dodatkowej wyszukiwarki. Twój problem mógł być już omawiany.

SKLEP AUDI felgi audi a6 audi a6 xenon reklama Tarcze, hamulce forum a6 forum a6
Sklep, części Sklep alufelgiExpress Parts Regeneracja HC Wyświetlacz LCD AZ Auto Serwis Układ hamulcowy Auto Oświetlenie Sklepledowy.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[ A6 C5] Słabe ogrzewanie
Autor Wiadomość
Adamb 



Model: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 2.8 193KM
Napęd: Quattro
Rok: 2000
Skrzynia: Manual
Kod silnika: AMX
Wiek: 42
Dołączył: 05 Mar 2011
Posty: 9
Skąd: Sokółka, podlaskie
Wysłany: 2011-12-11, 20:03   [ A6 C5] Słabe ogrzewanie

Witam.

Mam problem z ogrzewaniem, niby powietrze z nawiewu jest ciepłe ale nie takie jak być powinno.
Temperatura na wskaźniku 80 - 85 stopni przy włączonym ogrzewaniu, jak ogrzewanie jest wyłączone wtedy normalnie 90 st.

Termostat??

Proszę mądre głowy o pomoc.
 
 
Tomek.TDI 



Model: A6 C6
Nadwozie: Sedan
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.7TDI 163KM
Napęd: FWD
Rok: 2006
Skrzynia: Manual
Kod silnika: BSG
Imię: Tomek
Wiek: 31
Dołączył: 1 Kwietnia 2008
Posty: 2356
Skąd: Warszawa
daniel1997 



Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.7TDI 163KM
Napęd: FWD
Rok: 2006
Skrzynia: Manual
Kod silnika: BSG
Imię: Daniel
Pomógł: 152 razy
Wiek: 36
Dołączył: 19 Mar 2011
Posty: 5068
Skąd: Nowa Sól
Wysłany: 2011-12-11, 20:11   

Adamb, Witam kolego proponuje zrobić płukanie nagrzewniczki jak trzyma temperature to raczej termostat ok.
_________________
Ufam wszystkim ludziom, lecz każdemu tylko raz.
Wirus 230 KM i 486 NM

 
 
Adamb 



Model: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 2.8 193KM
Napęd: Quattro
Rok: 2000
Skrzynia: Manual
Kod silnika: AMX
Wiek: 42
Dołączył: 05 Mar 2011
Posty: 9
Skąd: Sokółka, podlaskie
Wysłany: 2011-12-11, 20:12   

daniel1997 napisał/a:
Adamb, Witam kolego proponuje zrobić płukanie nagrzewniczki jak trzyma temperature to raczej termostat ok.


Czy wahania temperatury płynu chłodniczego przy wł. i wył. ogrzewania są normalne?
Gdzie jest nagrzewnica w c5, jak się do niej dobrać?
Jak się do tego zabrać do tego płukania?
Ostatnio zmieniony przez Adamb 2011-12-11, 21:19, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Tomek.TDI 



Model: A6 C6
Nadwozie: Sedan
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.7TDI 163KM
Napęd: FWD
Rok: 2006
Skrzynia: Manual
Kod silnika: BSG
Imię: Tomek
Wiek: 31
Dołączył: 1 Kwietnia 2008
Posty: 2356
Skąd: Warszawa
daniel1997 



Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.7TDI 163KM
Napęd: FWD
Rok: 2006
Skrzynia: Manual
Kod silnika: BSG
Imię: Daniel
Pomógł: 152 razy
Wiek: 36
Dołączył: 19 Mar 2011
Posty: 5068
Skąd: Nowa Sól
Wysłany: 2011-12-11, 20:19   

Adamb, musisz zdemontować osłone podszybia tam gdzie aku i masz dojście do przewodów zasilających nagrzewnice rozłączasz przewody bierzesz szlauf pod dużym ciśnieniem i płuczesz nagrzewnice.

Podobny problem luknij http://www.a6klub.pl/viewtopic.php?t=28587
_________________
Ufam wszystkim ludziom, lecz każdemu tylko raz.
Wirus 230 KM i 486 NM

 
 
grzemo 


Model: A6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 2.8 193KM
Napęd: Quattro
Rok: 1998
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: ALG
Pomógł: 54 razy
Dołączył: 08 Wrz 2009
Posty: 1991
Skąd: mazowsze
Wysłany: 2011-12-11, 22:02   

Jeśli masz takie wahania temp to raczej termostat, po nagrzaniu powinna być około 91 stopni, ale to najlepiej sprawdzić vagiem.
 
 
Mariusz-MN 



Model: A6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.5TDI 150KM
Napęd: FWD
Rok: 1998
Skrzynia: Manual
Kod silnika: AFB
Imię: Mariusz i Konrad
Pomógł: 10 razy
Dołączył: 29 Gru 2008
Posty: 302
Skąd: Lublin
Wysłany: 2011-12-11, 22:54   

Kazdy samochod powinien miec zawsze ale to zawsze wskazowke ustawiona idealnie pionowo na 90 stopniach. to jest prawidlowa temperatura robocza silnika. (dokladnie to jest 87 stopni- nawet na ori termostacie jest tak napisane).jesli silnik jest niedogrzany to wiecej pali i to zle dla niego,jak jest ponad 90 st. to tez zle.

takze wszystko wskazuje na termostat.a moze masz zapowietrzony uklad,wtedy tez sa problemy z grzaniem wewnatrz???zobacz czy masz dokrecony korek od zbiorniczka wyrownawczego.
_________________
A6 Avant 2.5 TDI S-line
Skóra, Xenony, Parktronic, DAY-LED'y, CB, NAVI, Podgrzewane fotele ...
 
 
Tomek.TDI 



Model: A6 C6
Nadwozie: Sedan
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.7TDI 163KM
Napęd: FWD
Rok: 2006
Skrzynia: Manual
Kod silnika: BSG
Imię: Tomek
Wiek: 31
Dołączył: 1 Kwietnia 2008
Posty: 2356
Skąd: Warszawa
Adamb 



Model: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 2.8 193KM
Napęd: Quattro
Rok: 2000
Skrzynia: Manual
Kod silnika: AMX
Wiek: 42
Dołączył: 05 Mar 2011
Posty: 9
Skąd: Sokółka, podlaskie
Wysłany: 2011-12-12, 07:23   

Mariusz-MN napisał/a:

a moze masz zapowietrzony uklad,wtedy tez sa problemy z grzaniem wewnatrz???zobacz czy masz dokrecony korek od zbiorniczka wyrownawczego.


Panowie dzięki za rady.

Sam termostat to pestka ale dostęp do niego to już gorsza sprawa. Może na początek wyeliminuje inne możliwe przyczyny.

Może mam zapowietrzony bo niedawno wymieniałem płyn i trochę mi ubywa ale wycieków nie widać.

Jak się zabrać za odpowietrzenie układy chłodzenia??

O co chodzi z tym korkiem?

Pozdrawiam.
 
 
grzemo 


Model: A6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 2.8 193KM
Napęd: Quattro
Rok: 1998
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: ALG
Pomógł: 54 razy
Dołączył: 08 Wrz 2009
Posty: 1991
Skąd: mazowsze
Wysłany: 2011-12-12, 16:18   

Jeśli ubywa płynu i nie widać wycieku to prawdopodobnie korek nie trzyma ciśnienia i trzeba go wymienić
 
 
Mariusz-MN 



Model: A6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.5TDI 150KM
Napęd: FWD
Rok: 1998
Skrzynia: Manual
Kod silnika: AFB
Imię: Mariusz i Konrad
Pomógł: 10 razy
Dołączył: 29 Gru 2008
Posty: 302
Skąd: Lublin
Wysłany: 2011-12-12, 21:50   

Chodzi o korek do zbiorniczka w ktory nalewa sie plynu.
_________________
A6 Avant 2.5 TDI S-line
Skóra, Xenony, Parktronic, DAY-LED'y, CB, NAVI, Podgrzewane fotele ...
 
 
Tomek.TDI 



Model: A6 C6
Nadwozie: Sedan
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.7TDI 163KM
Napęd: FWD
Rok: 2006
Skrzynia: Manual
Kod silnika: BSG
Imię: Tomek
Wiek: 31
Dołączył: 1 Kwietnia 2008
Posty: 2356
Skąd: Warszawa
Adamb 



Model: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 2.8 193KM
Napęd: Quattro
Rok: 2000
Skrzynia: Manual
Kod silnika: AMX
Wiek: 42
Dołączył: 05 Mar 2011
Posty: 9
Skąd: Sokółka, podlaskie
Wysłany: 2011-12-21, 18:45   

Mariusz-MN napisał/a:
jesli silnik jest niedogrzany to wiecej pali i to zle dla niego,jak jest ponad 90 st. to tez zle.


Mam zainstalowany LPG.
Przy temperaturach w granicach zera pali mi trochę więcej benzyny, gazu spala tyle samo co latem.

Sam już nie wiem czy to termostat.

Może temperatura płynu jest OK tylko czujnik temperatury do dupy.
 
 
Patryk-pomorze 


Model: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.5TDI AFB 150KM
Napęd: Quattro
Rok: 1998
Skrzynia: Manual
Wiek: 21
Dołączył: 22 Wrz 2011
Posty: 26
Skąd: Sobowidz GDA
Wysłany: 2012-01-31, 19:09   

U mnie jest tak, że wskazówka od stopni Oleju i wody stoi, jak odpalę samochód to po czasie delikatnie ruszy się do góry z jakieś 0.5 cm i to wszystko... ogrzewanie ustawione na HI a powietrze leci chłodne... Nie wiem o co w tym chodzi.
 
 
grzemo 


Model: A6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 2.8 193KM
Napęd: Quattro
Rok: 1998
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: ALG
Pomógł: 54 razy
Dołączył: 08 Wrz 2009
Posty: 1991
Skąd: mazowsze
Wysłany: 2012-01-31, 20:17   

Pewnie termostat do wymiany.
 
 
Tomek.TDI 



Model: A6 C6
Nadwozie: Sedan
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.7TDI 163KM
Napęd: FWD
Rok: 2006
Skrzynia: Manual
Kod silnika: BSG
Imię: Tomek
Wiek: 31
Dołączył: 1 Kwietnia 2008
Posty: 2356
Skąd: Warszawa
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do: